Bruce deed raar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Bruce deed raar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 16:26

1e paasdag hadden we een leuke dag met een paar familieleden,af en toe deed bruce mijn kater van 18 jaar oud beetje raar hij liep maar om de tafel heen maar ja we zochten er niet echt iets achter.
Toen gingen me ma en ik een uur of 12 naar me bed toe.Een kwartier later schreeuwde me broer naarboven (want die was nog wakker) ma en kel bruce doet raar.Hij lag helemaal te shaken en te schudden op de grond.Hij rende achter zijn eigen staart aan en al dat soort rare dingen..Wij wisten het al gelijk wat er aan de hand was...Hij had een epilepsie aanval..Hij begon na de epilepsie aanval ook naar ons te blazen en te bijten en ze eigen heel erg snel wassen dat had die nog nooit gedaan Verdrietig Ik schrok me dood en werd helemaal gestressd en helemaal verdrietig.Wij de dierenarts gebeld in leiderdorp zeggen ze gewoon 'jullie kat is loopt niet bij deze dierenpraktijk dus we kunnen u niet helpen' Ik werd kwaad jongen oeiiii...Maar het ergste was nog dat ze zij dat we gewoon konden gaan slapen Slapen Want het waren maar korte aanvallen wij wachten geen sec. en belde er iemand die onze kat wel wou helpen..immers heeft mijn moeder geen rijbewijs dus moesten we met de taxi..Maar het was pasen en dus heel erg druk , ik vertelde in korte versie wat er aan de hand was en ze hebben de eerste de beste taxi naar ons gestuurd.Ik vond het heel lief van hun...
Aangekomen bij de dierenarts deed die normaal want hij had pas een aanval gekregen in de taxi.Hij was zich wel de hele tijd aan het wassen..De dierenarts vertrouwde het niet en gaf m een slaapmiddel waardoor die rustig werd en hij moest die nacht blijven..Als die een rustige en goede nacht had gehad gingen ze onderzoek doen.En het was zo hij had een rustige nacht...Na onderzoek heeft hij niks gevonden en mochten we m ophalen om 5 uur..Wij allemaal heel blij!!!Want we houden heel veel van m we hebben m tenslotte al 13 jaar.hij was 5 toen we m hadden.Toen werd ik net opgebeld dat die nog heel slaperig was enzo en dat die m nog voor de zekerheid wilde houden..Dus morgen als we weer naar school gaan moeten we even bellen hoe het gaat en of die naar huis mag...Maar gelukkig funcioneert die weer goed alleen de slaapmiddel moet nog even uitwerken en dan mag die hopenlijk naar huis...
Afwachten dus.. Ach gut

Groetjes kelly

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: Bruce deed raar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:53

-> BB

Horsy_Lover

Berichten: 930
Geregistreerd: 27-12-04

Re: Bruce deed raar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:56

spanend, suczes

Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Re: Bruce deed raar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 20:50

Dankje wel

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Re: Bruce deed raar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 12:02

Hoop dat het weer goed komt...

Sterkte, is altijd erg moeilijk om te wachten tot je hem weer thuis rond heb lopen, je mist ze zo snel als ze niet om je heen drentelen... Knipoog

Diana_14

Berichten: 3905
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Oude Pekela ♥

Re: Bruce deed raar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 16:18

Beterschap met je kat Ach gut

Wat stom van die ene dierenarts.. dat hij het zomaar afwees, als je en dier redden kunt, dan moetje dat toch doen!! Verward

Horsy_Lover

Berichten: 930
Geregistreerd: 27-12-04

Re: Bruce deed raar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 19:30

en...hoe is t met bruce?

Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Re: Bruce deed raar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 20:27

Bedankt voor jullie reacties Haha!
Bruce mochten we vandaag weer ophalen..
Hij functioneert goed alleen zijn coordinatie is niet goed.Daarom loopt die sloom en af en toe beetje wankelen net alsof die dronken is.Hij kan ook niet meer op de bank springen doordat zijn achter poten het niet zo goed doen.
Maar ja dat maakt allemaal niks uit!!Want wij zijn blij dat die weer thuis is!! Haha! Tong uitsteken
En ik heb nog aan de dierenarts gevraagt of die pijn had maar dat heeft die niet dus het gaat weer goed met hem Knipoog Hij is al 18 maar hoop die dat ons nog een tijdje ons gezeldschap kan houden.Morgen nog even de dierenarts bellen , want die wil weten hoe het met hem is gegaan die vananacht.
Maar het grappigste was dan toen die weer thuis was hij wel meteen zijn eten wist te vinden en meteen is gaan eten Vingers aflikken .En wat ook niet te geloven was dat die zijn mandje in liep Bloos! Verward Hij haatte zijn mand lag liever op de bank Verward Hij heb dus egt een tik gekregen van die epilepsische aanvallen Ziek Knipoog hhahaha..
Maar het is en blijft ons lieve knulletje en hoop dat het weer helemaal goed gaat komen

Groetjes kelly en likjes van bruce Doei!

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Re: Bruce deed raar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:25

heey
veel geluk met je kat !!
mijn moeder heeft ook epilepsie....ook de erge versie...ik echt heel eng..!
lijkt me ook eng dus om bij een kat te zien...
su6 !!