Mijn arme parkietje....

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Westy

Berichten: 154
Geregistreerd: 27-10-04

Mijn arme parkietje....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 01:05

Mijn parkietje is vandaag overleden.... Huilen Hij was al een tijdje ziek, ik heb hem zelfs naar de dierenarts gebracht voor een antiobiotica prikje en antibiotica druppels. Hij had een ontsteking in een luchtzak. Het ging de laatste tijd juist beter met hem. Hij sliep zelfs bij mij op de kamer want daar is het lekker warm,deed ik zelfs nog een deken over de kooi...

S'morgens ging de verwarming al voor hem aan, was het lekker warm in de woonkamer, maar het heeft niks geholpen.

Ik kwam vandaag van werk stond mijn moeder al bij de deur, ze zei: ik heb slecht nieuws over charly... en ja hoor, lag hij in een chique kerstservetje in zijn kooi...

Mijn ouders wilden hem vanavond al begraven maar ik vond dat te snel, wilde nog afscheid van hem nemen. We begraven hem morgen in de tuin in een mooi doosje met 2 van zijn speeltjes.

Hij is 7,5 jaar geworden en altijd actief geweest. Ik kocht hem toen hij een paar weken was. In augustus zou hij 8 jaar worden.

Charly, bedankt voor al die mooie jaren, je was een mooie en unieke vogel, ik zal je nooit vergeten Verdrietig

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: Mijn arme parkietje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 02:44

ah zulke dingen zijn nooit leuk Verdrietig

mijn 2 parkietjes heb ik maar een halfjaar gehad toen ze ineens een week na elkaar doodgingen Scheve mond

je hebt iig het beste voorgehad met je parkietje en er alles aan gedaan om hem beter proberen te maken

sterkte meis Ach gut

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Re: Mijn arme parkietje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:26

wat verdrietig maar jeetje wat heeft hij een mooie leeftijd bereikt!
Je hebt echt je best voor hem gedaan, en dan zou ik hem ook niet gelijk kunnen begraven.

sterkte

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Mijn arme parkietje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:46

Achossie Ach gut

Dat is altijd vervelend, je diertje verliezen...
Veel sterkte Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Mijn arme parkietje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 19:35

Ik heb je topic verplaatst naar Beestenboel.

Sterkte Ach gut

Westy

Berichten: 154
Geregistreerd: 27-10-04

Re: Mijn arme parkietje....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 02:25

bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Ik heb hem vandaag begraven samen met mijn ouders in onze tuin. Mijn moeder heeft nog een plantje gekocht en die staat op het graf. We hebben hem diep begraven, moet er niet aan denken dat katten hem gaan opgraven!!

Sommige mensen gooien hun kleine huisdieren (vogels, ratjes enz) gewoon in de vuilnis bak! Dat kan toch niet!

Flower_
Berichten: 619
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mijn arme parkietje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 14:41

ahh..kei zielig...ik leef met je mee Ach gut HVJ Charly RIP

RodeoRoxy

Berichten: 1611
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: in een huis

Re: Mijn arme parkietje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:32

Sterkte ermee! maar ze hebben iig wel een mooie leeftijd bereikt!!
Die van ons viel na 1,5 jaar opeens van zijn stokje en lag ook dood in de kooi... echt heel zielig