Dag Sunny

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siers83

Berichten: 7351
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Dag Sunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-23 12:25

Op 8 september hebben mijn man en ik helaas onze geliefde Sunny moeten inslapen. Hij was op, het ging niet meer.

We weten niet precies hoe oud Sunny was maar zeker rond de 20 is het vermoeden. Sunny kwam in 2009 samen met Floddertje bij ons na een advertentie op MP. Ze waren achtergelaten na een verhuizing en de oude eigenaar wilde ze niet meer. De nieuwe eigenaar van het huis kon ze zelf niet houden omdat het niet ging met haat katten. Voor ze ze naar het asiel bracht probeerde ze eerst op deze manier een nieuw huis te vinden. En dat werd dus bij ons.

Begin 2023 heeft Sunny een beroerte gehad waardoor hij niet helemaal meer goed kon lopen. Zijn achterhand werkte niet helemaal goed meer. Wel was hij nog heel blij. Maar na een tijdje bleek dat ook zijn darmen niet goed meer werkte, ontlasten ging bijna niet meer. Nu was het voor ons dus het moment op de da te bellen voor inslapen. Het was goed zo.

Maar inmiddels zijn we 2 maanden verder. Het doet nog steeds zo verdomde pijn. Ik mis mijn Sunny zo vreselijk. Gelukkig os Floddertje er nog maar toch. Het verdriet is vreselijk

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mirjam79

Berichten: 1716
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Noardburgum

Re: Dag Sunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 12:27

Och wat een verdriet. Heel veel sterkte... Wat kan je je geliefde dieren missen als ze er niet meer zijn :knuffel:

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110702
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Dag Sunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 12:32

Wat een verdriet TS.
Afscheid komt altijd te vroeg, of ze nou 2 jaar of 20 jaar zijn!
Heel veel sterkte! :(:)

boemel

Berichten: 8414
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Dag Sunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 12:34

Veel sterkte toegewenst!

Wat een krachtige wijze uitstraling had hij

chanicha

Berichten: 12156
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 12:34

Heel veel sterkte :(:)

Poekkie

Berichten: 7353
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 12:34

Veel sterkte! Nooit fijn om een dier af te moeten geven, hoe oud of jong ze ook zijn.