Witterskuil gezelschapshonden - ervaringen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rocamor

Berichten: 10896
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 14:54

Kaplaars schreef:
Ik kon het niet laten maar ik heb de ervaringen gelezen tot half 2022 en dit zijn alle rassen die vanaf die periode gekocht zijn tot nu:
(Waarvan de nieuwe eigenaren een ervaring op de website hebben geschreven)
Yorky
Berne sennen
Boomertje
Beagle
Labradoodle
Dwergtekel
Mini doodle
Shiba inu
Golden doodle
Boompoo
Aussiedoodle
Samojeed
Maltezer leeuwtje
Husky
Schnoodle :')
Corgi
Labrador
Bordercollie


Haha dat had ik ook al zitten doen en me zitten verbazen dat iemand durft te beweren dat het geen broodfokker zou zijn

2IJsjes
Berichten: 256
Geregistreerd: 31-01-15

Re: Witterskuil gezelschapshonden - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 15:04

Ben hier totaal niet in thuis maar zou je bij 'House of Animals' navraag kunnen doen over dit soort adressen?

Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 15:15

Mizora schreef:
Dat de vader niet aanwezig is, is bij honden heel gebruikelijk. Dat spreekt eerder voor dan tegen ze. Maar zelfs alleen de basis aan testen, hd/ed/pl/ecvo, door de kliniek beoordeeld (ipv door RvB, wat tot voorkort niet eens kon bij stamboomloze honden) kan dat al voor 200-250 euro (Putten voor fotos en knieƫn + evidensia Arnhem voor de ecvo), wordt nergens benoemd. Terwijl je daar zo enorm veel leed mee kan voorkomen.


Geen idee, al mijn honden tot nu toe zijn (heel bewust) herplaatsers geweest. Maar ik bedoel niet persee de fysieke aanwezigheid van de vader, wel de informatie erover. Ik lees overal dat moeders bekeken kon worden maar niemand schrijft over foto's of gegevens van de vader.