Just Russel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guusje1

Berichten: 1900
Geregistreerd: 15-04-07

Just Russel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-23 21:22

Op internet kwam ik Just Russel tegen.
Aan de hand van wat gegevens en vragen maken zij een voedingsadvies afgestemd op hond of kat, produceren dit en bezorgen gratis.
Per dier dus een gepersonaliseerde voeding.

Iemand hier ervaring mee?

Nyaleti

Berichten: 6177
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Just Russel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 21:42

Nah. Hoe meer marketing er nodig is hoe meer wantrouwend ik ben.

Heb het even voor mijn dieren ingevuld:
Kat: veeeel te laag eiwit en vet gehalte (jonge castraat met overgewicht). Mijn kat mag volgens de tool ook niet allergisch zijn voor kip, die optie is er niet?

Voor de hond: eerste ingrediƫnt is gedroogde aardappel? Why? En again een erg laag percentage eiwit.

Nah, ik zou hier niet bestellen en gewoon een grote dierenwinkel in lopen. Er is zoveel keuze tegenwoordig dat dat "gepersonaliseerde voer" niet zoveel meer zegt.

Guusje1

Berichten: 1900
Geregistreerd: 15-04-07

Re: Just Russel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-23 22:08

Tja, daar heb je wel gelijk in.

Qua ingrediƫnten zou ik me er nog in moeten verdiepen. Ik heb de site enkel oppervlakkig bekeken en ook wel voor mijn hond ingevuld, maar was benieuwd of er hier mensen er al hadden besteld.

Lukasje
Berichten: 11270
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Just Russel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 22:25

Wanneer je meer info zoekt, staat er op de site van voerwijzer.com al aardig wat.

De dame van de website Hondjekoek is ook erg behulpzaam . Zo zijn er zeker nog andere sites die de betere hondenvoeding verkopen en je verder willen helpen. Ik ga er wel vanuit dat zij zich wel zullen beperken tot de merken die ze zelf verkopen.