Kittens tijdelijk op 1 kamer houden?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Kittens tijdelijk op 1 kamer houden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-23 20:55

We moesten gister onze 2 kittens onverwacht eerder ophalen dan gepland. Ik heb nu een slaapkamer voor ze ingericht om te wennen. Ze kunnen lekker spelen, krabben, klimmen, eten en rennen.

Nou hebben we volgende week een paar dagen werkzaamheden beneden (vloer schuren). We kunnen ze eigenlijk alleen boven houden door ze in die kamer te laten. Is het erg om de kittens daar dus maximaal 2 weken houden en ze daarna het huis te laten ontdekken?


Afbeelding
De 2 dames in kwestie <3

BigOne
Berichten: 38486
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Kittens tijd op 1 kamer houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 20:57

Nee hoor maar er dan wel zeer regelmatig heen gaan voor de aandacht en spelen en knuffelen.

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-23 21:01

BigOne schreef:
Nee hoor maar er dan wel zeer regelmatig heen gaan voor de aandacht en spelen en knuffelen.


Dat komt helemaal goed! M'n man werkt thuis, dus overdag krijgen ze ook regelmatig aandacht. En ze vermaken elkaar goed!

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 21:04

Nee hoor als je er maar regelmatig bent ( liever vaker kort dan 1x lang ) voor de aandacht en dat ze vertrouwd raken met jou als baasje.

nicole_floor

Berichten: 3291
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Kittens tijdelijk op 1 kamer houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 21:09

Mijn katten hebben ook heel lang op de deel gezeten omdat ze van mij pas naar buiten mochten als ze gecastreerd waren en mijn vriend ze liever niet in huis wou. Als je ze maar genoeg aandacht geeft komt het wel goed.