Secret Santa 2021 - The dog edition

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mvdbijl

Berichten: 3683
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 22:08

Citaat:
Die krijg je vast niet voor €12,50. :')


Hahaha, niet!? Wat jammer..
Al wilt mijn Olaf er denk ik geen broertje of zusje bij -O-

Sem_
Berichten: 7768
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 09:48

Ik heb me ook opgegeven! We halen onze pup volgende week op, dus voorstellen laat nog even op zich wachten. :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33866
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 09:49

Sem_ schreef:
Ik heb me ook opgegeven! We halen onze pup volgende week op, dus voorstellen laat nog even op zich wachten. :)

Je mag alleen mee doen als je veel foto’s van je baby baby pup spamt. :j

Sem_
Berichten: 7768
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 10:00

Ik zal mijn best doen. :))

KimD

Berichten: 20470
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-21 10:19


Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 11:59


noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 16:13

Nou, tijd om Pinto maar eens goed voor te stellen :)
Afbeelding
Pinto is mijn 8 maand oude Australian Labradoodle, hij is helemaal van mij alleen en ik zorg er dan ook alleen voor (ik ben 20 en woon nog thuis, studeer ook nog dus tijdens mijn lesuren laten mijn ouders hem wel voor mij uit).
Afbeelding
Hij is ongeveer 45 cm hoog, weegt ongeveer 15 kg en zijn nekomvang is ongeveer 38-40 cm. Pinto is een onwijs knuffelig hondje, hij wilt altijd tegen me aan of op mijn schoot liggen. Hij is enorm op mij gericht, luistert heel erg goed, houdt van samen dingen doen en kan enorm goed mee lekker het terras op <3
Afbeelding
Hij is dól op spelen, rennen, geurtjes ruiken en achter opwaaiende blaadjes aan rennen. Hij sleept regelmatig spullen van de straat mee naar huis (laatst een incomplete pop haha, en daar voor een keer een aapknuffel met geluidje als je aan de staart trekt). Ik ga heel veel met hem naar het bos en andere losloopgebieden, maar hier rond mijn huis durf ik hem ook goed los te laten langs rustige wegen (in stadtermen rustig :+ als er maar niet heel veel auto's rijden) omdat hij zo braaf luistert.
Afbeelding
Hij kan heerlijk op de bank slapen als ik een serie kijk en vind álle soorten en maten fruit lekker (net als ik trouwens haha), voor aardbei en banaan doet hij veel!
Afbeelding
Pinto is een hond die zich niet de kaas van het brood laat eten, maar wel goed kan delen met andere honden. Enkel zijn écht favoriete 2 speeltjes kan hij wel eens lelijk over doen, maar die haal ik dan weg en dan is het ook meteen goed. Hij past zich enorm goed aan aan zijn omgeving, waardoor ik hem gelukkig overal en nergens mee naar toe kan nemen. Hij vind de auto helemaal prima, gaat lief liggen in de trein en hij is met 5 maanden oud zelfs meegeweest naar Toscane in Italië. Hij kan overal zijn rust vinden en kan gelukkig heel goed omgaan met veel (stadse) prikkels <3
Afbeelding
Hij is geen echte sloper, maar geniet wel van lostrekken van zijn gevlochten fleecetouw, heeft een deel van zijn kussen gesloopt en heeft 1 specifieke plint die erg lekker is, maar zijn knuffels en speelgoed blijven over het algemeen heel. Hij heeft dan ook nog bijna al zijn speeltjes die hij met 8 weken kreeg. Pinto vind lekker rennen en achter dingen aan rennen heerlijk, maar balletjes gooi ik niet voor hem ivm zijn gewrichten.
Afbeelding
Ik wil Pinto binnenkort ook op KVV gaan zetten, en wij hebben nog helemaal niets qua slowfeederbakken of andere leuke verrijkende manieren om dit te voeren, maar die zijn zeker welkom!
Nou, dat was een hele beschrijving van mijn beste vriendje en waarschijnlijk ben ik nog genoeg vergeten :j maar ik denk dat het wel duidelijk is hoe mijn knappe mannetje ongeveer is :D
Afbeelding

Bij mijn lootje heb ik al heel veel ideetjes gegeven, maar wat ik ook heel leuk zou vinden is een toffe jachtlijn voor het laatste rondje 's avonds. Het liefst van minimaal 2 meter lang.
Verder heb ik ook heel veel zin om een pakketje te maken voor degene die ik zelf ga trekken! en ik vind het super leuk om al jullie honden te leren kennen!! :D

yvetjes

Berichten: 921
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hoogland

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:48

Hoi, wat geweldig die info allemaal!
Kan ik mijn ‘lootje’ nog aanvullen?

KimD

Berichten: 20470
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 11:56

Edit: Als het goed is kan iedereen een lootje trekken! *\o/*

Mag ik iedereen bedanken die zo enthousiast zich aangemeld heeft?! Ik vind het echt super leuk dat er zoveel animo is! Ik had gegokt op een mannetje of 15! Dus 42(!!) aanmeldingen had ik nóóit verwacht. *\o/* *\o/*

Aanmeldingen Secret Santa - The Dog edition schreef:
EmptyWords
CupCakes_
Luna2006
Kiimm_
xLaraaj
NorwayFjord
cursebreaker
Eloya
Kaus
StonedRomy
Sastaic
Nynkster
Daffodil
Josewoos
MarlindeRooz
Moestuin
8nnemiek
Candalisa
Zamora
theadora99
Seven
Yvetjes
Idylle
Oshaa
Zoe_97
Tinkertreas
Zozenn
Bonna
X_Jeanine_x
Beauty1love
Detroit
AfricanLady
Tova
mvdbijl
Donja1996
Nicky91
xxpetraxx
Joy_Mennings
noox
Lau07
Drico
Sem_

8nnemiek

Berichten: 43487
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:17

*\o/* Super leuk, zo veel deelnemers!

Bij het aanmelden had ik volgens mij wat tops en flops meegestuurd, kan ik die nog ergens terug vinden?

Anoniem

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:19

Ik veronderstel dat ik de top en flops hier moet neer zetten? Of kijk ik er op de betreffende website over? :o

Nynkster

Berichten: 5335
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:20

Ik heb ook lootje getrokken. Super leuk! Nu kan het denken beginnen :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33866
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:20

Jaa ik ook! :D

KimD

Berichten: 20470
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 12:20

8nnemiek schreef:
*\o/* Super leuk, zo veel deelnemers!

Bij het aanmelden had ik volgens mij wat tops en flops meegestuurd, kan ik die nog ergens terug vinden?


8nnemiek schreef:
"Top: speeltjes met een vachtje, hoe hariger hoe beter.. snacks/kauwdingen met vissenhuid..
en haar guilty pleasure; van die geperste snacks in de vorm van bv tandenborstels en egeltjes.
En iets snuffelmat-achtigs is waarschijnlijk ook een succes.
Flop: speeltjes van rubber of plastic, snacks die sterk ruiken als pens en luchtpijp, snacks die heel erg hard zijn. "

Verras ons! Je hoeft je zeker niet aan de top en flop lijst te houden, alles is welkom, van snacks en speeltjes tot jasjes en mutsen en wandel-spul en verzorgingsspul.

Sem_
Berichten: 7768
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:21

Hier ook een lootje getrokken, spannend! *\o/*

8nnemiek

Berichten: 43487
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:23

KimD schreef:
8nnemiek schreef:
*\o/* Super leuk, zo veel deelnemers!

Bij het aanmelden had ik volgens mij wat tops en flops meegestuurd, kan ik die nog ergens terug vinden?


8nnemiek schreef:
"Top: speeltjes met een vachtje, hoe hariger hoe beter.. snacks/kauwdingen met vissenhuid..
en haar guilty pleasure; van die geperste snacks in de vorm van bv tandenborstels en egeltjes.
En iets snuffelmat-achtigs is waarschijnlijk ook een succes.
Flop: speeltjes van rubber of plastic, snacks die sterk ruiken als pens en luchtpijp, snacks die heel erg hard zijn. "

Verras ons! Je hoeft je zeker niet aan de top en flop lijst te houden, alles is welkom, van snacks en speeltjes tot jasjes en mutsen en wandel-spul en verzorgingsspul.

Jaa, top!
Ik wist dat ik ergens een lijstje had gemaakt, maar ik kon em niet meer terug vinden :')

idylle
Berichten: 5832
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:24

Ik heb ook een lootje getrokken *\o/* *\o/*

Anoniem

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:25

Ik heb ook een lootje getrokken! Ik heb de tops en flops bij hobby’s neer gezet, maar zal ze hier ook nog wat uitgebreider neer zetten.

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:28

Is er al mail gestuurd? Ik heb nog niks ontvangen

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:34

EmptyWords, in je spam denk ik :D

Wij hebben ook een lootje getrokken *\o/*

Ik zal nog even mijn tops en flops hier posten.

Top: alles rasgerelateerd met kelpie, schapen of cattle dog is leuk :D gezonde snackjes, trainingssnoepjes, alles met piepjes wat niet makkelijk te slopen is.

Flop: knuffels, riemen, halsbanden (daar ben ik te kieskeurig voor := ), supermarkttroep

KimD

Berichten: 20470
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 12:34

EmptyWords schreef:
Is er al mail gestuurd? Ik heb nog niks ontvangen


Stuur jou even een PB!

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:35

Lootje is getrokken
En nu iets bedenken :D

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:35

Ik had een uitgebreid stukje geschreven via de eerste aanmeldmogelijkheid, zou je die nog via PB naar mij kunnen sturen Kim? Of wordt die naar degene die mijn lootje trekt gestuurd?

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:37

Ik heb een lootje getrokken, maar ik kreeg het niet voor elkaar om een lijstje te maken voor mijzelf, dus ook ik heb het ingevuld in de hobby's... :+ (op hoop van zegen :') )

KimD

Berichten: 20470
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 12:37

Ik heb mijn top en flop nog ingevuld bij hobby's en intresses, mocht je toch vastlopen kan ik de top en flops ook met je delen van je lootje, geen probleem! Hetzelfde voor het adres, mocht iets mislopen, stuur maar een PB.

Ik had eigenlijk van iedereen de top & flop willen delen hier maar ik had niet gerekend met 42 aanmeldingen. :+ Ik denk dat het dan onoverzichtelijk wordt.