Cockapoo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Cockapoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 13:04

een tuigje. Zo'n instaptuigje.

Patt
Berichten: 1058
Geregistreerd: 04-03-14

Re: Cockapoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:17

Ik gebruik ook altijd tuigjes bij mijn hondjes. Zelf ben ik fan van de Hurtta tuigjes.
Welke maat heeft jouw pup Timo nu als ik vragen mag?

Nu heb ik enkel 2 volwassen maten tuigjes liggen maar die zijn voor een pup te groot.

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Cockapoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 19:56

Timo had een xxs, maar is daar net uitgegroeid. Nu heeft hij een xs.

thequeensmum
Berichten: 3531
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:07

Wil niet zeuren Sevke, maar welk merk had je? Wat woog Timo toen je hem kreeg en wat weegt hij nu? Mijn pup is EINDELIJK geboren dit weekend en kan nu lekker gaan plannen en aanschaffen. Durfde dat nog niet voorheen. Iets met de goden verzoeken haha. Wil graag een tuigje omdat ze uit een halsbandje hun koppie zo makkelijk kunnen trekken, maar heb even geen idee. Misschien moet ik over 9 weken met het wurm maar naar de dierenzaak.
Zolang ze niet volgroeid is wil ik er ook geen kapitalen aan uitgeven

Patt
Berichten: 1058
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 15:20

Ook ik ben wel erg benieuwd naar wat Timo woog toen je hem net kreeg en van welk merk je een tuigje hebt genomen. De Puppia tuigjes zijn ook erg goed moet ik zeggen. Timo is nu iets van 5 maanden oud toch? Heb jij een schema bijgehouden van zijn groei in gewicht?

Patt
Berichten: 1058
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 15:26

truus1957 schreef:
Wil niet zeuren Sevke, maar welk merk had je? Wat woog Timo toen je hem kreeg en wat weegt hij nu? Mijn pup is EINDELIJK geboren dit weekend en kan nu lekker gaan plannen en aanschaffen. Durfde dat nog niet voorheen. Iets met de goden verzoeken haha. Wil graag een tuigje omdat ze uit een halsbandje hun koppie zo makkelijk kunnen trekken, maar heb even geen idee. Misschien moet ik over 9 weken met het wurm maar naar de dierenzaak.
Zolang ze niet volgroeid is wil ik er ook geen kapitalen aan uitgeven


Ik lees het net pas maar wat leuk Truus1957 dat er eindelijk een pupje voor je geboren is. En is het toch een tricolor teefje geworden dus? Zoooo leuk als het dan eindelijk zover is. Wanneer mag je haar eventueel ophalen?

thequeensmum
Berichten: 3531
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Cockapoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 16:54

Ja, is 9 januari geboren en ga haar as vrijdag halen. Wel bijzonder dat het nu wel lukte want ze is enig kind. Gelukkig werd er daags erna nog een nestje b&t geboren dus groeit ze niet alleen op. Kijk er zoooooo naar uit. Ruim 2 jaar gewacht

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-21 11:29

truus1957 schreef:
Wil niet zeuren Sevke, maar welk merk had je? Wat woog Timo toen je hem kreeg en wat weegt hij nu? Mijn pup is EINDELIJK geboren dit weekend en kan nu lekker gaan plannen en aanschaffen. Durfde dat nog niet voorheen. Iets met de goden verzoeken haha. Wil graag een tuigje omdat ze uit een halsbandje hun koppie zo makkelijk kunnen trekken, maar heb even geen idee. Misschien moet ik over 9 weken met het wurm maar naar de dierenzaak.
Zolang ze niet volgroeid is wil ik er ook geen kapitalen aan uitgeven


Timo woog 1.2 kg toen hij pas bij ons was. We wogen hem wekelijks om te zien of hij wel voldoende bijkwam en of we zijn voeding niet moesten aanpassen. Ondertussen weegt hij meer dan 3 kg en zijn we gestopt met wegen :D
We kochten van die basic instaptuigjes van dit type :
https://www.medpets.be/puppia-soft-vest ... sqr=tuigje
maar uit de Maxi Zoo van hun huismerk, omdat ze er echt mega snel uitgroeien.
Ondertussen heeft hij al zes setjes met tuigje, leiband, strikje, halsbandje en poepzakjeshouder. Allemaal van Hounds Of Eden, maar ik bestel daar nu niet meer, want komt uit de UK en de laatste keer moest ik 54€ aan kosten en taksen betalen 8)7

En wat het allerleukste nieuws is ................................................................................................
volgende week zaterdag gaan we een zusje ophalen voor Timo. Een prachtig ruby meisje en haar naam wordt Ginny (officieel : Under Pressure from Alder-Court)

Afbeelding
Ginny bij de fokster

Afbeelding
Timo mee naar kantoor. Hij vond het duidelijk erg boeiend... :z

thequeensmum
Berichten: 3531
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 12:24

1,2 kg is niet echt veel, maar hij is mooi bijgekomen. Wat leuk dat je een ‘zusje’ voor Timo krijgt. Ziet er echt schattig uit.
Ga eens op zoek in Nederland naar een tuigje als deze. Bedankt voor de tip.

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Cockapoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-21 12:49

Ja, Timo was ook echt n kleintje. Maar hij ziet er super uit nu! Hij had wel een Giardia infectie toen hij pas bij ons was, dus was een beetje zoeken om hem op gewicht te krijgen. In het begin kwam hij ongeveer 200gr per week aan.

thequeensmum
Berichten: 3531
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 14:27

Afbeelding
Die van ons niet echt een kleintje. Is net zo breed als hoog haha. Dat krijg je als je de hele melkbar voor je alleen hebt :)

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Cockapoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-21 15:33

Wat een dotje <3

thequeensmum
Berichten: 3531
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 12:28

Hoe gaat het met Ginny Sevke? Al lekker gewend? Onze pup gaat zo goed. Vanaf het begin ‘s nachts droog, heel vrolijk en vooral ontzettend lief. We worden er zelf helemaal blij van