Lieve hond gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tova

Berichten: 1031
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:39

crazycactus schreef:
Menino schreef:
Mijn moeder fokt corgi's! Woont in utrecht, maar ik in leiden dus daar is ze regelmatig :)

http://doubletroubels.com/

Ze hoort nog wel eens wat. Ze heeft er zelf inmiddels 8 ofzo geloof ik en heel af en toe wil het wel eens zo zijn dat ze voor een heel heel heel goed plekje bij een hondje waar ze zelf een wat mindere klik mee heeft (zijn verder wel gewoon allemaal brave huishonden) wil nadenken over herplaatsen, maar ik zou echt niet weten of dat nu een overweging is. Ze heeft het afgelopen nestje wel een pup (nu 11 maanden) gehouden omdat er geen baasje voor te vinden was maar volgens mij is ze daar nu redelijk verknocht aan, ze heeft uit hetzelfde nestje ook een reu die wat minder geschikt voor de fok lijkt dan verwacht maar die wel heel lief is..... Dus wie weet.

Ik zou iig even contact opnemen :j Want ze is ook wel bekend " in de wereld " en hoort nog wel eens wat over evt. herplaatsers.



Zit net op Mp te kijken... is €1900 echt een gewone prijs voor een Corgi???


Ik heb de advertentie gezien en het is broodfok inderdaad.
Ouderdieren zijn niet getest. De normale prijs van een niet broodfok pup ligt rond de €1500,-/€1600,-. Alles daarboven is broodfok.