Poesje aan komen lopen in paniek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMyrnavG

Berichten: 114
Geregistreerd: 28-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 16:17

Super moeilijke beslissing maar wat knap dat je hem neemt. Uiteindelijk het beste voor allebei, een groot gemis met mooie herinneringen.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Poesje aan komen lopen in paniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 16:48

Na alles wat je hebt gedaan is het niet raar dat je zo verdrietig bent. Maar je hebt het goed gedaan en zal vast wel een update krijgen hoe goed het gaat.

Wij hebben een poesje van 6mnd gisteren opgehaald en die doet het ook gelijk heel super. Ze zijn toch redelijk flexibel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 16:48

:(:)
Goed gedaan.

Toulouze
Berichten: 194
Geregistreerd: 05-09-19

Re: Poesje aan komen lopen in paniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 17:04

Aah heb je goed gedaan hoor! Sterkte :+:

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Poesje aan komen lopen in paniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 18:17

Da's niet hoe het verhaal moest aflopen toen je slippertje liefdevol in huis nam maar top dat ze naar een mooi nieuw huisje is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Poesje aan komen lopen in paniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 18:48

Je hebt Slippertje een nieuw leven en vooruitzicht gegeven en dat heb je heel goed gedaan!
Ik zou het wel even aankijken met Gympie. Mogelijk is zijn afvallen en het verliezen van glans aan een gezondheidsprobleem te wijten en dat zou ook verklaren waarom ze gingen vechten. Dat gebeurt soms wanneer de ene kat voelt dat de ander niet helemaal gezond is..

Anoniem

Re: Poesje aan komen lopen in paniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 19:59

Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes :)
Dit was inderdaad niet hoe het moest gaan helaas, het idee was de eigenaar vinden die heel blij was haar weer terug te hebben of haar hier een goed blijvend huisje te geven.
Maar ik ben er van overtuigd dat ze nu ook goed terecht is gekomen dus dat is het belangrijkste.

Gympie hou ik sowieso in de gaten maar ben er vrijwel zeker van dat de oorzaak slippertje was, sinds ze weg is hangt gympie in ene de hele tijd om mij heen, eet als een malle en is wat opgewekter.
Gympie is altijd al een gevoelige kat geweest, en snel bang aangelegd en dat heeft slippertje aangevoeld.
Slippertje probeerde namelijk de laatste dagen ook achter sneaker aan te gaan maar die is daar niet van gediend en mept van zich af.

Lukasje
Berichten: 11296
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Poesje aan komen lopen in paniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 21:14

Pfoeh, dat moet inderdaad moeilijk zijn. Je was je immers aan Slippertje gaan hechten. Hopelijk vindt hij snel zijn draai in zijn nieuwe gezin en knapt Gympie snel op.