'aanpakken' malafide stichting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rizette
Berichten: 4373
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:58

bigone schreef:
Het aanbod van de stichting richting ts is netjes en zou ik zeker aannemen. Er zijn heel veel stichtingen in Europa actief om straathonden te redden. Maar het is ook wel een beetje dweilen met de kraan open.
In het buitenland worden honden toch echt vaak als wegwerpdieren beschouwt en leven er heel veel op straat. In de dodingsstations word meestal twee weken gewacht en dan worden ze afgemaakt. Wij kunnen dat vaak niet aanzien, hier in Nederland worden honden herplaatst en daar zijn er ook genoeg van waarvan ik denk, laat inslapen. Maar veel buitenlandse dieren kunnen hier nog een goed leven hebben, ik zou nooit een hond rechtstreeks adopteren maar wel eentje die in Nederland al in een gastgezin zit want heb soms wel de indruk dat ze allemaal als fantastische lieve dieren worden aangeprezen en dat geloof ik niet zo.

Dat vertellen de Stichtingen maar is dat ook zo? En hoe komen die Stichtingen aan al die hoogdrachtige honden die toevallig langs lopen?

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-19 17:16

Rizette het openbaar maken van privecommunicatie mag niet op bokt en is ook niet zo netjes.

Rizette
Berichten: 4373
Geregistreerd: 11-06-09

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:19

Ik hoor het net, moet alleen even zoeken hoe ik het er weer afhaal.

Schuur_

Berichten: 4883
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:19

TS ik zou opletten met naar Spanje te gaan en zeker niet alleen

Aanfezien ze er niet van terugdeinzen om je te bedreigen,, zware taal te uiten en je nu ook publiekelijk zwart maken zou ik dus niet op hun finca gaan verblijven!

Apart dat Bruce nu niet meer gaat reageren nadat TS heeft vermeld dat de stichting haar met naam en toenaam benoemd op sociale media. Wat een farce.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:29

TS goed dat je dit aankaart. Zelf heb ik ook ernstige twijfels bij veel van deze stichtingen.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-19 17:29

Ik ben inderdaad niet van plan naar Spanje te gaan als ik alleen zou moeten gaan. Ook een evt gesprek ga ik niet alleen aan.

Daarnaast vind Ik, na het nog eens goed lezen van het voorstel, het eigenlijk niks.. over mijn hondje of het opvanggezin van toen heb ik geen vragen. Ik heb de communicatie van beide kanten uit gelezen dus meer hoeven ze mij niet te vertellen. Een bezoek aan de finca hardstikke leuk, maar daar zouden, volgens de site, alleen de oudere, niet adopteerbare honden leven.

Bezoek aan de zuster stichtingen interesseert me ook niet zo.. en bezoek aan asiels waar ze mee werken, volgens eigen zeggen werken ze niet met asiels maar met kleine opvang gezinnen.. mocht dat dus niet waar zijn zou ik best naar die asiels willen maar dan wél met iemand anders erbij en met een goede tolk die ik mag uitkiezen(en die ik dan uiteraard ook zelf betaal)

Maar goed een bezoek later was al niet mogelijk kreeg ik te horen. Gesprek zou dan opzich nog kunnen maar durf niet te zeggen of ik daar iets aan heb en of ik het zie zitten; het wordt een welles nietes spelletje tot er gewoon harde bewijzen zijn, die of voor hen spreken of tegen..

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:30

Wat een onzin komt er weer voorbij. Ik reageer niet meer in dit topic maar wel via pb. Aangezien men hier graag op de man speelt en men hier echt maar van alles neerkalkt. Onbegrijpelijk maar natuurlijk typisch Bokt . het openbaar maken van prive berichten getuigt van dit nivo. Ik vind het oprecht jammer dat TS niet ingaat op het aanbod.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:34

Ik zou ook wel angst hebben om in te gaan op een aanbod terwijl diezelfde stichting je met naam en toenaam openbaar zwart maakt. dat is best wel heftig en blijkt niet echt van een professionele stichting. En om dan zomaar alleen naar wildvreemde mensen te gaan in een ander land die nou niet bepaald het beste met je voor hebben zou ik ook voor passen. Eerst een gesprek in NL op een openbare veilige plek is meer op zijn plaats.

Overigens geen ervaring met TS en ook geen idee over welke stichting het gaat, wil ook geen hond, maar puur op basis van de berichten hier en als complete buitenstaander vind ik TS wel steeds geloofwaardiger worden :=

Avalanche

Berichten: 15987
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:46

bruceandnoon schreef:
Wat een onzin komt er weer voorbij. Ik reageer niet meer in dit topic maar wel via pb. Aangezien men hier graag op de man speelt en men hier echt maar van alles neerkalkt. Onbegrijpelijk maar natuurlijk typisch Bokt . het openbaar maken van prive berichten getuigt van dit nivo. Ik vind het oprecht jammer dat TS niet ingaat op het aanbod.

Ik vind dat je zelf nogal persoonlijk wordt. Je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze daarop reageren.

Jij uit een aantal beschuldigingen, komt vrij heftig het topic binnen, en domineert het vervolgens op een vrij agressieve manier, en nu als je tegengas krijgt, ga je per pb reageren?

If you can't take the heat, stay out of the kitchen.

Rizette
Berichten: 4373
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 18:02

bruceandnoon schreef:
Wat een onzin komt er weer voorbij. Ik reageer niet meer in dit topic maar wel via pb. Aangezien men hier graag op de man speelt en men hier echt maar van alles neerkalkt. Onbegrijpelijk maar natuurlijk typisch Bokt . het openbaar maken van prive berichten getuigt van dit nivo. Ik vind het oprecht jammer dat TS niet ingaat op het aanbod.

Het gaat helemaal niet op de man maar op de zaak. Maar als die man voor de zaak werkt en zelfs woordvoerder voor de zaak hier is en dus achter de bekendmakingen op facebook staat over TS, dan kun je wel wat verwachten. Ik ben helemaal niet gediend van priveberichten van jou. Het is nl heel belangrijk dat dit openbaar besproken wordt. En ga er maar eens achteraan dat die zaken die over TS genoemd zijn van de fb pagina's gehaald worden. Wie met zoveel agressie op een klacht ingaat heeft heel veel te verbergen of te weinig fatsoen. Een goed bedrijf ziet een klacht als een kans om te kunnen verbeteren en maakt niet de klager ten schande want ik feite maakt dat bedrijf zichzelf te schande op die manier.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-19 18:04

Ik snap nog steeds niet wie Bruce in dit hele verhaal is als ze niet met de stichting samenwerkt..
Overigens is dit niet de eerste keer dat stichting andere mensen voor hen laat reageren en dan plots moet er gestopt worden met reageren. Vind dit oprecht erg jammer en was echt niet de bedoeling van dit topic.

Nogmaals; als de onderzoeken die nu in gang zijn gezet uitwijzen dat ik het helemaal verkeerd heb, ben ik zeker niet te beroerd om excuses aan te bieden. Maar tot nu toe is er nog niks gekomen dat mijn eigen inzichten tot nu toe doet veranderen.

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 18:44

Ik wil graag ook de naam van de stichting.

Zelf hebben m’n vriend en ik twee honden uit een Belgisch asiel en één van een stichting die in Roemenië werkt. Zij zijn erg transparant over wat ze doen, hoe ze het doen, waar de honden vandaan komen,... en hebben eigenlijk héél weinig pups. Veelal volwassen honden. Er wordt eerst een huisbezoek gedaan, verplicht. Verder wordt er héél duidelijk aangegeven dat veel van deze honden angsten hebben en een ‘rugzakje’ hebben. Er wordt goed doorgevraagd op de ervaring die men heeft met honden en in hoeverre je bereid bent om te hond de tijd te geven. Indien men uit het gesprek en het bezoek opmaakt dat mensen niet beseffen waaraan ze beginnen, raden ze liever aan om een Belgische/Nederlandse/.. hond te nemen van een goeie fokker, met de nodige begeleiding.
Adoptiebijdrage was heel redelijk, net genoeg voor hun om uit de kosten te komen.

Als ik het verhaal van TS hoor, vind ik het ook maar vreemd klinken. Maar ik ga zeker niet oordelen voor ik ‘bewijs’ zie van hun praktijken.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-19 18:49

Noblesse_ schreef:
Ik wil graag ook de naam van de stichting.

Zelf hebben m’n vriend en ik twee honden uit een Belgisch asiel en één van een stichting die in Roemenië werkt. Zij zijn erg transparant over wat ze doen, hoe ze het doen, waar de honden vandaan komen,... en hebben eigenlijk héél weinig pups. Veelal volwassen honden. Er wordt eerst een huisbezoek gedaan, verplicht. Verder wordt er héél duidelijk aangegeven dat veel van deze honden angsten hebben en een ‘rugzakje’ hebben. Er wordt goed doorgevraagd op de ervaring die men heeft met honden en in hoeverre je bereid bent om te hond de tijd te geven. Indien men uit het gesprek en het bezoek opmaakt dat mensen niet beseffen waaraan ze beginnen, raden ze liever aan om een Belgische/Nederlandse/.. hond te nemen van een goeie fokker, met de nodige begeleiding.
Adoptiebijdrage was heel redelijk, net genoeg voor hun om uit de kosten te komen.

Als ik het verhaal van TS hoor, vind ik het ook maar vreemd klinken. Maar ik ga zeker niet oordelen voor ik ‘bewijs’ zie van hun praktijken.


Uiteraard moet je niet zomaar oordelen, dat is ook de reden dat ik opzoek ben naar (nog) meer gedupeerden van deze stichting, de reden dat er onderzoeken gestart worden, en de reden dat ik tot nu toe nog niks openbaar heb gemaakt behalve mijn eigen ervaring. Ik ga niet zomaar communicatie of ervaringen openbaar maken die niet van mij persoonlijk zijn.

Rizette
Berichten: 4373
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:10

Dimphyl schreef:
Ik snap nog steeds niet wie Bruce in dit hele verhaal is als ze niet met de stichting samenwerkt..
Overigens is dit niet de eerste keer dat stichting andere mensen voor hen laat reageren en dan plots moet er gestopt worden met reageren. Vind dit oprecht erg jammer en was echt niet de bedoeling van dit topic.

Nogmaals; als de onderzoeken die nu in gang zijn gezet uitwijzen dat ik het helemaal verkeerd heb, ben ik zeker niet te beroerd om excuses aan te bieden. Maar tot nu toe is er nog niks gekomen dat mijn eigen inzichten tot nu toe doet veranderen.

Ik zou nog maar even wachten met excuses aanbieden, zeker als ze zelf zo over de schreef gaan en jouw naam op internet plaatsen. Ik zou daar toch even aandacht aan schenken want dit mag niet volgens de wet. Ik krijg heel sterk de indruk dat je het deksel van een beerput aan het halen bent en dat is heel moeilijk omdat er veel mensen zullen zijn die hun verhaal niet openbaar gaan zetten omdat men denkt dat de hond of zijzelf er niets meer mee opschiet en er helaas maar weinig mensen zijn die vinden dat dergelijke praktijken gestopt moeten worden. Mensen kijken vaak liever weg, dat is rustiger.......... Tel daarbij de bedreigingen die gedaan worden en mensen kruipen in hun schulp. Er is ook altijd iets van schaamte om wat je overkomen is. Dit bedrijf hoeft zich geen zorgen te maken als het naar eer en geweten bezig is. Maar de manier van reageren laat het tegenovergestelde vermoeden. Ik vind je dapper en wens je veel sterkte en ik hoop dat je de onderste steen boven krijgt.

nathe

Berichten: 1665
Geregistreerd: 20-06-05

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 22:08

Ik weet over welke stichting dit gaat omdat ik ook een hond van hun heb en ik zit op de bewuste Facebookpagina.
Ik lees daar alles maar met een half oog maar ik herkende het verhaal.

Wij hebben vorig jaar een pup via hun geadopteerd. De communicatie verliep inderdaad moeizaam. Maar de vlucht was best snel geregeld voor onze pup. De overdracht op de luchthaven was goed georganiseerd.

We zijn echt heel blij met onze hond. Hij is heel lief en makkelijk in omgang. Hij is enkel geen middenmaatje gebleven maar eerder Duitse herder formaat :-)

Ik schrik eigenlijk wel van de beschuldigingen omdat ik er wel echt van uit ga dat het over achtergelaten pups gaat. Ik heb op de luchthaven toen ook gevraagd waarom ze bijna enkel pups aanbieden en ze hadden inderdaad de verklaring dat ze de nesten gewoon achterlaten bij hun. Gezien de grote problematiek in Spanje vond ik dat toen wel een ok antwoord. Misschien wel wat naïef maar we zijn zeker heel tevreden over onze hond.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 22:15

Tja, aan de andere kant: de asiels in NL zitten ook iedere zomer weer vol kittens, en die worden echt niet in het asiel zelf gefokt...

Rizette
Berichten: 4373
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 22:34

nathe schreef:
Ik weet over welke stichting dit gaat omdat ik ook een hond van hun heb en ik zit op de bewuste Facebookpagina.
Ik lees daar alles maar met een half oog maar ik herkende het verhaal.

Wij hebben vorig jaar een pup via hun geadopteerd. De communicatie verliep inderdaad moeizaam. Maar de vlucht was best snel geregeld voor onze pup. De overdracht op de luchthaven was goed georganiseerd.

We zijn echt heel blij met onze hond. Hij is heel lief en makkelijk in omgang. Hij is enkel geen middenmaatje gebleven maar eerder Duitse herder formaat :-)

Ik schrik eigenlijk wel van de beschuldigingen omdat ik er wel echt van uit ga dat het over achtergelaten pups gaat. Ik heb op de luchthaven toen ook gevraagd waarom ze bijna enkel pups aanbieden en ze hadden inderdaad de verklaring dat ze de nesten gewoon achterlaten bij hun. Gezien de grote problematiek in Spanje vond ik dat toen wel een ok antwoord. Misschien wel wat naïef maar we zijn zeker heel tevreden over onze hond.

Dat is natuurlijk het belangrijkst dat de pup en jullie er gelukkig mee zijn. Onbeleefde vraag maar wat moesten jullie betalen voor alles, de pup en de vliegreis en was de pup dan geent en gechipped en had het een paspoort? En was er van te voren geen gesprek waar je alle vragen kwijt kunt? Als je het niet kwijt wilt kan ik dat ook heel goed begrijpen. Maar ben wel heen benieuwd hoe de procedure gaat en wat de kosten zijn.

Sjong
Berichten: 859
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 22:36

Ik vind het een raar verhaal. Maar ik hoor wel vaker gekke verhalen over bepaalde stichtingen ( weet niet over welke stichting dit gaat). Zieke honden die zogenaamd vrij getest zijn maar dan toch een mz ziekte hebben of honden waar het karakter helemaal niet van klopt ( en ik snap best dat karakter zich nog ontwikkelt, maar echt 180 graden anders). Ik heb vooral veel vertrouwen in stichtingen die niet meteen schermen met rechtszaken maar open en eerlijk zijn. Een als er ook nog op fb pagina's over mensen gesproken wordt, vind ik het allemaal niet chique overkomen.

HopeMyDay

Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-12-16

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 22:52

Ik zou ook erg graag een pb willen met de naam van de stichting. Zelf heb ik namelijk iets soortgelijks meegemaakt met een pup uit Spanje en zou graag willen weten (voor ik conclusies trek) of het via dezelfde stichting is gegaan.

nathe

Berichten: 1665
Geregistreerd: 20-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 22:53

Rizette schreef:
nathe schreef:
Ik weet over welke stichting dit gaat omdat ik ook een hond van hun heb en ik zit op de bewuste Facebookpagina.
Ik lees daar alles maar met een half oog maar ik herkende het verhaal.

Wij hebben vorig jaar een pup via hun geadopteerd. De communicatie verliep inderdaad moeizaam. Maar de vlucht was best snel geregeld voor onze pup. De overdracht op de luchthaven was goed georganiseerd.

We zijn echt heel blij met onze hond. Hij is heel lief en makkelijk in omgang. Hij is enkel geen middenmaatje gebleven maar eerder Duitse herder formaat :-)

Ik schrik eigenlijk wel van de beschuldigingen omdat ik er wel echt van uit ga dat het over achtergelaten pups gaat. Ik heb op de luchthaven toen ook gevraagd waarom ze bijna enkel pups aanbieden en ze hadden inderdaad de verklaring dat ze de nesten gewoon achterlaten bij hun. Gezien de grote problematiek in Spanje vond ik dat toen wel een ok antwoord. Misschien wel wat naïef maar we zijn zeker heel tevreden over onze hond.

Dat is natuurlijk het belangrijkst dat de pup en jullie er gelukkig mee zijn. Onbeleefde vraag maar wat moesten jullie betalen voor alles, de pup en de vliegreis en was de pup dan geent en gechipped en had het een paspoort? En was er van te voren geen gesprek waar je alle vragen kwijt kunt? Als je het niet kwijt wilt kan ik dat ook heel goed begrijpen. Maar ben wel heen benieuwd hoe de procedure gaat en wat de kosten zijn.


We hebben 300 euro betaald en dat was inclusief inentingen, paspoort en chip.
De procedure is inderdaad wel heel simpel. Vragenlijst invullen en dan krijg je bevestiging of je de pup kan adopteren of niet. Ik had deze wel heel uitgebreid ingevuld met een link naar mijn fb waarbij onze dierenliefde groot staat vermeld.
Buiten de praktische vragen ivm vlucht ed heb ik hun eigenlijk geen vragen gesteld. Ze hebben zoveel honden ter gelijkertijd in opvang dat ze in mijn ogen toch moeilijk inzicht kunnen geven in het karakter van de pup. Het is zo een grote gok om een pup te adopteren die je niet op voorhand gezien hebt maar we waren ons daar ook echt van bewust. We waren ook heel flexibel op dat vlak dus we maakten er ons ook niet echt zorgen om. De pups die met hetzelfde vliegtuig gekomen zijn, leken mij niet angstig. Onze was eigenlijk de enige die niet uit zijn Bench durfde komen en echt onder de indruk leek. Maar dat is helemaal goed gekomen binnen enkele dagen.

Communicatie zal wel hun grootste werkpunt zijn denk ik. Ik vond het toen ook wel jammer dat we niet echt updates kregen. We hebben 1 keer nieuwe foto’s gekregen. Misschien kunnen ze daar wel wat hulp in gebruiken


Edit
Ben juist even gaan terugkijken in mijn WhatsApp en tussen de aanvraag voor adoptie en de vlucht zat iets minder dan 3 weken. We hebben 1,5 week moeten wachten op extra foto’s.

We hebben ook nog zen telefoontje gekregen van 1 van de tussenpersonen toen de adoptie rond was. Wat dat gesprek helemaal inhield weet ik niet meer. Maar er was wel een persoonlijk contact.

Rizette
Berichten: 4373
Geregistreerd: 11-06-09

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 23:41

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ze nemen dus zelf ook een groot risico met waar de pups terecht komen. Als niemand het verhaal van de aanvrager ter plekke bekijkt en controleert. Zat de vliegreis ook bij de 300 euro in?

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 00:36

Wat een tokkie stichting als ze je dan al meteen blokkeren. Zou alleen daarvoor al negatieve recensies op facebook geven enzo, niet zo slim van ze, dan verwacht je tokkie gedrag terug toch. En met een tweede account kan je ze toch weer zien.

hanny_jelke

Berichten: 5577
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 00:49

Eerlijk het zou mij niet verbazen.

Veel mensen nemen tegenwoordig een zielig straat hondje uit spanje of Roemenië. En dan denk ik mensen hier hebben we ook zielige honden in het asiel zullen we die eerst helpen, steeds meer mensen trappen er in. Voordeel van uit die stichtingen de screening is veel minder streng.
Mensen bij mij uit de straat zijn maanden lang lastig gevallen of ze het broertje van hun hondje er niet ook bij wouden nemen, want ja die was naar nederland gebracht. Maar de plaatsing ging niet door en nu kregen ze hem nergens. Tsja sneu maar we hebben er al 1 met een hele koffer in plaats van een rugzakje. Ze hebben het niet gedaan. Maar na maanden lastog vallen besloot de stichting met hun ook niks meer te maken willen hebben. Ik heb geen idee van welke stichting hoor. Maar dat op zich vons ik al schandalig.

Ik ben sowieso tegen die hondjes. Hier in nederland raken ze de honden in het asiel steeds moeilijker kwijt omdat die arme honden daar veel harder hulp nodig hebben????
Nou sorry maar dan denk ik los het hier op.

Of je het op gelost krijgt ik heb er me twijfels bij. Zolang mensen er in blijven trappen zullen dit soort praktijken blijven bestaan. Net als bij broodfok.

maaike1994

Berichten: 2049
Geregistreerd: 27-03-09
Woonplaats: België

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 01:17

Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd over welke stichting het gaat. Sowieso vind ik het al vreemd dat de procedure zo makkelijk gaat.
Wij hebben zelf een jonge hond uit Roemenië. Begin februari de procedure gestart, eind maart was hij bij ons. Alles samen duurde het 7 weken. Eerst een uitgebreide vragenlijst, dan een telefoongesprek, dan een huisbezoek,...
Wij hebben rond de €230 betaald en hij was volledig in orde met entingen, chip,... En hij was op meerdere ziektes getest.
Ook moesten we een papier tekenen dat we hem van zodra hij zwaar/oud genoeg was, lieten castreren. Pas daarna kon de chip op onze naam gezet worden. De oudere honden van deze stichting worden steriel gemaakt voor de adoptie, voor dezelfde prijs als wat wij betaalden dus ze maken er allesbehalve winst op. Zitten ook nauwelijks pups bij hen.
En na de adoptie hebben ze me ook nog af en toe gevraagd hoe alles ging. Ze hadden op voorhand ook gewaarschuwd dat vele v hun hondjes angstig waren en tijd nodig hadden.

Enkele weken geleden werd ik zelf gevraagd om ergens een huisbezoek te doen. Ik kreeg op voorhand 5 bladzijden met dingen waar ik zeker op moest letten om te zien of het gezin geschikt was voor adoptie.

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 01:57

Ik ben ook heel erg benieuwd naar de stichting ivm er hier in de buurt ook 1 zit die mensen bedonderd met mooie verhalen waarvan klant en hond de dupe van zijn.

Zelf onze 2e hond via een stichting gehad maar dat verliep super. Een fijnere stichting ken ik persoonlijk niet.