Medium/dierenfluisteraar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 20:01

@askja, ze geeft geen behandel technieken aan. Zij tunede (schrijf je dat zo?) in op paard en ging bij zichzelf voelen. Óf ze iets zou voelen. Ze gaf aan, linkerbeen (achter) helemaal bovenaan een harde stijve spier te voelen. Niet pijnlijk, maar stijf en hard. Ze zei zelf te voelen en voorzichtig te ‘aaien’. En precies linksachter, helemaal bovenaan bij de knie zit een spier die harder aanvoelt dan de rest. Klopte allemaal. Ík vind t nog altijd bijzonder en ben er blij mee. Past in t beeld wat ik zie en voel. En natuurlijk hou ik het in de gaten en als t niet verbetert laat ik mijn fysio komen.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 23:04

OK, bedankt voor je toelichting. Het klinkt voor mij persoonlijk vooralsnog vrij vaag, maar blijkbaar is het voor jou spot on en daar gaat het om.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:01

Ik heb vandaag contact gehad met mensen die hun hond kwijt zijn, ik moest bij hun in de buurt zijn vandaag dus heb ik ze ontmoet op de plaats waar de hond voor het laatst is gezien. De emoties liepen hoog op, het is nu afwachten want ik heb ze tips gegeven.

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Re: Medium/dierenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 16:41

Ik ben benieuwd Marleen! Hopelijk vinden ze hun hond gauw terug. Vreselijk.

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:06

marleen_usar schreef:
Ik heb vandaag contact gehad met mensen die hun hond kwijt zijn, ik moest bij hun in de buurt zijn vandaag dus heb ik ze ontmoet op de plaats waar de hond voor het laatst is gezien. De emoties liepen hoog op, het is nu afwachten want ik heb ze tips gegeven.


Wat voor tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:12

Tieneke schreef:
marleen_usar schreef:
Ik heb vandaag contact gehad met mensen die hun hond kwijt zijn, ik moest bij hun in de buurt zijn vandaag dus heb ik ze ontmoet op de plaats waar de hond voor het laatst is gezien. De emoties liepen hoog op, het is nu afwachten want ik heb ze tips gegeven.


Wat voor tips?


[BB] Woon jij in Tilburg of omgeving hondje vermist