Dieren in buitenlandse asielen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:24

Wij hebben ook 2 honden van Stichting Idemo, uit Bosniƫ dus. Laika kostte 150 euro, Ziggy 100 euro. Dit was heel goedkoop, omdat ze al gecastreerd/gesteriliseerd en ingeƫnt waren en ze hadden hun wormenkuur gehad. Ik vraag me dus ook af over welke stichting jij het hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:26

Ineke2 schreef:
De Nederlandse asielen zitten ook vol. Zeker voor een kat zou ik niet naar het buitenland gaan kijken. Genoeg schatjes hier in Nederland. Voor een geschikte hond moet je wat meer moeite doen maar ook die vind je hier in Nederland heus wel.

Ik ben van mening dat als je alles steeds maar uit het buitenland komt dat je dat soort dingen in stand houd.


Dat is helemaal niet zo eenvoudig. In de meeste asielen zitten vooral kleine terriers en pitbulls. Niet iedereen zit daar op te wachten.

Rizette
Berichten: 4388
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:57

Jis_ schreef:
Tigra_ schreef:
Ja namelijk Rescue Dogs Europe. Ze zouden het adoptie formulier mailen maar nooit meer iets van vernomen. Daarnaast zat het dier in een hondenpension en die wist er volgens mij ook maar weinig vanaf. Ach het ging ons om de hond dus verder maakt het voor de eigenaar niet zoveel uit maar lijkt me wel duidelijk dat ze niet zoveel om de hond zelf geven. En dat er wellicht honden van die stichting zijn die het minder treffen.
Daarnaast kloppen de paspoorten ook niet helemaal. Hond had wel 3 verschillende boekjes met wat verschil in entingen en geboortedatum.



nancyyy6 schreef:
Ze komen bij rescue dogs europe vandaan

Vanavond was rescue dogs in Opgelicht op TV, Zieke, gekregen, honden in bruikleen geven voor veel geld. Hetzelfde als wat er gebeurt bij broodfokkers alleen krjigen die hun pups niet gratis en rescue dogs wel. Hondenhandel dus.
Was jij wel tevreden over deze stichting Nancy?...even opgezocht en lees best wat negatieve dingen.

Onali

Berichten: 18467
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Dieren in buitenlandse asielen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 00:33

Topic is uit 2015

Rizette
Berichten: 4388
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 08:22

Onali schreef:
Topic is uit 2015

Is dat een probleem? Moet er dan een nieuwe geopend worden?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110722
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Dieren in buitenlandse asielen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 08:30

Nee, dat hoeft volgens mij niet meer. Lijkt mij prima dat het hier staat?

Onali

Berichten: 18467
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Dieren in buitenlandse asielen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 08:42

Ik zie alleen maar een gequote stuk.
Wat is er dan precies 'nieuw' te melden?