Hondentopic 2015!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Hondentopic 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:13

Ohhh wat een prachtige honden komen er voorbij zeg!
Ga nog even verder zwijmelen bij al die mooie koppies. Zal straks een fotootje van die van mij plaatsen.

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:19

Seven schreef:
Moet nodig een nieuwe foto van hem maken hij is alweer 10 weken en daar was hij 7 weken

oooohhhhhh!! Je hebt weer zo'n mooie pup! Jeetje wat heb je een mooie roedel zeg!

MissYvette4u

Berichten: 2985
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:58

Wat een gave en leuke honden komen hier voorbij!!

Onze eerste hond James was een Engelse Stafford. De toenmalige eigenaar had James in huis gehaald toen James pas 4 weken oud was (!). Beestje heeft de eerste 1,5 jaar van zijn leven in een tuin doorgebracht dus toen wij hem kregen sprong hij alle kanten op en kon niks. Dus flink gaan trainen en oefenen. Uiteindelijk helemaal goed gekomen, kon er mee lezen en schrijven. Helaas kreeg hij augustus 2013 een TIA waar hij epilepsie aan overhield, en bleek hij ernstige artrose te hebben. Een half jaar later moesten we hem laten inslapen.

Afbeelding

Omdat we James een maatje gunden, hebben we in maart 2012 een kruising Stafford/Bull Terriër uit een asiel gehaald. Lexy was als zwerver in het asiel terecht gekomen, en was misschien net een half jaar oud. Flink wat actiever dan James (zeg maar eerder ADHD) maar onwijs lief en eerlijk. Haar opvoeden was een hele kluif, ze stuiterde steeds een andere kant op. Ze blijkt heel slim en wil graag werken. Ik heb haar diverse trucjes geleerd (mijn slippers brengen, kastje openen & sluiten, speeltjes opruimen ed.) en ze gaat heel graag mee op buitenrit. We zijn deze week een soort behendigheidscursus gestart in de hoop dat ze dat leuk vindt.

Afbeelding

Toen James wegviel merkten we aan Lexy dat ze een maatje mistte dus zijn we op zoek gegaan naar een nieuw maatje. Mijn vriend wilde altijd al graag een Bull Terriër dus werd het een Bull Terriër. Moeilijker op te voeden dan Lexy zou er niet zijn..... >;) ....jaja....onderschat dus nooit een Bull Terriër!

Via MP zijn we in contact gekomen met een jong gezin dat een nieuw tehuis voor hun BT zocht omdat ze vanwege een verhuizing en ander werk geen tijd meer voor hem hadden. Hummer is......tja....een geval apart...zoals vele BT's hahahaha. Hij leert alleen de dingen die voor hem voordelig zijn! Speeltjes opruimen snapt hij totaaaaal niet >;). Hij kijkt je dan echt aan alsof hij wil zeggen dat je speeltjes niet hoort op te ruimen, die horen overal door het huis te liggen. Je wil niet weten hoe vaak hij die speeltjes achter mijn rug weer aan het uitladen was nadat Lexy ze had opgeruimd :+
Hij had wel ontzettend snel door dat als ik mijn jas aantrek om weg te gaan, dat hij dan in zijn mand op een koekje moet wachten. Doet ie perfect!!
Hummer is verder onwijs lief en een lompe schoothond <3 je kán gewoon niet boos op hem worden

Afbeelding

_Liza

Berichten: 302
Geregistreerd: 07-09-08
Woonplaats: alteveer

Re: Hondentopic 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:26

Wat een leuke honden allemaal zeg!

Dit is mijn hond:

Hummer
Amerikaanse stafford.
1 jaar

Afbeelding

Afbeelding

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Hondentopic 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:30

Wat een leukerds allemaal <3

TCFotografie
Berichten: 176
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Deventer

Re: Hondentopic 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:04

Oooh wauw wat een mooie honden allemaal!

Ben vooral fan van alle bullen haha maar ook de rest is super leuk! En veel mooie foto's ook :) :j

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: Hondentopic 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:17

_liza wauw wat heb jij een mooie hondd <3

Seven

Berichten: 21216
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 18:23

Limoen schreef:
Seven schreef:
Moet nodig een nieuwe foto van hem maken hij is alweer 10 weken en daar was hij 7 weken

oooohhhhhh!! Je hebt weer zo'n mooie pup! Jeetje wat heb je een mooie roedel zeg!



Bedankt
ja klein ventje
ben ook blij met onze mooie roedel

Van

Berichten: 6526
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 18:42

ik heb 2 honden
een bijna 5 jarige Duitse Herder teef, Nova
Afbeelding

En een 3,5 jarige Tamaskan Dog reu, Ravi
Ravi is tevens een dekreu en is al 3x vader mogen worden van in totaal 29 pups
Afbeelding

en we zijn op zoek naar een 3e, een teefje waar we ook mee willen fokken

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Hondentopic 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:20

Ravi is prachtig <3

Is daar toevallig niet een topic over die zag ik pas voorbijkomen

Quanneh

Berichten: 1575
Geregistreerd: 01-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:22

Hoi!
Ik kom ook gezellig meekletsen :D
Leuke honden komen er voorbij!

Dit is Polka:

Afbeelding

Eoweyn_x

Berichten: 3629
Geregistreerd: 30-09-12
Woonplaats: Daar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:37

KarinW86 schreef:
Dat valt echt mee. ;) Werklijnen die niet stuk zijn, zijn er ook nog zat in NL hoor. Het is wel een mooie hond! Heeft hij ook al zijn certificaten gehaald, of alleen getraind? Ga je hem officieel laten aankeuren?

Hier 2 Duitse Herders en een 3e hopelijk op komst. Een bijna 6 jarige lookalike die we als 2 jarige uit het asiel gehaald hebben, Tessa, en een bijna 2 jarige stamboom werklijn, Tay. Tessa is onze luie huishond en met Tay trainen we intensief en willen de eind dit jaar, begin volgend jaar laten aankeuren als dekreu. Met nummer 3 is dat ook de planning.

Tay
[ Afbeelding ]

Tessa
[ Afbeelding ]


Dat is wat ons verteld is. Dat zijn vader uit Tsjechië komt is ook erg interessant.
Je ziet veel meer mechelaars en dergelijke dan Duitsers. In die paar weken hebben we echt al mensen gehad die hem graag over zouden willen nemen.

In heel z'n stamboom zijn alle honden HD vrij.
Een DH met Tsjechische voorouders, hd vrij en kerngezond hoor ik persoonlijk niet zo vaak. Zie ook alleen Duitsers met doorgezakte heupen en dat heeft hij totaal niet.

Hij heeft de certificaten, de vorige eigenaar heeft 3 jaar lang met hem gewerkt/getraind.

Willen we ook zeker doen. Zijn er nog niet zo in thuis, sowieso in fokken niet dus is nog even uitzoeken hoe en wat.

cavallo_uomo
Berichten: 650
Geregistreerd: 19-11-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Hondentopic 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 19:40

Wat leuk dat er zoveel mensen reageren!

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:41

lianne304 schreef:
JadoreCherry schreef:
Hihi killer is een aparte naam voor een chiwauwa


ja en dan vooral ook nog omdat ie supper lief is en nooit wat doet hihi :+


Hier moest ik ook wel even heel erg hard om lachen! :D

Quanneh

Berichten: 1575
Geregistreerd: 01-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:43

lianne304 schreef:
JadoreCherry schreef:
Hihi killer is een aparte naam voor een chiwauwa


ja en dan vooral ook nog omdat ie supper lief is en nooit wat doet hihi :+


Haha toepasselijke naam uitgezocht zo te horen :D

Annoya

Berichten: 667
Geregistreerd: 05-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:48

Mijn 11 jaar oude bull terrier Nana.

Afbeelding

Afbeelding

onderste plaatje is een thumb, je kan erop klikken voor een grotere versie.

Annoya

Berichten: 667
Geregistreerd: 05-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:53

MissYvette4u schreef:
Wat een gave en leuke honden komen hier voorbij!!

Onze eerste hond James was een Engelse Stafford. De toenmalige eigenaar had James in huis gehaald toen James pas 4 weken oud was (!). Beestje heeft de eerste 1,5 jaar van zijn leven in een tuin doorgebracht dus toen wij hem kregen sprong hij alle kanten op en kon niks. Dus flink gaan trainen en oefenen. Uiteindelijk helemaal goed gekomen, kon er mee lezen en schrijven. Helaas kreeg hij augustus 2013 een TIA waar hij epilepsie aan overhield, en bleek hij ernstige artrose te hebben. Een half jaar later moesten we hem laten inslapen.

[ Afbeelding ]

Omdat we James een maatje gunden, hebben we in maart 2012 een kruising Stafford/Bull Terriër uit een asiel gehaald. Lexy was als zwerver in het asiel terecht gekomen, en was misschien net een half jaar oud. Flink wat actiever dan James (zeg maar eerder ADHD) maar onwijs lief en eerlijk. Haar opvoeden was een hele kluif, ze stuiterde steeds een andere kant op. Ze blijkt heel slim en wil graag werken. Ik heb haar diverse trucjes geleerd (mijn slippers brengen, kastje openen & sluiten, speeltjes opruimen ed.) en ze gaat heel graag mee op buitenrit. We zijn deze week een soort behendigheidscursus gestart in de hoop dat ze dat leuk vindt.

[ Afbeelding ]

Toen James wegviel merkten we aan Lexy dat ze een maatje mistte dus zijn we op zoek gegaan naar een nieuw maatje. Mijn vriend wilde altijd al graag een Bull Terriër dus werd het een Bull Terriër. Moeilijker op te voeden dan Lexy zou er niet zijn..... >;) ....jaja....onderschat dus nooit een Bull Terriër!

Via MP zijn we in contact gekomen met een jong gezin dat een nieuw tehuis voor hun BT zocht omdat ze vanwege een verhuizing en ander werk geen tijd meer voor hem hadden. Hummer is......tja....een geval apart...zoals vele BT's hahahaha. Hij leert alleen de dingen die voor hem voordelig zijn! Speeltjes opruimen snapt hij totaaaaal niet >;). Hij kijkt je dan echt aan alsof hij wil zeggen dat je speeltjes niet hoort op te ruimen, die horen overal door het huis te liggen. Je wil niet weten hoe vaak hij die speeltjes achter mijn rug weer aan het uitladen was nadat Lexy ze had opgeruimd :+
Hij had wel ontzettend snel door dat als ik mijn jas aantrek om weg te gaan, dat hij dan in zijn mand op een koekje moet wachten. Doet ie perfect!!
Hummer is verder onwijs lief en een lompe schoothond <3 je kán gewoon niet boos op hem worden

[ Afbeelding ]


Mijn Nana komt ook van MP. Ze was toen 13 maanden oud in haar chippapieren zag ik dat ik al haar 3e eigenaar was. Nana kan ook perfect zitten voor een koekje, en zweven haar billen een paar centimeter van de vloer, en ja hier ook een lompe schoot. Hoewel ze tegenwoordig liever naast dan op me zit.

Black_Devil

Berichten: 490
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: land van maas en waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:55


Noukie123
Berichten: 696
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:57

Sibel met haar meest sexy blik
Afbeelding


En hij kan ook shet spelen
Afbeelding

cavallo_uomo
Berichten: 650
Geregistreerd: 19-11-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Hondentopic 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 20:31

Nieuw ras? Shetlander x hond =ehhhh shond??

CharlievdH

Berichten: 1314
Geregistreerd: 22-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:36

Wat een leuke honden allemaal!
Dit is Bentley, mijn opdondertje:

Afbeelding

Afbeelding

Het is een Boston Terrier van nu 5 jaar, soms een schat en de andere momenten, tja, net een pup :')

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:47

Bundy. Kooikerhond teefje van nu net 5 jaar oud. Ook wij doen Behendigheid!

Afbeelding

Afbeelding

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 22:25

Van schreef:
En een 3,5 jarige Tamaskan Dog reu, Ravi
Ravi is tevens een dekreu en is al 3x vader mogen worden van in totaal 29 pups
[ Afbeelding ]

en we zijn op zoek naar een 3e, een teefje waar we ook mee willen fokken


wauw wat een pracht dier zeg <3
hoe groot is zijn schouder hoogte ?

Van

Berichten: 6526
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Re: Hondentopic 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 23:14

hij is 70cm :)

Annoya

Berichten: 667
Geregistreerd: 05-02-15

Re: Hondentopic 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 23:23

:o Hoe Bentley op z'n rug ligt