Disneyland Parijs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annouk

Berichten: 737
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Spierdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:27

It's A Small World.
:')

Nee, uhm. Space Mountain zou ik zeker doen!

Denise_84
Berichten: 472
Geregistreerd: 08-12-08

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:56

Buzz Lighyear en de Crush Coaster zijn ook gaaf. Crush Coaster verbaasde me onwijs haha! Die was nog best wel heftig!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:10

Ben er nog niet in geweest, maar volgens mij draait ie nogal veel. Niet vlak na het eten in Crush gaan dus.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:46

Crush coaster moet je 's ochtends als eerste in gaan. Gelijk als het park voor hotelgasten open gaat in de rij gaan staan, anders kan je ruim anderhalf uur gaan wachten :P

Hij was idd erg gaaf :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:02

Dat heb ik al eerder gehoord ja, dat het zo ontzettend druk is. Mede omdat ze niet aan fastpassen doen.
Bedankt voor de tip, ik ga er zeker gebruik van maken. Ik zal er helaas alleen in moeten denk ik. Mijn vriend houdt hier helemaal niet van. Best jammer.

xRONINIx
Berichten: 455
Geregistreerd: 16-08-05

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:10

Crush coaster is inderdaad erg leuk ,ik ben er 1 keer in geweest maar ik doe het liever niet nog een keer!!
Tower of terror moet je ook zeker niet missen,ik vindt hem helemaal geweldig,net als de big thunder mountian .

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:14

BTM heb ik al eens gedaan, maar dat is echt al jaaaaaaareeen geleden. Die is inderdaad erg leuk.

Snoekiej
Berichten: 7629
Geregistreerd: 28-06-05

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:02

Ik ga overal weer in :D
Crush' Coarster, Tower of Terror, Rockin' Rollercoaster Aerosmith, Big Thunder Mountain, Space Mountain..

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:23

Ja, ik ook hoor. Hoe gekker hoe beter. Het is helaas wel leuker om ergens met z'n tweeen in te gaan, maar ja, ik kan 'm niet dwingen. Misschien dat ik 'm wel kan verleiden tot de Tower of Terror en Big Thunder Mountain, maar de rest zeker niet.

joozz

Berichten: 1212
Geregistreerd: 07-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 21:07

Denise_84 schreef:
Buzz Lighyear en de Crush Coaster zijn ook gaaf. Crush Coaster verbaasde me onwijs haha! Die was nog best wel heftig!


Jaaaa :D wil ook weer heen :P die 2 zijn waren wel mijn favorieten hoor! En voor iedereen die gaat: have fun!!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:19

Buzz lightyear ken k niet. Wel gezien maar nooit ingeweest. Wat doet het?

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 23:44

Heb een abonnement op Disney dus ga dit jaar waarschijnlijk nog eens.

Crush's is 's ochtends om 10 uur ook al druk, toen stond ik ook al direct een uur in de rij.
En die is behoorlijk heftig ja.

Verder ben ik enorm gek op de Tower of Terror, die heeft me zoo verbaasd.

In Disneyland park is mijn favoriet denk ik wel Phantom Manor.

Newport Bayclub vond ik er een beetje uitzien als een mieren nest, maar wel mooi.
(Dit gevoel had ik minder bij New York en Sequoia Lodge)
Heb er niet geslapen hoor maar gewoon binnen gewandeld.

Heb zelf geslapen in aparthotel Residhome Prestige in Val d'Europe, met uitzicht op Disney en met de RER ben je er in 10 minuten.
Geboekt via kras.nl

Misschien volgende keer wel een Disney hotel boeken, aangezien ik nu best wel korting krijg.
En dan word het hoogstwaarschijnlijk Sequoia Lodge, die vond ik er gewoon het mooist uitzien van allemaal.

xRONINIx
Berichten: 455
Geregistreerd: 16-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:26

Buzz lightyear is erg leuk :D je gaat in een wagentje en op het wagentje staan 2 buzz lightyear pistolen ,vervolgens moet je de vijanden van buzz zien te raken }>
Tegen het einde wordt er ook nog een foto gemaakt.
Echt spectaculair is het niet ,maar wel erg leuk.

Sequoia lodge heb ik in februari gezeten,vondt het wel een fijn hotel .
Cheyenne vondt ik zelf erg leuk ,wel kleine kamers en kleinere bedden en kleinere badkamers maar het had wel iets!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:21

Buzz Lightyear lijkt me ook leuk. Je hebt toch een beetje onderlinge strijd. Wie heeft de meeste punten.

SL lijkt me, zeker in de winter, een gezellige hotel. Wij hebben samen toch Cheyenne uitgekozen. Ik vind het er leuk uitzien en mijn vriend viel er ook gelijk op. En ik was niet van plan veel in de hotelkamer te zijn, eigenlijk alleen om te slapen.

Als we er zijn gaan we zeker een rondje hotels doen. Even gluren bij de buren.

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 14:59

mbkaatje schreef:
Buzz Lightyear lijkt me ook leuk. Je hebt toch een beetje onderlinge strijd. Wie heeft de meeste punten.

Whoo das gaaf _O- dan moet je in zo'n karretje zitten en dan in het midde zit zo'n pook dat je het karretje naar links en naar rechts kan sturen dan hem je zo'n pistool en moet je op bordjes schieten!
En bijde hebben dan een score bordje en wie de meeste punten heeft die heeft dan gewonnen _O-

GEWELDIG.
Ik ben 21 maar helemaal los joh in dat ding me ex en ik stoeie om die pook om dat karretje de goeie richting tekrijgen en schieten met 1 hand _O-
Nahh zie ons nog zitten net 2 kleine kinderen serieus :')
Zijn er 3x in geweest en ik heb 2x gewonne en me ex 1 keer nou dat heb ik de hele dag natuurlijk aan moeten horen _O-

Pirates is ook GAAAAAAAF jooo hoo joo hoo pirates are... nog iets ofzo _O-
Hoor dat deuntje nog steeds. :')
Net als it's a small world als je dan buiten in de rij staat hoor je de hele tijd tik tak tik tak tik tak :')
En gaan die poppetjes in eens lopen :')

OWWWWW IK WIL OOOK!!!!!!!!
Zou daar zo kunnen wonen _O-

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:00

En dat restaurant die jungle met die apen aan de muur dat die in eens gaan leven naja heen en weer gaan en dan gaat het in eens aan de zijkante regenen en omweren :=
Echt leuk. *\o/*

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:09

"GEWELDIG.
Ik ben 21 maar helemaal los joh in dat ding me ex en ik stoeie om die pook om dat karretje de goeie richting tekrijgen en schieten met 1 hand
Nahh zie ons nog zitten net 2 kleine kinderen serieus
Zijn er 3x in geweest en ik heb 2x gewonne en me ex 1 keer nou dat heb ik de hele dag natuurlijk aan moeten horen "

Dat heeft niets met je leeftijd te maken hoor, ik weet zeker dat vriendlief en ik het allebei heel leuk vinden en ik ben bijna 40 en hij is nog ouder :o

Je bedoelt zeker het Rainforrest Cafe. Die lijkt me inderdaad heel mooi, er is natuurlijk van alles te zien.

fl0wer
Berichten: 1066
Geregistreerd: 26-11-06

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:16

Big Thunder Mountain
It's a Small World
Buzz Lightyear
Space Mountain
Peter Pan
Indiana Jones

Rocking Roller Coaster
Cursh's Coaster
Tower of Terror

Jeetje er is zoveel leuks te doen en te beleven.
Jammer genoeg zijn onze abbo's verlopen, Disney is geweldig.
Veel plezier hoor...

Miam

Berichten: 261
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Nieuweroord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:58

Meld me hier ook weer even.. Wij gaan 17 december met de hele school richting dlp.. 500 schattige pubers uit een achterstandswijk loslaten daar! Ik denk dat ik als juf weinig plezier kan maken en alleen maar politieagentje kan gaan spelen maar ik kan toch nog een beetje de kerstsfeer proeven! Wordt de 5e keer in een jaar tijd dat ik ga! Heb er nou al zin in!!

1Boefje

Berichten: 3968
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 16:03

Je moet gewoon OVERAL in gaan! Dat red je wel in 4 dagen hoor!
Ik ben er in maart geweest, 4 dagen. David Crocket park gezeten, was super allemaal.
Heb helaas 4x in Pinokkio moeten zitten :P Natasha vond die geweldig!
En om op de foto te gaan met een Disney prinses, 1!! uur moeten wachten!! Niet te doen met een koter van 3 jaar :(
Maar het weer was echt super!
Volgend jaar gaan we nog eens, maar dan wat korter ;)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 16:46

Wel leuk toch met je kindje, ook al zal die er later misschien niet zoveel meer van weten. Eigenlijk net even te jong.
Een vriendin van mij heeft een zoontje die in november 4 wordt, maar die wacht nog even met dit soort uitstapjes.

Wij willen van maandag tot en met donderdag. Als we dan met de trein gaan zijn we er rond het middaguur. Dan heb je nog ruim een halve dag. En als we donderdag rond een uur of 4 weer de trein terug neemt, redden we het volgens mij makkelijk om alles te doen.

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:04

Dat dacht ik ook, ik had 2 halve dagen en 3 volle dagen maar wilde eigenlijk nog helemaal niet weg. Wilde overal nog wel 10 keer in.
Dus zit er niks anders op als dit jaar nog eens te gaan.

En mag nog een cadeau uitzoeken omdat ik mijn diploma heb gehaald, komt dat even mooi uit :P.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:37

Miam schreef:
Meld me hier ook weer even.. Wij gaan 17 december met de hele school richting dlp.. 500 schattige pubers uit een achterstandswijk loslaten daar! Ik denk dat ik als juf weinig plezier kan maken en alleen maar politieagentje kan gaan spelen maar ik kan toch nog een beetje de kerstsfeer proeven! Wordt de 5e keer in een jaar tijd dat ik ga! Heb er nou al zin in!!


Lijkt me een nogal intensieve happening. Zijn ze allemaal dezelfde leeftijd (ongeveer) of is het een hele school. Waar logeren jullie? Zodra ze "losgelaten" zijn in het park, heb je misschien nog wat tijd voor jezelf.

Wel leuk toch.

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Disneyland Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:26

IK GA binnenkort ook naar disney ben er al eens eerder geweest ben benieuwd of er veel is veranderd

Kev
Berichten: 1986
Geregistreerd: 05-10-07
Woonplaats: Z-H

Re: Disneyland Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:49

Ik meld me ook weer even, ik heb net een mail gekregen om mijn jaarpas gratis met een half jaar te verlengen en heb manlief zo ver dat we voor de kerst gaan! :)