Disneyland Parijs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:06

uhmn boek een treinticket, boek een hotel en ga richting parijs :)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:11

Uuuuuh, nee, zo ga ik dat zeker niet doen. Maar bedankt.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:15

mbkaatje schreef:
Uuuuuh, nee, zo ga ik dat zeker niet doen. Maar bedankt.



lijkt net of je me voor gek verklaart :+

ben lekker zelfstandig op die manier, zit niet aan een busreis oid vast.
Ben de laatste keer ook lekker in mijn eentje geweest, heeeeerlijk!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:24

Nee, dat zou ik niet durven!

Maar we gaan voor het eerst naar Disneyland en willen persé in een Disneyhotel blijven slapen. Dat is iets wat ik geregeld wil hebben. Een trekvakantie bijvoorbeeld door Ierland doe ik wel op die manier hoor.

Ben je in je eentje naar Disney geweest, of ergens anders?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:31

naar disney :)

Ik ben niet zo van de reisbureau pakketen, doe het zelf graag uitpluizen :)
Heb via i-net een nacht bij het Kyriad geboekt, vlakbij disney.
Volgens mij kan je ook via i-net gewoon de disney hotels boeken

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:40

Ga ik daar eens snuffelen. Dankje.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:48

Ik boek altijd op de disney site :j gaat prima. Voor de last minutes boek ik op kras.nl . Vorige keer stond daar zelfs het Disneyhotel zelf op voor 150 euro p.p voor 2 nachten en 3 dagen.

Denise_84
Berichten: 472
Geregistreerd: 08-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:55

@mbkaatje ik zou gewoon een hotel boeken op de nederlandse site van Euro Disney www.disneylandparijs.nl. Dan zoek je een hotel uit en de kaarten kun je daar gewoon bij het inchecken ophalen. Echt super handig en wel de goedkoopste optie. Wij hadden het zo gedaan en waren s'ochtends om 10u al in het hotel, ingecheckt en we konden zelfs al direct naar onze kamer en hop het park in. Mocht je nog niet je kamer in kunnen dan kun je je bagage daar gewoon achterlaten. Ideaal en lekker makkelijk. Je moet er dan alleen even zelf met de auto naartoe rijden maar daar ben je zo.

Op de site van Disney kun je overigens ook zien wanneer het het rustigste is. Wij zijn 13 mei gegaan en was echt super relaxed. Hooguit bij 2 attracties 'lang' moeten wachten. Ook kun je als je bij een Disney hotel zit s'morgens al om 8u het park in om wat attracties te bezoeken, echt heel vreemd hoor zo'n leeg park.

Oooow ik wil ook weer!!!!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:20

Bedankt!
Wij gaan met de trein, maar volgens mij kan dat voor november er nog niet bijgeboekt worden. Ik wacht dus nog maar even af. Ik had al op de site berekend wat het zou gaan kosten (zonder trein dan). Als dat het goedkoopste is, wacht ik nog even af tot we de trein er direct bij kunnen doen. Op de site van NS Hi speed kan er nog niet voor november worden geboekt. Daar zal het aan liggen denk ik.

Een lastminute lijkt me ook wel wat, maar dat is voor een eventuele volgende keer. Maar goed om te weten.

Snoekiej
Berichten: 7629
Geregistreerd: 28-06-05

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:43

Over 1 week zit ik in Disney :):)

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:29

Halloween is volgens mij van 4 okt tm ergens begin november. Ik vond het wel heel leuk tijdens halloween en ga nu weer. Van 4 okt tm 9 okt.

Ik boek altijd via vrij uit een hotel zonder kaartjes ik heb een jaarkaart. en dan gaan we er met de auto naar toe.
Toen ik nog geen jaarkaart had boekte ik vaak via d-reizen of de disneysite(je moet wel een creditcard hebben)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:39

Dat hebben we wel, maar we hebben ook 3 betaalrekeningen. Ieder 1 en gezamenlijk 1. Ik zit dus wat dat betreft met een "liquiditeitsprobleem" (klinkt wel interessant).
Misschien moet ik ze gewoon bellen, wie weet kan ik op een andere manier betalen. Een creditcardnummer heb ik sowieso achter de hand.

pattison13

Berichten: 143
Geregistreerd: 07-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:48

ik ben jaren geleden ook naar disney geweest.
ik weet er niks meer van want toen was ik 2 of 3. :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:14

Dat is jammer he, dat je er niets meer van weet. Veel ouders zeggen naar Disney te gaan omdat de kinderen het zo leuk vinden, maar op die leeftijd weten ze er later niets meer van.

Dav

Berichten: 3022
Geregistreerd: 28-07-07

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 02:23

Ik ga in Oktober weer met m'n 2neefje's en nichtje.(van 12-15-16jr)
Zouden eerst met de trein gaan maar vanaf brussel tot ED was iets van 600,- bijna! No way hè,ik pak de auto wel!

Maar de kids zijn er nog nooit geweest dus hopelijk gaan die een onvergetelijke tijd tegemoed!

Mikkee

Berichten: 1377
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 13:34

Wie weet of half augustus een drukke periode is om het park te bezoeken?
Ik neem aan dat heel Frankrijk dan ook vakantie heeft...
M'n vriend wil namelijk boeken voor half augustus maar ik wil niet graag uuuuurenlang in de rij voor attracties staan.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 13:49

ja van juni t/m augustus is het wel druk idd in het park. Je hebt er natuurlijk dagen bij dat het minder is maar over het algemeen is het druk. Je kan dan beter in sept gaan dan is het een heel stuk rustiger

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110740
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 06:51

:wave: Ik kom mij ook melden!
Vanwege het vijfentwintig jarige huwelijksfeest van mijn ouders gaan wij ook een lang weekend naar Disneyland parijs.
We gaan op 13 augustus heen!
Zijn er dan nog meer bokkers aanwezig? Misschien leuk voor een meeting :D
We zitten trouwens in het Newport Bay Club Hotel. Is er iemand met ervaringen met dit hotel?

We zijn met z'n vijven en de ene helft gaat met de auto en de andere helft met de Thalys. Ik hoop zelf dat ik met de trein kan aangezien ik anders bang ben om wagenziek te worden := Sinds ik aan het dieeten ben geslagen heb ik daar opeens ontzettend last van :?

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:12

New Port Bay is geweldig! Ontzettend mooi hotel. Heb er nu 2 of 3 keer gezeten en wil niet anders :D

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:13

Ja ik heb er ervaring mee mooi hotel maar ik hoop voor je dat je een beetje dicht bij de receptie zit of bij een lift als je boven zit want ik ben daar 1x verdwaald. :=
Gangen zo ver als je kan kijken echt ongelovelijk ik kon de lift niet eens meer vinden!
Het is echt mega groot is ook het grootste hotel van europa teminste word gezegt. :=
Ze hebben iets van 1089 kamers. :wow:
Voor de rest heb ik er niks over teklagen.

*Behalve dat het zwembad echt lauw tegen koud aan was Brrr erg jammer zat toen met kippevel in het zwembad wat trouwens ook erg klein is.
Maar goed je komt voor het park niet voor het zwembad natuurlijk maar dat was 1 min puntje.

Verder weet ik niet hoe het met eten is wij hebben toen gratis captains cuarters aangeboden gekregen omdat er voor ons raam bouw werkzaamheden bezig waren.

Aangezien je er best een smak geld voor betaald wilde ik naar buiten kunnen kijken ook.
*Intresseerde me voor de rest wijnig maar vind gewoon dat het geregeld moet zijn klaar als het nou 20 p.p.p.n was oke maar dat was het niet. :')
En ze hadde op dat moment geen andere kamer.
Dus mochten we luxe eten. :9

Elke ochtend zat ik in een luxe restaurandje met bijna helemaal niemand.
Ja 1 stel en werden lekker bediend behalve je broodjes die je moest pakken. :9

Ik ga in sept waarschijnlijk iets later dan verwacht ik heb het cadeau gegeven aan me moeder die is er nog nooit geweest voor haar 50ste verjaardag. :D
Alleen willen we nu even geen disney hotel.
Aangezien ik over 23 dagen op vakantie ga voor 3 weken.
En ik moet sparen voor mijn rijbewijs en dan disney nog dus kost allemaal veel centjes.

Dus voor mij dit keer geen luxe aangezien ik nu voor 2 personen moet betalen.

Dus als iemand nog een leuk hotel weet voor 6 personen.
Buiten disney wat dan met de auto nog aanterijden valt. :D

xRONINIx
Berichten: 455
Geregistreerd: 16-08-05

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 10:10

ik ben 8 juni tm 12 juni weer naar disney geweest,we hadden voor 3 nachten de david croccket ranch dit is mij erg tegengevallen.De laatste nacht zaten wij in kyriad en dit vond ik helemaal super,mooie schone en nette kamer !!Misschien een optie voor je ,ligt niet ver van disney af en er gaan pendelbussen naar het park.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 10:34

Volgens mij zitten er een paar prima hotels vlakbij, voor minder geld inderdaad.

Omdat we voor het eerst gaan dit najaar, willen we persé in een Disneyhotel, maar ik hoor goeie verhalen over de hotels net buiten disneyland.

Snoekiej
Berichten: 7629
Geregistreerd: 28-06-05

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:04

Ik ga morgen :):)
We zitten in Kyriad, 2 daagjes!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:03

Leuk, veel plezier hoor.

xRONINIx
Berichten: 455
Geregistreerd: 16-08-05

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:26

Als je voor het eerst naar een disney hotel gaat ,dan is new portbay echt een aanrader!!