Disneyland Parijs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 09:38

dianne_m schreef:
Stich live is zo ontzettend gaaf! Wat een schatje is dat zeg!!! Lovers


Gisteren waren er kennissen bij ons die net geweest waren, die vond Stich ook heel leuk. Hun dochtertje werd er nog uitgepikt. Het zat ook heel goed in elkaar.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 10:32

mylittlejoy schreef:
ninja2 schreef:
ik heb een fantasy die kost 129 euro en de dream 189 euro.
Volgens mij krijg je bij de dream 50% korting op bepaalde datums op hotels en bij de fantasy 25%.
Ik weet niet precies wat een disney hotel kost zonder kaartjes daarvoor kun je het beste de disney info lijn bellen. Maar ik wou een keer toen ik daar was een extra nacht boeken en dat koste me 150 euro p.p dus dat vond ik wel veel dat was wel in het hoogseizoen.
Ik maar er ook altijd een sport van om zo goedkoop mogelijk te boeken omdat we vaker per jaar gaan.
Maar ik heb ook ooit een keer in het disney hotel gezeten 2 nachten 3 dagen en dat koste me 2500 euro (gelukkig kadootje van me ouders haha) ik vond het wel super mooi om een keer mee te maken maar er zit echt veel kouwe kak en alles is wel heel stijf daar(bij het onbijt wou ik nog een extra broodje en toen werd me tafel gelijk opgeruimt) en je slaapt er toch alleen maar


Ik heb een Dream kaart (179 euro). Met de Dream krijg je 10% korting op de hotels en in het laagseizoen 30%. Op kaartjes voor mensen die met jou meegaan krijg je 15 of 20% korting en op alle aankopen in de winkels krijg je 20% korting. Oh ja, en 10% korting in alle restaurants.

2500 euro?! Ik ga in september 2 nachten en 3 dagen in het Disneyland Hotel....kost me maar 185 euro (mede zo goedkoop omdat we met z'n 4en op de kamer gaan).


wij zaten in het hoogseizoen. en dit was de totaal prijs met treinreis enz. en toen hadden we nog geen jaarkaart dus er zit ook intree bij.

mylittlejoy

Berichten: 3293
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 11:07

Ok, dat klinkt dan een stuk logischer ja.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 11:18

185 euro is wel een superprijsje het is wel super om een keer mee te maken hoor. De bedden slapen heerlijk alles is even netjes en mooi. En zo handig dat je zo je hotel in kan lopen toen wij er waren regende het echt 3 dagen super hard en was wel fijn dat je dan effe s,avonds je kon om kleden enz.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 11:26

Chocotof schreef:
Mensen, ik vertrek dalijk naar Disney.
Ik zal wel wat foto's plaatsen als ik terug ben. Lachen


heel veel plezier!!! lekker genieten Lachen

Wat is stich live precies dan?! Die heb ik nog niet meegemaakt.. net als de cruch coaster. Is die ook een betje de moeite waard?
Als ik heel eerlijk ben vond ik de studio's best tegenvallen.. Ik was er voor t
laatst zon 4 jaar geleden.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 12:05

Wat Stich live is kan ik dus niet uit eigen ervaring vertellen, maar wat ik begreep is dat je Stich op een groot beeldscherm zie en het blijkt dus behoorlijk interactief te zijn. Van dat dochtertje maakte Stitch bijvoorbeeld een foto (de animatie-Stitch dus) en hij liet de gemaakte foto dus gewoon zien. Zat heel knap in elkaar, maar klonk wel alsof het echt een kinderatractie is.

Ben verder nooit in de Studio's geweest.

dianne_m
Berichten: 237
Geregistreerd: 15-04-08

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 15:13

Stich live is voor volwassenen echt ook ontzettend grappig hoor! Hij reageert op alles wat er in de zaal gebeurd.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:21

mbkaatje schreef:
Wat Stich live is kan ik dus niet uit eigen ervaring vertellen, maar wat ik begreep is dat je Stich op een groot beeldscherm zie en het blijkt dus behoorlijk interactief te zijn. Van dat dochtertje maakte Stitch bijvoorbeeld een foto (de animatie-Stitch dus) en hij liet de gemaakte foto dus gewoon zien. Zat heel knap in elkaar, maar klonk wel alsof het echt een kinderatractie is.

Ben verder nooit in de Studio's geweest.

nee hoor, stich is niet echt een kinderattactie. het is echt geweldig. ik ben er 2x geweest en heb me rot gelachen. zie mijn avatar ben helemaal verliefd geworden op dat manneke Haha!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 11:56

Oke, nou ja zoals gezegd, ik ben er ook zelf niet geweest. Zo te horen zat het wel heel knap in elkaar he.

Chocotof

Berichten: 3597
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Boxtel.

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 12:49

Ben nét terug van Disney.

Vond het erg leuk.

Tower of Terror, Crush Coaster, Phantom Manor, Pirates of the Carribean en Stich live waren toch wel mijn favorieten.

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 12:57

Chocotof, fijn dat je het toch zo leuk hebt gehad, ondanks de opstart-ellende Lachen

Chocotof

Berichten: 3597
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Boxtel.

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:04


mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:49

Lekker zo'n chauffeur!!
Heb je nog wel een beetje kunnen genieten?

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:55

Jeetje, wat een verhaal... Dit is dus een reden waarom wij niet meer met de bus gaan. Zo erg als jij het omschrijft hebben wij het gelukkig nooit gehad, maar met eigen vervoer (trein in ons geval) heb je zoveel meer vrijheid. Misschien even een briefje naar PL eraan wagen met een kopie aan de Consumentenbond?

Chocotof

Berichten: 3597
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Boxtel.

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:07

Disneyland zelf was echt geweldig. Alleen de laatste dag heb ik niet echt kunnen genieten omdat ik 2 uur naar een telefoonkaart gezocht heb om mijn werk af te kunnen bellen en dan voel je je wel rot hoor.

En als je daarna ook nog eens van 18.30 tot 01.30 in de
urinelucht zit word je daar echt niet vrolijk van.

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:07

Chocotof, kon je niet gewoon met je mobieltje bellen dan? Of had je die niet bij je?

Chocotof

Berichten: 3597
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Boxtel.

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:56

Mijn mobieltje was leeg helaas.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:52

Nou, het zat je ook niet mee!

Heb je nog wel leuke foto's?

Chocotof

Berichten: 3597
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Boxtel.

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 18:16

Ja, heb wel heel veel leuke foto's gemaakt.
stuk of 300 zelfs.

Park was geweldig alleen voor de
Tower of Terror zou ik al terug gaan.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 23:15

wij wachten op de foto's Haha!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:00

Jaaaa!

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:07

Ook ik wacht mee. Min of meer geduldig Schijnheilig

joozz

Berichten: 1212
Geregistreerd: 07-08-05

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:27

Wat n leuk topic Lachen Wil in september of oktober ook een paar dagen heen gaan Lachen

Maar wat is beter om heen te gaan, sept. of okt? Iig niet in de herfstvakantie, heb niet zo'n zin in die drukte...

En hoeveel dagen raden jullie aan? 3 of 4? Gaan sowieso met de auto, alleen nog ff hotel erbij zoeken. IS het goed te doen met die hotels buiten het park? Of kost het veel tijd om in het park te komen?

Nou heleboel vraagjes.....

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:42

Wij hebben aan drie dagen altijd wel genoeg, maar wij kennen de parken dan ook en weten aardig wat we willen doen en waar we dat kunnen vinden. Als je in september gaat, dan heb je natuurlijk wel iets meer kans op goed weer. Wij gaan in oktober omdat wij de Halloween-periode mee willen pakken, dat is altijd hartstikke leuk.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:43

vanaf de hotels buiten het park rijdt een shuttle bus tot vooraan het park, erg handig en lekker vlot

3 dagen heb je wel genoeg aan hoor Knipoog

denk dat ik rond halloween ook maar ga, vorig jaar met kerst geweest, ben benieuwd naar de halloween sfeer