Disneyland Parijs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kev
Berichten: 1986
Geregistreerd: 05-10-07
Woonplaats: Z-H

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:30

bonney4evver schreef:
wij zijn trouwens voor zn 2en 365 euro kwijt. Incl ontbijt , radison sas disney hotel en toegang tot beide parken, en het is dan nog eens halloween ook. Valt best mee toch Haha!

@chocotof, op tijd fastpassen halen dat scheelt echt Ja


Op de site van disneyland is het vanaf 198 euro pp voor 2 dagen 1 nacht! Dus: waar heb je dat gevonden????? Lachen

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 19:01

nee het zijn 2 nachten, 3 dagen en dan incl ontbijt en kaartjes. Wel op eigen vervoer maar we mogen op de zaak tanken Haha!

Ik heb t via kras gedaan! Heeel veel sites bekeken maar deze bleek het goedkoopste Ja

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 20:19

ik en me vriend willen 29 januari gaan en dan 3 nachten en 4 dagen. we rijden zelf met de auto. ik ben er al 3x geweest maar me vriend nog nooit. voor mij is het ook lang geleden
ik heb er wel veel zin in

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 00:30

miekelover schreef:
ik en me vriend willen 29 januari gaan en dan 3 nachten en 4 dagen. we rijden zelf met de auto. ik ben er al 3x geweest maar me vriend nog nooit. voor mij is het ook lang geleden
ik heb er wel veel zin in


Dat is wel een gode tijd om te gaan dan is het vaak super rustig in het park. Meestal de maanden half januari en februari zijn heel rustig daar.

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 00:35

Klinkt onlogisch, maar tijdens de Halloween periode was het ook rustig Ja

Ik vind disney land echt verschrikkelijk leuk. De sfeer, de aankleding, de mensen. Gewoon een sprookjes wereld Lovers

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 00:38

ik ga dit jaar ook tijdens halloween 13 tm 18 okt en ik hoop ook dat het een beetje rustig is. Ik vind een half uur wachten niet erg alleen laast was ik er een keer in de zomer en waren er bij bv BTM 180 min. wachten nou dat vind ik echt niet leuk. Ook de mensen zelf worden dan shagie.

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 00:43

Toen ik paar jaar terug tijdens Halloween ging, was het echt rustig Ja

Stonden wel lange rijen voor de space moutain en de mijntrein, maar die kan je niet vermijden.

Als ik weer ga, dan ga ik weer met Halloween Ja De sfeer is echt hartstikke leuk!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:30

ik ben er afgelopen december rond de 17/18 geweest en het was echt super rustig!
was wel op woensdag en donderdag

Kev
Berichten: 1986
Geregistreerd: 05-10-07
Woonplaats: Z-H

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:39

Ik ben nog steeds aan het puzzelen...
Is er iemand hier die een jaarkaart heeft? (misschien had ik dat al gevraagd, ben nu beetje veel dingen tegelijk aan het doen:P

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:27

is het als ik er ben ook halloween? 24 tm 26 okt?
Is trouwens nog wel de candelbration er nog? En vuurwerk?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:36

De dag van Halloween is (dacht ik) 31 oktober, dus als je heen gaat is het zeker Halloween sfeer.

De rest weet ik niet.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 11:06

ik heb een jaarkaart!

Halloween is van 4 okt. tot en met 2 nov. en op 31 okt is het een speciale avond maar daar moet je extra kaartjes voor hebben ik geloof dat ie 30 euro kosten ofzo.

Vuurwerk is alleen in de zomer en met oud en nieuw maar candelbration is wel dan nog geloof ik

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 11:14

Wij hebben nooit een lichtparade en wij gaan altijd in de Halloween periode. Dat doen ze volgens mij echt alleen in de hoogseizoen-periodes.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 11:16

is de lichtparade dat ze met jurken met lichtjes lopen enzo?
die heb ik in december nog gezien
was niet echt een hoogseizoen ofzo

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 11:19

Lichtparade en candlebration is toch hetzelfde? Of ben ik nu erg abuis?

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 12:38

nee dat is niet t zelfde Lachen
Candelbration is dat er kaarsjes worden aangestoken bij het kasteel en dat ze gaan zingen.
Anders moet je even op youtube kijken, daar kan je t goed zien Lachen
Ik heb de lichtjespararde ook altijd in januari gezien. Echt jammer dat dat er bijna niet meer is.

mylittlejoy

Berichten: 3293
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 12:43

Ik heb ook een jaarkaart (Dream)!

Ik ga 21 september weer voor drie dagen...voor het eerst in het Disneyland hotel!

Wat trouwens goed is om te weten voor jaarkaarthouders: als je met drie vrienden naar het park komt, en zij nemen alledrie een jaarkaart, wordt jouw jaarkaart gratis met een jaar verlengd. Ik krijg er daardoor in september gratis een jaar bij!

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 12:45

Ik heb die lichtparade toen ook gezien Ja . goh best al weer een poosje geleden dat we geweest zijn .

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 12:55

Ok, dan heb ik die candlebration dus nog nooit meegemaakt. Wist nog geneens dat die bestond eigenlijk.

dianne_m
Berichten: 237
Geregistreerd: 15-04-08

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 13:05

Stich live is zo ontzettend gaaf! Wat een schatje is dat zeg!!! Lovers

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 19:40

haha ja stitch is super!! Ik vond die film waar die man in beeld was ook wel erg leuk en eeehm die show met dat irritante liedje hahhaaha o ja animagique alsle disney figuren erg leuk. Lichtjesparade s avonds is ook wel erg leuk maar doe is ern iet altijd.

Kev
Berichten: 1986
Geregistreerd: 05-10-07
Woonplaats: Z-H

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 19:53

ninja2 schreef:
ik heb een jaarkaart!

Halloween is van 4 okt. tot en met 2 nov. en op 31 okt is het een speciale avond maar daar moet je extra kaartjes voor hebben ik geloof dat ie 30 euro kosten ofzo.

Vuurwerk is alleen in de zomer en met oud en nieuw maar candelbration is wel dan nog geloof ik


Wat voor kaart heb jij? Heb jij ergens staan hoe het zit met de korting voor de hotels? (met welke pas hoeveel) en hoeveel een hotel kost zonder toegangskaartjes? (een goedkoper hotel zols Santa Fe of Cheyenne.

We zijn hard aan het puzzelen om een beetje betaalbaar te gaan en toch een beetje betaalbaar...

Alvast bedankt!!

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 01:01

ik heb een fantasy die kost 129 euro en de dream 189 euro.
Volgens mij krijg je bij de dream 50% korting op bepaalde datums op hotels en bij de fantasy 25%.
Ik weet niet precies wat een disney hotel kost zonder kaartjes daarvoor kun je het beste de disney info lijn bellen. Maar ik wou een keer toen ik daar was een extra nacht boeken en dat koste me 150 euro p.p dus dat vond ik wel veel dat was wel in het hoogseizoen.
Ik maar er ook altijd een sport van om zo goedkoop mogelijk te boeken omdat we vaker per jaar gaan.
Maar ik heb ook ooit een keer in het disney hotel gezeten 2 nachten 3 dagen en dat koste me 2500 euro (gelukkig kadootje van me ouders haha) ik vond het wel super mooi om een keer mee te maken maar er zit echt veel kouwe kak en alles is wel heel stijf daar(bij het onbijt wou ik nog een extra broodje en toen werd me tafel gelijk opgeruimt) en je slaapt er toch alleen maar

Chocotof

Berichten: 3597
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Boxtel.

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 08:02

Mensen, ik vertrek dalijk naar Disney.
Ik zal wel wat foto's plaatsen als ik terug ben. Lachen

mylittlejoy

Berichten: 3293
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 09:15

ninja2 schreef:
ik heb een fantasy die kost 129 euro en de dream 189 euro.
Volgens mij krijg je bij de dream 50% korting op bepaalde datums op hotels en bij de fantasy 25%.
Ik weet niet precies wat een disney hotel kost zonder kaartjes daarvoor kun je het beste de disney info lijn bellen. Maar ik wou een keer toen ik daar was een extra nacht boeken en dat koste me 150 euro p.p dus dat vond ik wel veel dat was wel in het hoogseizoen.
Ik maar er ook altijd een sport van om zo goedkoop mogelijk te boeken omdat we vaker per jaar gaan.
Maar ik heb ook ooit een keer in het disney hotel gezeten 2 nachten 3 dagen en dat koste me 2500 euro (gelukkig kadootje van me ouders haha) ik vond het wel super mooi om een keer mee te maken maar er zit echt veel kouwe kak en alles is wel heel stijf daar(bij het onbijt wou ik nog een extra broodje en toen werd me tafel gelijk opgeruimt) en je slaapt er toch alleen maar


Ik heb een Dream kaart (179 euro). Met de Dream krijg je 10% korting op de hotels en in het laagseizoen 30%. Op kaartjes voor mensen die met jou meegaan krijg je 15 of 20% korting en op alle aankopen in de winkels krijg je 20% korting. Oh ja, en 10% korting in alle restaurants.

2500 euro?! Ik ga in september 2 nachten en 3 dagen in het Disneyland Hotel....kost me maar 185 euro (mede zo goedkoop omdat we met z'n 4en op de kamer gaan).