Canada

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yarrah

Berichten: 2706
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: the city of the farting (groninger)horse!

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:17

Ja,.. ken ik!!! En dat is inderdaad in Kootenay. Wel het mooiste stukje van Kootenay.. Ik ben zelf niet zo'n Kootenay fan. Yoho en dan vooral camping Kicking Horse is mijn favoriet. Daar blijven altijd een paar dagen.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:19

En Johnston Canyon vond ik ook mooi. Stiekum toch een aardige klim voordat je eindelijk boven was, maar toch wel prachtig daar.
Edith Cavell vond ik ook mooi.

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:21

johnston is toch met lower en upper falls en een bordje bij de upperfalls met iets positiefs dat je het gehaald?!

Dat vond ik ook wel een mooie omgeving!

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:26

yarrah schreef:
MoniqueT schreef:
Gelukkig gaan wij deze zomer ook weer de Rockies in, al blijft het bij het Amerikaanse deel. De Icefields Parkway blijft bijzonder mooi, al hebben wij er werkelijk nog geen konijn gezien!


Hee,..jij hier??? Haha!

vrolijke groetjes,
(ga nu weer naar AA Haha! )


Ik smurf ook zo'n beetje heen en weer tussen mijn twee favoriete forums Tong uitsteken Zoals hier een Amerika- en Canadadraad is, moeten we op AA eigenlijk maar eens een 'Hoe gaat het met je paard vandaag?' draadje openen. Er zitten al best wat Bokkers op AA!!

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:35

Goed plan, Monique Haha!
*gaat gelijk weer even op AA kijken *

Anoniem

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:35

hey, zo horen wij *de harde kern van dit forum* Cool weer eens wat verhalen van andere gedeeltes van canada, leuk!!

Heb ook bij het maligne lake gestaan * vlak voor de jappen* maar een beetje zon had voor betere foto's moeten zorgen. Helaas, dichte bewolking en hier en daar een bui. Heb ze wel hoor de foto's, maar niet te plaatsen Duivel

Klaasje> zie eens voor een stage plek op http://www.horsecreekranch.ca ben ik nu twee keer geweest, supervakantie gehad, nederlandse eigenaar. Volgens mij had hij al wel iemand voor de zomer, maar goed, je kunt t altijd proberen.

ps wat is AA Verward

Anoniem

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:36

brr -21 graden daar nu...

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:43

eevita schreef:
hey, zo horen wij *de harde kern van dit forum* Cool weer eens wat verhalen van andere gedeeltes van canada, leuk!!

Heb ook bij het maligne lake gestaan * vlak voor de jappen* maar een beetje zon had voor betere foto's moeten zorgen. Helaas, dichte bewolking en hier en daar een bui. Heb ze wel hoor de foto's, maar niet te plaatsen Duivel

Klaasje> zie eens voor een stage plek op http://www.horsecreekranch.ca ben ik nu twee keer geweest, supervakantie gehad, nederlandse eigenaar. Volgens mij had hij al wel iemand voor de zomer, maar goed, je kunt t altijd proberen.

ps wat is AA Verward


AA staat voor Alles Amerika, waarvan het bijbehorende forum erg druk bezocht is. Er zijn een aantal Bokkers ook lid op Alles Amerika. Omdat de nicks niet altijd hetzelfde zijn als hier, is het soms even gokken, maar Billy Jean, Fitzroy, Yarrah, Lexicon en ik zijn er in elk geval en volgens mij nog een paar lid. Heel veel gezellige, nuttige informatie voor iedereen die naar Amerika gaat. Omdat er nogal wat mensen het Noordwesten van de States combineren met BC en Alberta is daar ook best het een en ander over te vinden.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18128
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:54

Citaat:
Lunchen bij de Mount Edit Cavel. De gletser op de achtergrond was heel gaaf en volop in beweging kraken dat het soms deed.


Echt grappig, daar ben ik ook twee keer opgeweest. Nog een flinke klim, vind ik persoonlijk. De eerste keer waren we heel vroeg, er was nog niemand. Om daar te staan, stil zijn en de natuur om je heen op te nemen met het groen/blauwe water is heel indrukwekkend.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18128
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:59

eevita schreef:
Je bedoelt dat je situaties krijgt zoals deze: ik stond hier zelf op een parkeerplaats met mijn auto, ben wel overgestoken (eerlijk heh Bloos )

Ja, thanks voor de uitleg betreft quoten, gaat nu vast lukken!


Hi hi, heb ik ook gedaan hoor. Ik weersta wel de aandrang om de eekhoorns en zo te voeren, dat kan echt niet voor mij. Maar uitstappen, kijken en foto's maken is te verleidelijk hoor. Ik neem aan dat je naar de steenbokken (?zijn het dat) bent gaan kijken?

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:25

MoniqueT schreef:
AA staat voor Alles Amerika, waarvan het bijbehorende forum erg druk bezocht is. Er zijn een aantal Bokkers ook lid op Alles Amerika. Omdat de nicks niet altijd hetzelfde zijn als hier, is het soms even gokken, maar Billy Jean, Fitzroy, Yarrah, Lexicon en ik zijn er in elk geval en volgens mij nog een paar lid. Heel veel gezellige, nuttige informatie voor iedereen die naar Amerika gaat. Omdat er nogal wat mensen het Noordwesten van de States combineren met BC en Alberta is daar ook best het een en ander over te vinden.


hihi Ik ben daar USA-fan Tong uitsteken
Dit jaar een prachtige reis door zuid west USA gemaakt, je kunt op dat forum leuke dingen vragen, lezen en leren Pling
Volgend jaar ga ik wrs met een vriendin naar Las Vegas voor de 'World Breeders Cup arabian horses' in april 2008 Pling

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:45

Aha, jou had ik nog niet ontmaskerd Haha! Wat gaaf, zo'n show in Vegas, wij gaan wel in 2008, maar niet naar Vegas. Goed forum he, dat AA Knipoog

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:22

MoniqueT schreef:
Aha, jou had ik nog niet ontmaskerd Haha! Wat gaaf, zo'n show in Vegas, wij gaan wel in 2008, maar niet naar Vegas. Goed forum he, dat AA Knipoog


Jaaaaa, super forum, vooral voor USA en Canada verslaafden Tong uitsteken (A.A. = anonieme amerikafans hahaha) Haha!

Anoniem

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:43

Nou, ik lees het al, ik moet nodig eens een kijkje daar gaan nemen op dat forum! Ben voornemens in 2009 een combi trip te maken amerika/canada.
@balance .inderdaad, die foto met die auto was een paar minuten na de foto van de berggeiten die even de highway overstaken! Ben meerdere keren wel gestopt hoor, om een en ander te spotten, iedereen doet t dussss Cool
En lache,al die mensen die vragen, heh wat is er te zien! haha ROFL
Enne eekhoorntjes voeren, doen de mensen dat dan? daarom was onderstaande eekhoorn niet weg te slaan bij me : Cheese!
Afbeelding

heleen06

Berichten: 568
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 15:36

johnston canyon ben ik ook geweest en inderdaad wat was dat gaaf zeg... ik wil zo graag weer terug.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 15:42

Yes! Ik heb mijn foto-album met de foto's van Amerika en Canada binnen! Het ziet er ontzettend gaaf uit!

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 15:46

Waar heb je het laten printen??

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 16:08

Bij myphotobook.com.
144 blz, heel dik papier en de foto over de hele kaft heen (kost niks extra). Ze zijn heel scherp (ik geef eerlijk toe niet zo scherp als op echt fotopapier, maar dat is in zo'n album nooit). En het is een degelijk album. Linnen kaft en weegt 3500 gram.
Ik moet deel 2 nog maken (die wordt 120 blz), maar ik ga hem ondanks de ***software toch bij myphotobook maken. Ben er iig erg blij mee Ja

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 16:30

Ah, ja, die discussie over de software hebben we op AA al eens gehad he. Ben benieuwd;-)

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 17:31

Ik heb nog een mooi plaatje wat ik aan jullie wil laten zien, het is niet gefotoshopt!
Afbeelding

Geweldig die zonsondergangen in Alberta!

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:02

Mooi!!

RoseK
Berichten: 1281
Geregistreerd: 14-02-07

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:41

Wauw zeker mooi, daar ga ik nou heen Haha!

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18128
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 00:28

RoseK schreef:
Wauw zeker mooi, daar ga ik nou heen Haha!


Leuk hoor, ik kan me je voorpret wel voorstellen. Nu ligt er sneeuw -eh, hier ligt sneeuw of het in Calgary ook zo is weet ik niet-, doe je ook aan wintersport?

RoseK
Berichten: 1281
Geregistreerd: 14-02-07

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:54

Nee heb helaas nog nooit echt gewintersport, maar ik was wel van plan om te leren snowboarden in Canada.

RoseK
Berichten: 1281
Geregistreerd: 14-02-07

Re: Canada 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 12:52

Ik heb nog een vraagje waar jullie hopelijk het antwoord op weten.
Ik wil daar wel een mobiele telefoon hebben, die wil ik dan hier kopen en dan daar een sim kaart halen. Nu lees je meestal op internet dat je dan een tri(ple)band moet hebben, maar nou zag ik gisteren weer ergens dat je een quadband nodig hebt. Heeft een van jullie enig idee?