Bokkers die naar Israël gaan/zijngeweest?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Bokkers die naar Israël gaan/zijngeweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 10:11

Nu niet per direct een vakantieland waar je heen wil, maar zijn er wel eens bokkers heen geweest/ gaan er nog bokkers naartoe?

Ik ga 17 september volgend jaar [heel lang wachten nu dus, en ik heb er nu al zin in? Sigaar ]
heb gisterenavond een informatieavond erover gehad en werd ook gezegt dat er een route wordt gemaakt maar mochten er natuurlijk onveilige gebieden zijn dat we die dan laten zitten en dat dan eventueel eigen inbreng welkom is.
weten de bokkers die er al een keer zijn geweest nog leuke plekken/dingen die je gezien moet hebben?

Anoniem

Re: Bokkers die naar Israël gaan/zijngeweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:08

hallo medewestlander Lachen
ik ben drie jaar geleden daar geweest, toen was t ook nog al onrustig, maar het was wel supergaaf. t strand van tel aviv is heerlijk, blauwe zee.
ben in haifa geweest heb je grote tempel, met heel gave tuin moet je gezien hebben, voorral s avonds is die stad erg mooi verlicht.
tiberias meer, ook heel leuk om heen te gaan.
watga jij er precies doen?

Ashquar

Berichten: 1229
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Bokkers die naar Israël gaan/zijngeweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 20:38

Mijn tante heeft er ehh lang geleden (ik denk zo'n 15 of 10 jaar?) geleden gewoont. Ze woonde in zo'n soort leefgemeenschap. Toen was het er nog niet onrustig maarja ik kan er dus niks over zeggen hoe het nu is. Haha! Haha!

Anoniem

Re: Bokkers die naar Israël gaan/zijngeweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:26

aha, woonde ze in een kibboets ? dat heb je daar veel. en tja hoe t er volgend jaar september is , dat weet niemand, toen wij geboekt hadden ( ivm bruiloft van mijn nichtje daar) was het nog rustig, en in de tussentijd zijn er wel een aantal aanslagen geweest, helaas. Maar je merkt van de onrust niet zo heel veel, ik voelde me soms zelfs wel veilig, met zo veel security ed.
alleen de bommelding op het vliegveld toen we weer naar huis gingen, was best heftig, maar ja dat kan tegenwoordig in nederland ook gebeuren.