We gaan op vakantie naar Turkije....

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

We gaan op vakantie naar Turkije....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 10:39

En de bommetjes vliegen daar door de lucht heen!
Wie gaan er binnenkort nog meer en hoe denk jij over de aanslagen?! Heb je minder zin om te gaan, wacht je op een negatief reisadvies?! Of bekijk je het als een nuchtere hollander?! Haha!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Re: We gaan op vakantie naar Turkije....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:07

Ik ben ook op vakantie naar Turkije geweest. Wel het reisadvies in de gaten gehouden natuurlijk. Sja ik denk altijd maar zo als je een bom op je dak krijgt heeft het blijkbaar zo moeten zijn. Gebeurt het niet in Turkije dan gebeurt het wel ergens anders.

Heel veel plezier! En waar ga je precies heen?

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Re: We gaan op vakantie naar Turkije....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 11:09

Tja, zo denk ik idd ook. Maar komt er een negatief reisadvies dan is de boel zo geannuleerd! Clown

We gaan naar Torba in Bodrum!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Re: We gaan op vakantie naar Turkije....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:11

Ja daarom! Ik moet wel zeggen dat wij echt drukke markten enzo wel vermeden hebben. Maar dat was ook omdat het zo snikheet is daar en al die mensen bij elkaar..

Maar als je echt met alles rekening moet houden dan kan je bijna de deur niet meer uit...

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: We gaan op vakantie naar Turkije....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:16

-> bokt international

harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Re: We gaan op vakantie naar Turkije....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:23

kippie17 schreef:
En de bommetjes vliegen daar door de lucht heen!
Wie gaan er binnenkort nog meer en hoe denk jij over de aanslagen?! Heb je minder zin om te gaan, wacht je op een negatief reisadvies?! Of bekijk je het als een nuchtere hollander?! Haha!

Wij vertrekken aanstaande dinsdag naar Belek.En wat de bommetjes betreft,het kan overal gebeuren.Vorig jaar egypte geweest ook een bommentje afgegaan,Spanje gebeurt het ook.Ik denk zo maar,als je je daar aan gaat storen dan kom je nergens meer.En wij gaan toch met de kinderen niet van het park af.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: We gaan op vakantie naar Turkije....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:11

Ah joh, gewoon lekker genieten..ik mis Turkije nog elke dag, dus al was er negatief reisadvies, kimpie was gegaan hoor Knipoog
Heel veel plezier, vergeet niet de dolmus naar Bodrum te nemen, zo leuk winkelen daar.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: We gaan op vakantie naar Turkije....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:37

wij gaan over 3 weken naar gumbet vlakbij bodrum. ik ben niet bang voor aanslagen, er kan namelijk overal een bom vallen, ook gaan we al een beetje buiten het seizoen dus dat maakt de kans alleen maar kleiner

Oamaru

Berichten: 10589
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Dubai

Re: We gaan op vakantie naar Turkije....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:25

Nou, wij gaan er met de hele famillie heen. Eerst wilden er een paar annuleren, nu gaan we toch maar... de kans is zo klein.