net terug van mijn eerste groepsreis!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_evelien_

Berichten: 1583
Geregistreerd: 25-04-05

net terug van mijn eerste groepsreis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 14:40

hee bokkers!!

in maart had ik ook een toppic geopend om jullie te vragen naar ervaringen met groepsreizen, en het alleen gaan met een groepsreis. Jullie hadden eigenlijk allemaal positiefe ervaringen.
Dus mede dankzij jullie toch maar geboekt voor Tunesie.
Deze reis had te weinig deelname en dus heb ik voor een andere reis gekozen dat werd Portugal.
Ik vond het 2 weken voor de tijd toch wel spannend...
Stel de groep is niet leuk en ja best spannend dus.
22 Augustus zijn we toen vertrokken en op schiphol had ik gelijk al contact met een aantal groepsgenoten.
En op vakantie was het ook super!!
echt een hele leuke groep met een groepje van 6 trok ik heel veel op en ook met de anderen was het gezellig kletsen.
al met al was het een hele leuke vakantie en hardstikke lekker weer!!
Gister avond zijn we weer gekomen.

groetjes
evelien

Gillian1987

Berichten: 346
Geregistreerd: 09-09-05

Re: net terug van mijn eerste groepsreis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:53

wat leuk! Lachen
is inderdaad altijd wel spannend als je met een onbekende groep op reis gaat.

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Re: net terug van mijn eerste groepsreis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 00:11

Ik ben van plan volgens jaar een groepsreis te maken. Heb je nog tips? En met welke organisatie ben je gegaan?

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: net terug van mijn eerste groepsreis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:09

wat leuk zeg waar was je heen in portugal?

_evelien_

Berichten: 1583
Geregistreerd: 25-04-05

Re: net terug van mijn eerste groepsreis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 11:47

ik ben mee geweest met Beter Uit , een christelijke reisorganisatie is dat. S avonds heb je dan een dagsluiting. en voor de rest heb je allerlei excursies waar je een mee kunt doen. maar dit bepaal je gewoon zelf als je geen zin hebt geef je je niet op. en blijf je gewoon lekker thuis.
Het was in Zuid -portugal helemaal langs de kust. De algarve . Dicht bij het plaatsje Portimao.
Ik heb daar mee gedaan met zeilen en dan kwam je langs de rotsen en ging je over in hele kleine speedbootjes en kon je tussen de rotsen door varen.
Ook ben ik nog mee geweest naar een groot waterpretpark daar waren veel verschillende glijbanen en zo. En toen ben ik nog mee geweest naar de Zoomarine dat is een soort dolfinarium wat ook heel leuk was. En de laatste excursie was Naar de plaatsjes Lagos en Sagres.
In Lagos hebben we gewoon even door de straatjes geslenterd was wel leuk. En in Sagres daar had je heel veel hoge rotsen en een en al water en verder zie je daar niks is echt heel apart. eerder dacht men ook dat daar de wereld op hield want je ziet verder echt niets.