Vakantie Los Angeles 2007, tips voor overnachtingen?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26578
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Vakantie Los Angeles 2007, tips voor overnachtingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 15:07

Eline (Gillyzidane) en ik hebben EIN-DE-LIJK de knoop doorgehakt, het wordt toch echt Los Angeles waar wij in zomer 2007 heen zullen gaan, yeah, mijn 20e verjaardag daar vieren! Cool

Zijn er nog mensen met goede overnachtingstips?
Via www.hotels.com ligt het goedkoopste hotel rond de 45 euro. Zal nog wel wat veranderen, omdat we de datum nog niet exact weten. Zal wel rond de 20e weg gaan en begin augustus terug komen worden. Als je op B&B zoekt via google (had net een mooie site vonden) kwam je rond de 52 euro uit.

Iemand een grandioze tip dat het nog goedkoper kan... ? Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Re: Vakantie Los Angeles 2007, tips voor overnachtingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 17:51

Wij sliepen toen we in LA waren in de Mariott, die was (toen toch?) niet al te duur en echt heel luxe. Alleen ligt die geloof ik meer in de luchthaven dan in de stad, als ik het me goed herinner..

Annash
Blogger

Berichten: 26578
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Vakantie Los Angeles 2007, tips voor overnachtingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 18:01

Wat is niet duur...? Haha!
Heb je een adres oid?

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Re: Vakantie Los Angeles 2007, tips voor overnachtingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:16

Um Mariott hotels zijn (geweldig fijne) vier sterren hotels, maar die zijn wel duurder dan wat jij noemt.
Je zou een nachtje bij mij kunnen komen slapen Knipoog Haha, nee ik weet niet wat m'n ouders daar van vinden.
Maar, hotels.com en mytripadviser.com zijn wel goede websites. Ik zou wel bij de website van het hotel zelf boeken, zodat er geen extra kosten in rekening worden gebracht. Ik zou ook even opletten waar je precies zit, zodat je niet al te ver van wat je wilt bezoeken afzit.
Ik weet ook niet hoe je je precies van plan was te vervoeren, maar als je van plan was een auto te huren moet je even opletten waar dat het handigste kan ivm je leeftijd. Veel maatschappijen brengen nl. 25 dollar per dag oid in rekening als je onder de 25 bent, maar ik geloof Alama heeft een betere deal.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Re: Vakantie Los Angeles 2007, tips voor overnachtingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 01:05

Ik heb je een pbtje gestuurd. Haha!