Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bachus
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-02-06

Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 11:05

Hallo!!! we gaan week 36 met vakanie wat is leuker rhodos of zakinthos ( of ander eilanden..)
we zijn vorig jaar op kreta geweest, was niet zo leuk, erg massaal en te groot eiland. 2 jaar geleden op Corfu dat was super, 's ochtends beetje zwemmen, brommeren strandje hapje eten weer beetje brommeren ( man houd niet zo van bakken op strand em met brommertje wordt ik ook bruin....). Zoiets wilen we nu weer, rustige strandjes opzoeken en zo, hele eiland over brommeren!! Ideën?

Schafstall

Berichten: 1234
Geregistreerd: 16-02-04

Re: Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:59

Zakinthos is wel leuk, maar ben je snel klaar met het eiland over brommeren. Ben nooit op Rhodos geweest, maar denk dat je daar meer gelegenheid hebt tot rondtoeren. Strand op Zakinthos vond ik heerlijk, evenals de boulevards...

knuffelpoesz

Berichten: 491
Geregistreerd: 31-07-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 22:25

Rhodos heeft vele leuke plekken, over het hele eiland. rhodos heeft mijn hart veroverd:)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Re: Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 01:35

Ik ga elke 3 maanden naar Rhodos, en ik vind Rhodos echt een erg mooi eiland.. Ik ben er elke keer maar een dagje te vinden, en dat is dus niet genoeg om het hele eiland te zien. Haha! Maar het ziet er schitterend uit, en die zee...... Ik heb hem nog niet uitgeprobeert, maar hij ziet er erg lekker uit. Knipoog

MDWStables

Berichten: 1439
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:10

Ik ben vorige week op Rhodos geweest, heb daar niet veel bekeken of gedaan maar vond het allemaal erg relaxed. Wellicht heeft het meer te bieden dan zon zee en strand.

Sjorsje
Berichten: 68
Geregistreerd: 16-07-06

Re: Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 12:52

Zakynthos is erg mooi.. Maar inderdaad wat er net gezegd werd.. Niet zo heel groot..
Waar wij zaten was het erg rustig..
Maar ik denk dat het voor alle eilanden geld.. Er zijn heel veel plekken te boeken die minder druk zijn..
Wij gaan over drie weken naar Corfu.. Schijnt heel mooi te zijn..

Fijne vakantie gewenst in ieder geval.. Haha!

_Eline_

Berichten: 2187
Geregistreerd: 28-08-05
Woonplaats: Amstelveen

Re: Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:29

Zakinthos is idd best klein. Wij waren dit jaar naar Corfu geweest, dat was erg mooi! Aan Rhodos zaten we ook nog aan te denken..

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Re: Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 23:35

Ik ben gisteren terug gekomen van Zakynthos.. vind het echt een geweldig mooi eiland!!
Wij hebben 1 dag een scooter gehuurd en zijn een dag met een boottocht mee geweest, en hebben eigenlijk maar de helft van het eiland gezien. Ik denk dat Rhodos wel wat groter is wat dat betreft.
Ik ben zelf nooit op Rhodos geweest (wel op Samos, ook erg mooi, maar ik vind zakynthos mooier)

sa80
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-08-04
Woonplaats: Brabant

Re: Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:35

Rhodos is best veel te zien als je een auto huurt.
Maar zelf vind ik Kreta leuker. Daar is toch veel meer te zien en als je van stappen houdt (Chersonissos) is het daar nog beter dan in Rhodos-stad

mirre
Berichten: 1001
Geregistreerd: 30-09-02

Re: Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:33

Ik ben net terug uit Rhodos en het was echt super!!! Hele leuke stad (rhodos Stad) en leuke stranden. Ben verder nog nooit op een ander Grieks eiland geweest, dus daar kan ik niks over zeggen.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Re: Giekenland Rhodos of Zakhintos....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:04

Ik zou voor Rhodos gaan, wij zijn er vorige zomer 2 weken geweest!
Mooi eiland hoor!
Rhodos-stad heeft een geweldig mooi middeleeuws gedeelte, dat is echt wel bijzonder om te zien en doorheen te lopen.
Wij hebben een week lang een auto gehuurd en zijn over heel het eiland geweest, gingen we lekker alle dorpjes en bezienswaardigheden bekijken en dan 's middags een mooie baai opzoeken om lekker aan het strand te liggen.
Zeker een aanrader!