Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:14

Kimberley77 schreef:
Je zei dat er foto's op je website staan, maar ik kijk waarschijnlijk niet goed, waar is de link?


O haha Haha! die kan je alleen zien als je lid bent.
Wel grappig een lid heeft dezelfde soort foto's geplaatst onlangs die was ook in Park im Palas geweest.

Sizzy schreef:
Was er ook maar een weekje van 28 juli t/m 4 aug


Wij ook welk hotel zat je?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 00:15

dat was ik Knipoog (legde opeens de link, zoekende naar de link, hihi)

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:25

Chiqa, Ayaz Hotel Lachen

Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:48

Ben vandaag uit kusdasi terug gekomen. Het was er heerlijk!!!! We hadden wel een beetje last van een heftige bosbrand. Veel plezier nog voor de mensen die nog gaan!!

eertjuh22

Berichten: 2749
Geregistreerd: 01-10-05
Woonplaats: st.willebrord

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:53

wij zijn dit jaar weer naar konakli geweest. ligt net voor alanya als je van antalya af komt. wij zaten hotel serap su. vond het echt weer in 1 woord geweldig Haha!. volgend jaar gaan we zeker weten nog een keer Tong uitsteken

LoveTurkey
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-08-06

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 07:55

Ik was ook van 28 juli tot 4 augustus in Gümbet/Ayaz..
Het was echt superr: het eten, uitgaan, winkelen, jongens, het strand echt alles
Ik heb daar in Xbar een hele leuke jongen ontmoet alleen de laatste dag dat we hadden afgesproken moest ik plotseling eerder weg dus heb geen mail of wat dan ook kunnen uitwisselen Verdrietig
Hij zat in Park im palas, heette Romero, kwam uit Tsjecho-Slowakije ong. 17 jaar en hij was zo'n breakdance typje kon heel goed dansen..
Kan iemand mij misschien helpen die hem ook kent of zijn email ofzo heeft ? Bloos

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:29

Ben er zo'n 12 jaar geleden geweest en dit jaar weer.
Van 1 augustus t/m 15 augustus. Zat in hotel la luna in gumbet.
Vond dat er in gumbet leukere barretjes en dergelijke waren als in bodrum.
Was een leuke vakantie!
Alleen het strand vind ik helemaal niks. Al die kiezeltjes en rotsen in het water.

crazy_funky

Berichten: 6202
Geregistreerd: 25-12-03

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:04

ik vind ook dat de barretjes in gumbet leuker zijn.. Ja

LouB
Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Zundert

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:43

Wij zijn ongeveer 3 weken terug met 8 meiden naar Alanya geweest, maar ik zou er toch niet meer terug naar toe gaan. T was leuk voor 8 dagen, maar ik vond t land niet zo mooi (heel droog en dor, alhoewel we een dag zijn gaan raften en dat was wel heel mooi! )verder vond ik de bevolking vrij irritant. (dichtbij je op t strand gaan liggen, achtervolgen als je snachts van uitgaan naar het hotel loopt enzo!)

JustWendy
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-09-03

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:46

Ik ben afgelopen woensdag terug gekomen uit alanya, ben er 10 dagen geweest met een vriendin. We hebben echt genoten!

Beardie
Berichten: 43
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Genk

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 23:18

Ik ben naar Gumbet geweest van 1 augustus tot 9 augustus Haha! Haha! Haha! . Zalig gewoon. Als ik kon ging ik onmiddellijk terug. Ik was met een vriendin maar op het vliegtuig hebben we al onmiddellijk een paar mensen leren kennen waardoor ik een onvergetelijke vakantie heb gehad. Ik heb de beste zomerliefde ooit gekend en hoop dat ik deze hier nog verder mag beleven. Maar ik vrees dat ik een van dees toch afscheid zal moeten nemen. Tja, jongens, ze zijn niet zo gemakkelijk he. Huilen Maar toch. Super vakantie.

crazy_funky

Berichten: 6202
Geregistreerd: 25-12-03

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:20

en waar zijn jullie allemaal uit geweest dan?

Beardie
Berichten: 43
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Genk

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:36

Wij zijn 5 avonden in Bodrum geweest, aangezien we de eeste avond naar Haligardi zijn geweest en dat zo was tegengevallen zijn we niet naar Halikarnas of de Katamaran geweest. We hebben toffe feestjes gehad in bars. Voornamelijk dan in The White House. Als we in Gumbet bleven zijn we van bar tot bar gegaan en natuurlijk hebben we met onze noorderburen gefeest in Oranje bar. Van slapen kwam er s'nachts niet veel in huis. Maar dat was niet erg. Daarvoor diende de ligstoelen aan het zwembad Haha!

crazy_funky

Berichten: 6202
Geregistreerd: 25-12-03

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:40

wij zijn wel in de harlikarnas geweest en ook op de catamaran.. was wel leuk maar voor 1 keer..
alhoewel was ik dit jaar voor de 2e keer op de catamaran, maar deze keer was het minder omdat het niet echt mijn muziek was (johan gielen) vorig jaar vond ik het leuker (armin van buuren)!!

toevallig ook nog bij atlantis bar geweest?
is een leuke bar om te zitten voor het uitgaan!

Beardie
Berichten: 43
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Genk

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:47

Het kan heel goed zijn dat we daar ook wel geweest zijn. Maar ik heb niet alle namen kunnen onthouden Clown . Ik had s'morgens soms moeite met dingen te herinneren Bloos Bloos Bloos . Het was eigenlijk mijn bedoeling om een rustige vakantie te hebben zonder al veel op stap te gaan. Maar dat is niet gelukt. Haha! Maar zo was ie ook wel geslaagd. Nu zou ik alleen nog mijn verleidingstechnieken moeten bijschaven zodat ik mijn vakantieliefde ook hier kan blijven houden. Maar dat zal minder gemakkelijk gaan. Tips zijn welkom Knipoog

crazy_funky

Berichten: 6202
Geregistreerd: 25-12-03

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:06

woont die vakantieliefde in nederland of daar in turkije?

Beardie
Berichten: 43
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Genk

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:12

In België net zoals mij. Het is zo'n 50 minuten rijden, dus ik vind het nog meevallen. Maarja, ik zal hem toch maar proberen uit mijn hoofd te zetten.

crazy_funky

Berichten: 6202
Geregistreerd: 25-12-03

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:50

hoezo zou je hem uit je hoofd willen zetten dan..?
als de afstand nog meevalt voor je..

Beardie
Berichten: 43
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Genk

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:32

Omdat het langs 2 kanten moet komen en ik vrees dat het voorlopig maar 1 richtingsverkeer is, langs mijne kant dus. Ik heb geen probleem met de afstand en ook niet met het feit dat hij op het moment weinig tijd heeft. Maar hij heeft het er niet gemakkelijk mee. Ik heb hem bijna 2 weken niet meer gezien. Ok, we hebben dagelijks contact, we bellen met mekaar of sturen smsjes. Maar toch. Ik heb hem dit weekend proberen te overtuigen dat wat ik voel 'echt' is en niet zomaar wat geflirt op vakantie. Maar hij heeft tijd nodig. Jongens, niets mee aan te vangen Clown
Achja, geduld, dat moet ik leren hebben maar dat is moeilijk. Ik zal er ook maar even bij vertellen dat ik 25 ben en hij 22. Voor dat ze hier beginnen te denken dat ik weer ne puber ben met puberale liefdesproblemen Haha! Bloos Haha!

Anoniem

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:37

Jongens we zijn net op tijd terug volgens mij, die bomaanslagen in Marmaris.....brrr...ben blij dat ik hier nu ben.
Alhoewel ik Gumbet nog alle dagen mis hoor.

crazy_funky

Berichten: 6202
Geregistreerd: 25-12-03

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:40

ja idd!
maare mijn ma die gaat er 22 sept weer heen.. hoop dat het dan allemaal wel over is Ja

Anoniem

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:15

Ik hoop t voor je Cray, het klonk allemaal heel vaag, iets over discriminatie ofzo?

crazy_funky

Berichten: 6202
Geregistreerd: 25-12-03

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:22

ja ik weet het niet precies maar ze hadden het gemunt op de engelsen Scheve mond
moet wel zeggen, elke turk die ik sprak had wat tegen engelsen Bloos!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:53

Hey Chiqa, die bosbranden bv, die zijn momenteel gaande op de route richting the village house. Hopelijk is alles goed met die mevrouw daar..waarschijnlijk aangestoken door de Koerden, om weg ruimte te maken, om Hotels te bouwen etc. Geen idee of het een betrouwbare bron was wat de Koerden betreft, maar dat las ik op internet.
Wat ik ook las op een forum dat er momenteel negatief reisadvies aan zit te komen, lekker dan...
Op de Engelse? Gut, ik moet echt beter het nieuws bekijke hoor. Weet wel dat ze niet lij zijn met de Engelse daar, maar waarom een aanslag daaraan verbonden wordt, geen idee.

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Turkijke was gaaf nog meer mensen?(Gumbet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:56

Ik ben er in de herfstvakantie geweest. Was erg leuk, op het slechte weer na Ja