Vakantie op western ranch in Zuid-Franrkijk, super!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joo
Berichten: 21
Geregistreerd: 12-01-06

Vakantie op western ranch in Zuid-Franrkijk, super!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 10:45

Hai Allemaal!
Ik wilde dit toch even met jullie delen...ben twee weken geleden op vakantie geweest naar Zuid-Frankrijk, naar de western ranch du Haut Languedoc. Ik vond het helemaal geweldig!! De paarden zijn super lief en willen graag werken, de omgeving is prachtig, de mensen zijn erg vriendelijk en gastvrij en de maaltijden zijn heerlijk. Ik heb echt genoten van dat weekje! Vond het erg leuk om western te rijden en koeien te drijven! Koe Pling Normaal rijd ik engels, maar zit er nu zelfs aan te denken om vaker western te gaan rijden of om over te stappen...
Was benieuwd of er nog meer mensen zijn die van deze heerlijk vakantie hebben genoten?
Groetjes José

Colt

Berichten: 2011
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Assen

Re: Vakantie op western ranch in Zuid-Franrkijk, super!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:22

wauw klinkt heel gaaf!

manonetjuh

Berichten: 348
Geregistreerd: 24-02-05
Woonplaats: Culemborg

Re: Vakantie op western ranch in Zuid-Franrkijk, super!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:23

cool misschien een idee voor volgend jaar, i ga het me ouders voorstellen

Anoniem

Re: Vakantie op western ranch in Zuid-Franrkijk, super!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:21

hoi!
Leuk dat je daar bent geweest, ik ben er twee x geweest, tis alweer een jaar of vier geleden, maar heb er super herrineringen aan. Welke paarden staan er nog? Staat Huck (tinker) er nog, en Paco? Daar heb ik mijn eerste westernervaring opgedaan, en sindsdien verslaafd...

Joo
Berichten: 21
Geregistreerd: 12-01-06

Re: Vakantie op western ranch in Zuid-Franrkijk, super!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 14:30

Wat leuk! Ik heb daar ook mijn eerste westernervaring opgedaan en vond het helemaal geweldig!! Huck staat er niet meer, Paco wel...heb ik niet op gereden, maar ging wel mee tijdens de trails. Wat en braaf paard is dat zeg! Ik reed op Dana, een supergaaf arabiertje!

Anoniem

Re: Vakantie op western ranch in Zuid-Franrkijk, super!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:35

Oja Dana, een voskleurige toch? Die stond er toen ook al. Heb je nog gehoord of Yank naar hongarije gaat, of de ranch al verkocht is? Ik vindt t daar zo een superlocatie, gewoon een plaatje..

Joo
Berichten: 21
Geregistreerd: 12-01-06

Re: Vakantie op western ranch in Zuid-Franrkijk, super!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 14:43

Ja, idd een voskleurige...Yank wil nog steeds erg graag naar Hongarije, maar de ranch is nog niet verkocht, dus dat is afwachten....
Het is er idd super, zo mooi! Ik wil er volgend jaar weer heen!! Maakt me niet uit of het dan frankrijk of hongarije is...haha

Anoniem

Re: Vakantie op western ranch in Zuid-Franrkijk, super!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:52

Tja hongarije is ook mooi ( ben daar vorig jaar wezen paardrijden) , maar frankrijk is mooier.. Voor de unieke sfeer die daar is, maakt het niet uit waar de ranch staat..

Joo
Berichten: 21
Geregistreerd: 12-01-06

Re: Vakantie op western ranch in Zuid-Franrkijk, super!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 14:54

De sfeer op de ranch bedoel je? Dan ben ik het echt helemaal met je eens!