Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 23:46

Lees mijn weblog maar eens, zie onderschrift.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 15:49

Lik3H0rses schreef:
tuurlijk wil ik info Tong uitsteken
en @ guinevere Mijn tante en oom wonen in oregon ofzoo daar gaan we ook nog even langs (is wel buiten onze geplande route maar gaan we tog even langs ) waar woon jij dan daar ?


Roep maar wat je wilt weten dan Knipoog Wij zijn langs de hele westkust geweest en in de Grand Canyon, Las Vegas en de National parken.

bloempie186

Berichten: 2153
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 13:41

sjaantje schreef:
Lik3H0rses schreef:
tuurlijk wil ik info Tong uitsteken
en @ guinevere Mijn tante en oom wonen in oregon ofzoo daar gaan we ook nog even langs (is wel buiten onze geplande route maar gaan we tog even langs ) waar woon jij dan daar ?


Roep maar wat je wilt weten dan Knipoog Wij zijn langs de hele westkust geweest en in de Grand Canyon, Las Vegas en de National parken.


ik denk dat wij tzelfde rondje hebben gedaan! Tong uitsteken

haffiefreak

Berichten: 1680
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 13:58

@sjaantje
Ik las dat jij langs de hele westkust geweest en in de Grand Canyon, Las Vegas en de National parken bent geweest?

Mijn vriend en ik willen misschien volgend jaar daar een rondreis maken En heb een paar vragen.
In wlke maanden van het jaar is het daar niet zo warm (bedoel dan ongeveer 25 graden)
En is het huren van een camper er duur?
Wat kun je ons zeker aanraden om te gaan bekijken? Mag met site's (het liefs in het nederlands Bloos )
En heb je aan 3 weken genoeg?

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:54

Er bestaat een heel goed en informatief forum waar je met al deze vragen terecht kunt:
www.allesamerika.com

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:13

Ik ben van de zomer een maand in Amerika geweest en heb het super gehad Lachen
Ik ben in Los Angeles en in San Fransisco geweest. In San fransisco is het erg leuk om Alcatraz (de oude gevangenis) te gaan bekijken. Je kunt vlakbij San Fransisco trouwens ook leuke ritten maken Lachen

Lara_
Berichten: 1160
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 04:50

haffiefreak schreef:
In wlke maanden van het jaar is het daar niet zo warm (bedoel dan ongeveer 25 graden)


In de winter zou ik niet naar de westkust gaan dan is het ijskoud en in de zomer ook niet want dan kan het oplopen tot zo 40 graden. Het beste is April/Mei. Het zelfde geld voor de grand canyon daar ligt wel geen sneeuw in de winter maar dan heb je regenseizoen. Ik weet niet of je in de buurt van de grand canyon nog meer parken wil bezoeken want als je dan in april gaat weet je zeker dat er water van de watervallen af komt Vork

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 05:24

Ik woon er ook! In de buurt van Los Angeles. Lachen Als je nog vragen hebt ga gerust je gang. (je mag trouwens ook langskomen als je dat leuk vindt Tong uitsteken)

MoniqueT

Berichten: 8850
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:28

Mei en september, supermaanden. Maar wat Billy Jean al zegt: www.allesamerika.com Daar haal ik ál mijn info vandaan, inclusief de websites van de camperverhuurders enzo.

Mijn eigen weblog met ons reisverhaal van dit jaar: www.nieuwenoord.punt.nl
Daarop trouwens ook veel links!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 13:54

haffiefreak schreef:
@sjaantje
Ik las dat jij langs de hele westkust geweest en in de Grand Canyon, Las Vegas en de National parken bent geweest?

Mijn vriend en ik willen misschien volgend jaar daar een rondreis maken En heb een paar vragen.
In wlke maanden van het jaar is het daar niet zo warm (bedoel dan ongeveer 25 graden)
En is het huren van een camper er duur?
Wat kun je ons zeker aanraden om te gaan bekijken? Mag met site's (het liefs in het nederlands Bloos )
En heb je aan 3 weken genoeg?


Wij zijn echt in de VS maar 2,5 week geweest en dat was wel erg krap. Hebben erg moeten racen om wat leuke dingen te kunnen zien (en dan zie je dus nog niet alles Knipoog ). Wij hebben ook gereisd met een camper, maar ik zou je de organisatie die wij troffen niet aanraden. Camper was in erg slechte staat. Vind toevallig een foto hier, het heette: Moturis. Kwamen wel veel andere mensen tegen die wel een goede organisatie hadden getroffen en een prima camper hadden, het is dus wel mogelijk. Prijzen weet ik niet zo 123.
Ik vond de Grand Canyon met helicoptervlucht en San Francisco geweldig. Ook San Diego en de Universal Studios waren leuk.
Ik zal nog even voor je zoeken naar sites ofzo!