Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__KELLY
Berichten: 3331
Geregistreerd: 05-09-05

Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 18:59

Ik ga bijna naar Amerika een beetje met een camper touren aan de westkant een beetje dus las los angeles en lasvegas en san fransisco en de grand canion ..
Wie is daar wel eens geweest en is het daar mooi en kan je daar ook met paarden een tochje maken ofzoo ?

Wil graag tips wat ik moet zien Haha!

_Denies
Berichten: 2723
Geregistreerd: 21-01-06

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:00

Shannie hier op bokt gaat ook, woont trouwens ook vlakbij (Ik ook btw Tong uitsteken )

__KELLY
Berichten: 3331
Geregistreerd: 05-09-05

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 19:01

huuhhh woon jij in westwoud Tong uitsteken ? ... vet grappigg !!!

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:04

Ik ben daar vorig jaar geweest Haha! Het is er heel erg mooi en ik wil zeker nog een keer terug! Ik weet niet of je daar paard kan rijden, daar heb ik niet naar gekeken, maar dat zal vast wel kunnen Knipoog. Als het goed is staat hier nog een topic van mij op [BI] met foto's, ik zal hem wel even zoeken.

_Christine

Berichten: 6363
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: USA (NC)

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:06

Meld zich Lachen In Sint-maarten, curacao, Saba en volgend jaar Bonaire, het jaar dáárop gaan we ene rondreis doen van een maand en dan langs Beverly Hills, LA etc Lachen

__KELLY
Berichten: 3331
Geregistreerd: 05-09-05

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 19:09

kinuh schreef:
Meld zich Lachen In Sint-maarten, curacao, Saba en volgend jaar Bonaire, het jaar dáárop gaan we ene rondreis doen van een maand en dan langs Beverly Hills, LA etc Lachen



zoo dat is een pittige rondrijs Tong uitsteken

Ik hoorde dat LA wat mindere stadt is ...
en beverley hills wil ik ook nog langs... maar dat willen mn ouders vast niet Tong uitsteken

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:11

viewtopic.php?f=71&t=475752&st=0&sk=t&sd=a

Hier staan wat foto's Lachen

Edit: Ik vond LA wel heel leuk. Beverley Hills ook, maar de echte grote huizen en die van beroemdheiden zijn nauwelijks te zien door alle bomen Knipoog, maar het is leuk om er even doorheen te rijden.

SONY

Berichten: 2141
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Regio Rijnmond

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 21:20

Ik ga a.s. donderdag erheen, en we gaan naar Michigan. Mijn familie emigreert daar namelijk heen op 3 augustus die beginnen daar een groot landbouw en vee bedrijf. En ik ga voor twee weken mee, en als ik klaar ben met mijn studie hoop ik daar ook een periode te gaan wonen.

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:23

Doei!
Ik ben er vorig jaar zomer ook geweest. Hebben drie weken een rondreis gemaakt.

We zijn begonnen bij L.A, daar over de walk of fame geweest, hollywood studios (supergaaf), die hollywoodletters in die bergen gezien. Daarna naar San Diego, naar Seaworld. Was ook gaaf. Verder in de Grand Canyon, Bryce Canyon, Mesa Verde, Monument Valley, Death Valley, Joshua Three Park, Yosimete park geweest.
Ohja en San Francisco en Las Vegas ook, dat vond ik echt het allerleukst van de hele vakantie Lovers

__KELLY
Berichten: 3331
Geregistreerd: 05-09-05

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 14:40

Jessiejl0ve schreef:
Doei!
Ik ben er vorig jaar zomer ook geweest. Hebben drie weken een rondreis gemaakt.

We zijn begonnen bij L.A, daar over de walk of fame geweest, hollywood studios (supergaaf), die hollywoodletters in die bergen gezien. Daarna naar San Diego, naar Seaworld. Was ook gaaf. Verder in de Grand Canyon, Bryce Canyon, Mesa Verde, Monument Valley, Death Valley, Joshua Three Park, Yosimete park geweest.
Ohja en San Francisco en Las Vegas ook, dat vond ik echt het allerleukst van de hele vakantie Lovers



Ik ga daar ook allemaal precies heen !!
was dat seaworld leuk ?
want wij zitten te twijfelen tussen san diego zoo en seaworld

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:24

Seaworld ben ik in Miami heen geweest, was erg leuk om te zien Lachen.
Verder moet je Las Vegas niet overslaan Haha! Dat vond ik echt geweldig!

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:25

Seaworld vond ik erg leuk!
Ze hadden er leuke attracties en leuke shows Ja
Als ik mocht kiezen tussen de Zoo en Seaworld zou ik zeker voor Seaworld gaan. Ja

Tuhan

Berichten: 1588
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Almere

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:26

mijn familie woont in amerika in vancouver, prachtige natuur, de beren lopen er, er zwemmen orka's en er vliegen zeearenden

xDaantJeex
Berichten: 5
Geregistreerd: 27-07-06

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:29

ik ben eigelijk niet in amerika geweest maar wel al vaak in Canada. en amerika lijkt er geloof ik wel op! mijn oom woont in Canada en ik ben er al een paar keer geweest en ik vind het echt zoooo'n mooi land en elke keer als ik weer terug moet naar Nederland dan moet ik huilen Tong uitsteken in Canada hebben ze stoplichten die pas na de kruising staan dat is wel wennen maar ik weet niet of ze dat in Amerika ook hebben! maar ik weet wel dat je er leuke tripjes kunt maken en dat het een heel erg mooi land is dus ik wens je plezier!!!! Haha! xxxx van DaantJee Bloos [quote]

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:47

Ik ben in LA, San Fransisco en Cambria geweest! Wat wil je weten Haha!

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:51

@ Tuhan...
Vancouver ligt in Canada.. Ben er vorig jaar geweest op familie bezoek......
Denk dat je een beetje in de war bent.. De natuur is daar idd wel heel erg mooi!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:52


__KELLY
Berichten: 3331
Geregistreerd: 05-09-05

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 19:17

mag je dar ook dolfijne aaien Tong uitsteken
daar ga ik heen dat vind ik echt vett Tong uitsteken !!

Miiej

Berichten: 1868
Geregistreerd: 26-08-05

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 00:46

ik zit nu in amerika Tong uitsteken haha
het is heel anders vergelijke hier zeg
maar ik zit niet bepaald in een drukke stad ofzo

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 10:07

Miiej schreef:
ik zit nu in amerika Tong uitsteken haha
het is heel anders vergelijke hier zeg
maar ik zit niet bepaald in een drukke stad ofzo


Het is daar inderdaad heel anders he Knipoog Maar wel supergaaf!
Waar zit je ergens?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 10:18

Lik3H0rses schreef:
mag je dar ook dolfijne aaien Tong uitsteken
daar ga ik heen dat vind ik echt vett Tong uitsteken !!


Ze hebben een heel groot bassin waar manta's en dolfijnen zwemmen. Als je er voor zorgt dat je vroeg bent, dan zijn de dolfijnen altijd heel erg blij om je te zien en je te begroeten. Op het eind van de dag hebben ze het meestal wel gehad.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 12:46

Wij zijn in 1999 naar LA geweest, een vriend van een kennis van ons die daar in het centrum woont, had een huis dicht bij de Hollywood letters. Die vent had een winkel genaamd Maya (afrikaanse spulletjes, mooie shop wel!), en daarmee kon hij een super villa kopen. We zijn daar een dagje wezen zwemmen. Deze foto's staan niet op de pc maar ik kan ze met de webcam fotograferen. Verder gooi niks op de grond, je krijgt zo een vette bekeuring.

Ik heb het huis van Madonna ook gezien, tenminste nadat ze verhuist was, want ze bleek gestalked te worden dus is ze verhuist. Het huis was eerst wit maar is geschilderd door de nieuwe eigenaren.

We hebben op 100 meter afstand van die letters gezeten en ik heb dus aardig wat villa's gezien. Het was erg gaaf want je kon vanaf het zwembad over de hele stad kijken. Laat ik het zo zeggen, we hadden echt de goede contacten toen.

Verder zijn we nog naar Universal Studio's geweest, waaronder Back to the future is opgenomen, ik herkende dit overduidelijk, providence ook. Ach heel wat films, het zag er wel grappig uit.

Verder zijn we ook door Beverly Hills gereden. Het zag er allemaal wel mooi uit, toch zag ik ook wel wat mindere huizen, waarvan ik niet had verwacht dat ze die ook in Beverly hadden. We zijn ook bij Melrose place geweest, en venice beach? Dan zie je ook net zoals in Baywatch van die controle posten van die lifeguards rrr! Haha! Wat wel erg was dat je gewoon veel zwervers ziet, een pak melk kostte daar toen iets van 3 dollar? Misschien wel meer? Het is gewoon een hard bestaan daar.

We hebben nog over de walk of fame gelopen, best leuk.

Verder hebben we nog dat hutje gezien van baywatch, dat grote gebouw met die beschildering op de muur, erg leuk om dat allemaal zo te zien.

Later zijn we naar Cambri gereden, ligt ook vlak bij zee, enorm veel bos, steile hellingen, maar super mooi. We konden daar overnachten in een huis van onze kennis. Ze hadden daar enorme klemmen op de otto's want anders zouden die beesten ze open krijgen, soort wasbeertjes. We hebben er nog 1 gezien en die hebben we wat kattenbrokje gegeven. Het was zo schattig hoe ze met 2 handjes visten en dan met 2 handjes naar hun mond brachten! Erg snoezig! Maar die beesten waren zo gehaat daar, plunderden de vuilnis altijd.

Uiteindelijk zijn we door gereden naar San Fransisco, ik herinder me nog wel dat ik voor het eerst wagen ziek was in mijn leven, maar het waren ook bochten, vreselijk. San Fransisco zag er super uit, we zijn nog wel in een paar gebouwen geweest (kan echt niet meer op de namen komen), en hebben die straat gezien waar je die mooie gekleurde huisjes hebt, die je zo vaak ziet in films. Daar pal tegenover heb je een park. Ik kan me vooral herinneren dat ik moe van die stad werd, alles is zo vreselijk stijl, en het is heet. 1 Grote ellende.

Verder hebben we nog in een Motel gezeten toen we weer richting huis gingen. Binnekort komt onze amerikaan weer hier, altijd wel leuk, kan ik nog even kijken of mijn engels nog steeds ok is aangezien wij jaren lang naar Engeland zijn geweest!

Heel veel plezier daar, en hopelijk voel je je er veilig, want ik voelde me dat eigenlijk totaal niet. Elke vage kerel daar had ik het idee van dat hij me onder schot zou nemen ofzo. Aangezien mijn ouders en ikzelf toen nog niet zo bewust waren van onze kleren, moeten we eruit hebben gezien als de familie flodder haha. Nee geintje, maar in iedergeval niet aantrekkelijk genoeg voor een overval of een schot Tong uitsteken

Miss_Cally

Berichten: 904
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Noord brabant

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:44

ik ben 2 weken naar new york geweest. en miss ga ik volgende grote vakantie ergens naar Austin in texas. naar een paarden ranch. die man daar vroeg of ik daar heen wou komen. natuurlijk sla ik die aanbod nie af!!

Duppie_

Berichten: 1006
Geregistreerd: 19-05-05

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:46

liefheksje hier op bokt die heeft daar familie wonen Lachen

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Wie is er wel eens in Amerika geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:40

Lik3H0rses schreef:
Ik ga bijna naar Amerika een beetje met een camper touren aan de westkant een beetje dus las los angeles en lasvegas en san fransisco en de grand canion ..
Wie is daar wel eens geweest en is het daar mooi en kan je daar ook met paarden een tochje maken ofzoo ?

Wil graag tips wat ik moet zien Haha!


Je gaat een hele mooie reis maken Knipoog In 2004 heb ik een soortgelijke reis gemaakt met deze route:
Los Angelos, Las Vegas, Bryce Canyon, Grand Canyon, Canyon de Chelly, Canyonlands park, Death Valley, San Fransisco.

Paardrijden hebben we gedaan op Red Rock Canyon (vlakbij Bryce Canyon). We wilden eigenlijk op Bryce gaan rijden, maar toen de dame van ons hotel daarheen belde om te reserveren zeiden ze dat het al vol zat. Echter; zei boden zelf ook ritten aan op Red Rock.
Dat was heel erg gaaf. Met een echte cowboy (doorgetrainde rodeopaarden) gingen we met z'n 2en de bergen in, over wat nog niet eens paden waren. Op sommige plekken dacht ik: als mijn paard nu 1 stap verkeerd zet dan liggen we onder.... Bloos
Later op die middag gingen we naar Bryce Canyon. Daar zagen we een groep van 30 muilezels aan mekaar geknoopt met toeristen erop. Over een geplaveid pad met een hek ernaast. Wat waren wij blij dat dat volgeboekt was!!! Haha!