Toronto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TessaB

Berichten: 719
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord-Groningen

Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 22:31

Sinds 1 mei zit ik in Toronto voor mijn studie. In een eerder topic van een campingtripje naar Algonquin National Park had ik beloofd wat foto's van mijn huidige hometown te plaatsen. Bij deze!

Vele wegen leiden naar Toronto
Afbeelding
tien banen!

De skyline zorgt voor mooie plaatjes
Afbeelding
Vanuit het noorden van de stad, richting zuiden

Afbeelding
Vanaf Lake Ontario bij dag

Afbeelding
Vanaf Lake Ontario bij nacht

Als je in Toronto bent, moet je uiteraard de CN Tower op!
Afbeelding
schaduw CN tower op de Harbourfront en het Air Canada Centre (ijshockey en basketbal stadium)

Het WK gaat in Toronto absoluut niet ongemerkt voorbij!!!
Afbeelding
Oranje supporter (in Chinatown), met Wuppie!!

Afbeelding
Downtown Toronto, Front Street

Afbeelding
Yonge Street (de langste straat ter wereld) tijdens de Pride Parade

En tot slot:
Afbeelding
Mijn huis tot 1 augustus!

Kom je voor een bezoek naar Ontario, sla zeker Toronto niet over. Het is een hartstikke leuke stad, waar veel te doen en te zien is. De 3 maanden die ik hier doorgebracht heb heb ik mij geen moment verveeld!

Oamaru

Berichten: 10589
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Dubai

Re: Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 00:00

Leuk huis heb je zeg Lachen

Lijkt me een erg mooie stad, en die Wuppie geweldig Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Re: Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:34

Hey Toronto Haha!

Leuk zeg om foto's te zien. Wij zijn in '99 naar Toronto geweest, mijn oom woonde daar. Heb je ook op de glazen ondergrond gestaan in de CN tower Vork En volgens mij was het een baseball stadion en geen basketbal stadion Knipoog Ben daar ook naar binnen geweest, daar zit zo'n hard rock cafe Haha!

Toronto is echt huge, zover je kunt kijken zie je bijna de stad.

TessaB

Berichten: 719
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord-Groningen

Re: Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 14:30

@ ijslanderfan: Mijn huis is idd best leuk, alleen woon ik samen met 6 jongens... Ondertussen heb ik het opgegeven om de keuken schoon te houden! Knipoog Clown

@ LuvdaTossa: De glazen vloer van de CN Tower is idd behoorlijk cool! In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Calgary Tower of Empire State kun je er heel wat uurtjes doorbrengen zonder je te vervelen. Alleen was ik, nadat ik zoveel over die glazen vloer had gehoord, lichtelijk teleurgesteld over de oppervlakte... Bloos

@ LuvdaTossa: Wat betreft het Air Canada Centre ben je in de war met het Rogers Centre, aan de andere kant van de CN Tower, het stadium dat je op de skyline foto's goed kunt zien. Dat is het basebal stadium. Wat leuk dat je daar in bent geweest! Lachen Het was aldoor nog de bedoeling een wedstrijd van de Blue Jays te gaan bekijken, maar het is er niet van gekomen... Maar vanaf de CN Tower kun je op het veld kijken, en toen wij er waren werd er een wedstrijd gespeeld! Ook zit ik zelf bij een baseball team, maar daarmee spelen we helaas alleen maar op een grasveld op de U of T campus.

ja_nee

Berichten: 1351
Geregistreerd: 25-11-04
Woonplaats: Limburg

Re: Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:06

Leuk hoor die foto's! Gooi er nog maar wat op Knipoog
En dat huisje is nog lang niet zo slecht nee Haha!

Alytje
Berichten: 3264
Geregistreerd: 19-06-04

Re: Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:31

hee wat leuk ik ben 2 jaar geleden in Toronto geweest, super leuke stad Ja Ik vond china town zo apart he, wij staken echt minstens een kop boven al die mensjes uit Nagelbijten / Gniffelen

Lietjuh_
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-05-06

Re: Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:49

Daar heb ik (vlakbij) (veel) famillie!!:) heel veel plezier daar!!!!!!!!!

Noukie
Berichten: 10948
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:54

gave foto's!!
die weg ken ik nog maar al te goed...
zoooveel banen en toen ik er was vrijwel geen auto's..
maar ben alleen op het vliegveld geweest, en vanaf daar direct naar Aaross. Heb dus niks van de stad gezien helaas.

TessaB

Berichten: 719
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord-Groningen

Re: Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 14:32

ja_nee: ik wil er best nog wat foto's op zetten hoor! Ondertussen ben ik weer terug in NL Boos! dus heb ik weer de beschikking over foto programma's, gaat wat makkelijker!

Alytje: Chinatown is inderdaad hartstikke leuk! Ik woonde er om de hoek, we gingen altijd naar Chinatown en Kensington Market voor de goedkope groente en fruit. Lachen

Lietjuh_: ook al familie in de buurt! Leuk, zeker een keer op zoeken!!! Knipoog

Noukie: jammer dat je van Toronto niets gezien hebt, het is echt een ontzettend leuke stad! Maar op Aaross is ook ontzettend veel te doen. Drie weekjes geleden ben ik er weer een weekje geweest! Geweldig leuk, meegeholpen met summer camp en Rasputin gereden. En Wendy is het afgelopen weekend bij mij op bezoek geweest in Toronto. Gezellig! Lachen

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Re: Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 16:35

Wat leuk zeg. Daar ben ik vorig jaar ook geweest Haha!