Manege Ameland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rixt_

Berichten: 1400
Geregistreerd: 16-04-05
Woonplaats: Leeuwarden en Stiens

Re: Manege Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:37

Ik werk bij Le Cheval, heb nog nooit eerder klachten gehad over slechte omgang met de shetjes.
Ja, ze staan allemaal te wachten (als je het zo wilt noemen) maar het is, vooral in drukke tijden, ondoenlijk om de shetjes in het land te laten en dan uit het land gaan halen als er iemand komt om te rijden. Ze staan inderdaag een aantal uren vast, maar dit met genoeg eten/drinken en genoeg aandacht.
Met topdrukte houden ze het zadel op, dit met de singel losser. Daar is toch niets mis mee? Het hoofdstel gaat natuurlijk wel uit zodat ze kunnen eten en drinken.

Jolliegirl

Berichten: 32997
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Manege Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:01

helemaal mee eens, heb er 2zomers lang elke dag geholpen 2 weken lang.
niets verkeerds behalve dat ze soms een beetje streng zijn tegen de paarden

is aetse er nog?

Rixt_

Berichten: 1400
Geregistreerd: 16-04-05
Woonplaats: Leeuwarden en Stiens

Re: Manege Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 20:33

Ja Aetse is er nog, wordt niet heel erg veel gebruikt, alleen als het erg druk is. Heb je veel op hem gereden? Waarom kom je er nu niet meer?

Susanne_

Berichten: 2431
Geregistreerd: 30-01-06
Woonplaats: Op een bewoond eiland / op een berg in oostenrijk

Re: Manege Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 10:27

oooh lijkt me echt geweldig om op Ameland bij een manege te werken. Ik heb afgelopen zomer 6 weken in Frankrijk op een minicamping met veel paarden gewerkt en dat vond ik ook helemaal geweldig.
Volgende keer op Ameland(kom er best vaak) ga ik zorgen dat ik, me zus en me moeder gaan rijden! Ik zoek nog wel uit waar Knipoog