Leuk+goedkoop weekje weg deze zomer, waarheen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Leuk+goedkoop weekje weg deze zomer, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 22:09

Machie en ik willen deze zomer ongeveer een weekje ergens naartoe

we hebben weinig eisen behalve dat het leuk moet zijn(lees: je moet er gezellig op stap kunnen gaan en veel mensen van onze leeftijd)
en dat het niet aso duur moet zijn, want we zijn helaas nogsteeds niet zo rijk als we graag zouden willen
en zon, zee&strand zou natuurlijk ook fijn zijn en als t ff kan ook een zwembad erbij

wat raden jullie ons aan? iig een last-minute die zijn goedkoop, dat hadden we zelf ook al bedacht maar nu nog bedenken waar naartoe
hoef niet persee heel ver weg te zijn, maakt eigenlijk allemaal niets uit als het maar leuk, gezellig&goedkoop is!

dus kom maar op met jullie meest geweldige vakantiebestemmingen

Machie

Berichten: 16013
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:12

ohwja, onze leeftijd: zeg maar mensen tussen de 20 en 25, toch renske?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 22:23

haha ja ik ben nogsteeds 23 en geen halve eeuw oud
maar iig niet teveel van dat 15/16 jarige spul en niet te veel 30/40/50= ers

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:26

Misschien eens bij een reisburo langs gaan, advies vragen en een berg gidsen meenemen?

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Re: Leuk+goedkoop weekje weg deze zomer, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:29

Als jullie een last-minute pakken, zou ik niet te je helemaal vast zetten op 1 vakantieplaats, aangezien je dan gewoon minder keus hebt. Niet erg, als je niet teveel eisen hebt en niet per se naar 1 bepaalde plek wilt.

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:07

Last minute is niet altijd goedkoop!! Zeker in het hoogseizoen zijn de prijzen van een lastminute nog hoog. Dan is het vaak voordeliger om vroeg te boeken.

Kreta is leuk, (chersonisoss) en Kos ofzo is ook leuk.

Marjolein

Berichten: 11638
Geregistreerd: 09-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:08

kroatie schijnt erg goedkoop en hip te zijn.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 23:29

sammetje schreef:
Last minute is niet altijd goedkoop!! Zeker in het hoogseizoen zijn de prijzen van een lastminute nog hoog. Dan is het vaak voordeliger om vroeg te boeken.

Kreta is leuk, (chersonisoss) en Kos ofzo is ook leuk.


jaaa kreta is zekers leuk, daar is mn vriendinnetje esther(missSunshine) van bokt geweest, maar daar is t wel vrij duur qua drank etc en wil daar ook echt nog een keer naartoe!

@ marjolein, kroatie is idd goedkoop, das ideaal!

pubelia

Berichten: 9993
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Re: Leuk+goedkoop weekje weg deze zomer, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:33

wij mijn vriend en ik gingen altijd in belgie naar hastiere. Dat ligt dicht bij dinant. Is aan het einde van de camping een midget golf park, en een zwembad. en zo. Mooie huisjes, redelijk luxe met een bad erin.
En helemaal niet duur.

maar die staan allemaal op www.vacanceselect.nl


succes

Shadow0

Berichten: 43521
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:39

AM -> BI

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Re: Leuk+goedkoop weekje weg deze zomer, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:48

Soms kun je net mazzel hebben met een last-minute. Twee jaar geleden stonden we op het punt om met de auto naar Z-Frankrijk te rijden toen mijn vriendje ineens een lastminute zag: een week op Kreta in een mooi appartement, incl vliegreis en belastingen:€ 250 p.p!! Toen zijn we de volgende dag vertrokken, was erg leuk!

Vorig jaar 12 dagen naar Italie met de tent, we hadden een goedkope auto mee en ik denk dat we zo rond de 500 euro pp kwijt waren....maar niet heel veel uitgeweest en die drank tikt denk ik toch wel flink aan. Dan zou je echt naar een land moeten gaan waar het uitgaan nog niet zo duur is..

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Re: Leuk+goedkoop weekje weg deze zomer, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 02:12

Erg afgezaagd, maar Turkije is best leuk voor weinig geld.
Tenzij die vogelgriep er van de zomer nog steeds is natuurlijk
Zit je er NOG goedkoper

Of rondom het Balatonmeer, Hongarije, is geloof ik ook leuk voor jongeren...

Griekenland en Portugal zijn ook leuk, maar daarbij zou ik idd de lastminutes in de gaten houden.
Je zou ook eens kunnen kijken bij die all-inclusive reizen naar Brazilie; Fortaleza schijnt erg leuk te zijn, maar wel wat duurder.

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 02:23

Egypte! ik ben er met mijn vriend geweest. we zaten in een super luxe hotel in hurgada, zon zee strand verzekerd! hele mooie kalme zee, waar je kunt snorkelen, duiken varen enz. een fijne woestijn waar je kunt kameel rijden, leuke winkeltjes waar je goedkoop kunt shoppen, cultuur, wat wil je nog meer!

Wij hebben voor ons hotel 298.- euro betaald, all inclusive, met prive strand, en 3 hele mooie zwembaden en erg lekker eten en vooral drinken. Uitgaan is er erg gaaf, coctails voor om,gerekent 2 euro, en een biertje voor 50 cent. er zijn leuke disco's maar ook een hollandse bar met kroketten, hahaha! Ik ben er een week geweest en het was in een woord SUPER! wij zijn met een reisorganisatie meegeweest, en we konden dus ook voor goedkoop tripjes maken met een nederlandse begeleiding.

Machie

Berichten: 16013
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 03:45

ik denk dat wij naar kroatie gaan Dat is relatief gezien toch het goedkoopst... Al lijkt egypte me echt super!

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 04:03

dan wens ik jullie veel plezier!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 18:11

Egypte!? Dan wil ik wel mee hihi...

Renee__

Berichten: 2980
Geregistreerd: 19-05-05

Re: Leuk+goedkoop weekje weg deze zomer, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 18:52

Turkije?

MissSunshine
Berichten: 346
Geregistreerd: 23-11-04

Re: Leuk+goedkoop weekje weg deze zomer, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 18:06

Kreta, last-minute is idd errug leuk en meestal goed betaalbaar ja...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 23:23

haha ik was gewoon het hele topic kwijt vond Am eigenlijk een betere plaats dan hier, hier komen veel minder mensen omdat die net als ik niet van t bestaan van Bokt International afweten denk ik

ow en esther ik had je nog gemailt dat dit topic er stond maar je hebt het al gevonden zie ik

kreta-reizen zijn als last minute idd goedkoop, maar met alleen de reis ben je er nog niet, het is juist het uitgaan en eten en alles wat het zo duur maakt, te duur wrsch in het geval van kreta denk ik al moet ik echt nog een x naar kreta toe kwam net ook dit kreta-topic tegen!! viewtopic.php?f=71&t=525107&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Kroatie is erg goedkoop qua uitgaan en eten en alles, al klinkt Egypte ook erg goedkoop als ik dat hier zo lees en goedkoop+zon+zwembad dat is perfect!

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 13:43

vrienden van mij zijn in kroatie geweest. Ze waren erg over te spreken. Kreta is idd erg prijzig que uitgaan. Egypte is is erg mooi, ik ben verslaafd aan dat land. als je in de zee gaat zwemmen (ook langs de kust) zie je de mooiste vissen en de zee is zo schoon. Zonsondergang in de woestijn is ookerg gaaf. ik heb er een quadsafari gemaakt naar de bedoeinen in de woestijn. Daar kon je kameel rijden, en ging je bbqen. was erg leuk! verder ben ik in Luxor geweest, bij het graf van toetanchamon zo vet! en met een bootje over de Neil. *zucht* ik wil terug...

MrsSoliana

Berichten: 153
Geregistreerd: 30-09-05
Woonplaats: Tilburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 00:38

Corsica? tenzij je 24/7 op het strand wilt liggen

Machie

Berichten: 16013
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 03:55

Ik wil strand En warm weer

Only_Hellen

Berichten: 1464
Geregistreerd: 30-12-05
Woonplaats: Enkhuizen

Re: Leuk+goedkoop weekje weg deze zomer, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 22:36

Egypte is midden inde zomer heel erg warm. Je kunt zomerweer erg lekker vinden, maar deze temperaturen lopen heel erg op. Hou daar wel rekening. Kan oplopen tot zo'n 50 graden!!
Kreta en de andere Griekse eilanden (Rhodos bijvoorbeeld) zijn heerlijke eilanden in de zomer. Lekker warm, en lekker uitgaan.
Denk zelf dat jij je goed zult vermaken op Rhodos, en dan in Rhodos stad, Ixia of Trianta. Kun je heel lekker uitgaan. Tja, alleen of het goedkoop is, denk het niet. Hebben ze allemaal aangepast aan de echte west europese prijzen.
Dan denk ik dat Turkije goedkoper is.vwb uitgaan.