zomer 2006 Calella

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zoetje_

Berichten: 2755
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Drunen

zomer 2006 Calella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 20:59

wij ( een groepje meisjes van bijna allemaal 17) willen dit jaar op vakantie naar het buitenland. het liefst naar spanje, is toch wel het leukste in onze ogen

maar we willen niet naar Salou of Lloret, vooral omdat iedereen daar heen gaat en wij juist iets aparts willen!
toen kwamen we op Blanes, of Calella, en het word waarschijnlijk Calella.

nu was mijn vraag of iemand hier weleens in calella of blanes is geweest en of het ook echt een leuk strand en uitgaans mogelijkheden heeft.

we gaan waarschijnlijk met GoGo-tours, en dan de met de bus... is dit te doen?

kom maar op met de tips!

van_aalst
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:43

Wijn zijn vorig jaar in mei met school naar Barcelona geweest en we sliepen in Calella. Het was nog niet zo druk. Maar er zijn veel leuke discotheken en veel winkeltjes. En lekker aan zee. Ik heb het stik naar mijn zin gehad door

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 14:47

ja ik ben vorig jaar met school naar calella geweest!
het is daar best leuk hoor! leuke uitgaansgelegenheden en leuke winkeltjes.. mooi strand en heerlijk warm (we gingen in mei)
en met de bus is best te doen hoor! wij gingen ook met de bus en was hartstikke gezellig, okej wij gingen dan met een hele bus bekenden maar als je met een aantal vrienden gaat is het volgens mij ook hartstikke leuk!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:09

Calella is DE BOM!
Ben er vorig jaar met vriendinnen geweest en 't was echt super leuk, minder massaal dan Lloret maar genoeg discotheken en dingies om helemaal los te gaan

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 15:02

Lautjuh123 schreef:
Calella is DE BOM!
Ben er vorig jaar met vriendinnen geweest en 't was echt super leuk, minder massaal dan Lloret maar genoeg discotheken en dingies om helemaal los te gaan


Ja Calella is zeker tof!
Zorg in iedergeval dat je niet de bus terug mist zoals wij ...
Busreis is me heel erg meegevallen, is heel goed te doen hoor!

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Re: zomer 2006 Calella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 15:19

oeps ik gereageerde vorige keer op mijn vriends zijn acoout. Van_aalst heb ik geschreven

Zoetje_

Berichten: 2755
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Drunen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 23:13

haha leuk die reactie's!
ik heb er nu nog meer zin in...
nog leuke tips om daar iets te doen ofzo? of wat we juist niet moeten doen?

en waar hebben jullie gezeten in Calella?

Mariekje22

Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:17

hoi, ik ben ook in Calella geweest, wij zaten in Hotel Bon Repos, leuk hotelletje, zeker aan te raden, niet midden in de stad in de drukte, maar ook niet te ver erbuiten........wij hebben vaak wat gedronken in bar California, en daarna naar de discotheken...super leuk!!!

mellamoshan

Berichten: 4257
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:23

je kunt ff op deze site kijken: http://www.ilovecalella.nl/
hier staan wat foto's op, forum, bars, discotheken enzo! deze site heb je ook over mallgrat, mallorca, salou en ik geloof nog een paar van die spaanse jongeren steden.
zelf ben ik 2x naar mallorca geweest, ook met gogo, alleen dan met het vleigtuig. waren echt 2 super vakanties!

jimdebrit
Berichten: 982
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:33

Ga niet naar hotel Terramar! Ik ben er met school geweest, op zich is Calella een leuk plaatsje, ik vond het alleen redelijk rustig Maar dat hotel is echt bagger. Slecht eten, slechte service, slechte kamers, alles smerig. Nee daar zou ik niet heen gaan

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Re: zomer 2006 Calella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 16:11

Ik zat bij hotel Caramba Beachclub. Aanrader!
Dat is een heel groot (beetje te massaal) hotel met eigenlijk vrij weinig erbij, maar als je naar het strand loopt zit er zo'n beachclub waar je alleen mag komen als je in dat hotel zit. Daar eet je dus ook, en hele dag door gratis drinken (cola, sinas, bier, sangria etc). Daar is een zwembad (bij het hotel overigens ook), BBQ, organiseren ze volleybal dingen, andere activiteiten etc. Tevens deel van de watersporten mag je gratis doen, en dingen zoals jetski krijg je korting op. Echt onwijs leuk want op die beachclub leer je super veel mensen kennen! www.x-travel.nl

Alleen het hotel was overgeboekt, waardoor wij in een beter hotel kwamen die óók all-inclusive was. En tegelijkertijd mochten we nog op de beachclub komen. Echt ideaal dus !!

Zoetje_

Berichten: 2755
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Drunen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 22:15

leuk leuk leuk!
ik heb er echt al zin in
maar ik denk niet dat we in een hotel gaan, word te duur
waarschijnlijk word het een appartementen complex.

en we gaan ook niet meer met gogo, als het goed is nu met X-travel

en ik ken al een beetje spaans! Il ojos bonitos en: un Sangaria pour favor!

maar dat van steffi klinkt ook niet verkeerd trouwens!

EkmiC
Berichten: 882
Geregistreerd: 23-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 22:14

hallo,
wij zijn ook nog een beetje aan t twijfelen waar we heen willen, we zijn vorig jaar naar Lloret geweest! We hebben het echt onwijs naar ons zin gehad, zouden het liefst dit jaar terug willen. maar aan de andere kant willen we ook ergens anders heen, om ook eens wat anders te zien! We dachten in eerste instantie aan Salou, maar daar hoor je veel negatieve reacties over. dus nu dacht ik eigenlijk ook aan Calella, schijnt wel heel leuk te zijn, dus ik ga nog even verder informatie zoeken hierover!
Maar ik moet zeggen, Lloret is echt een aanrader, echt super gewoon. Ga alleen niet naar Hotel Esmeralda, schijnt heel slecht eten te zijn maar is wel goedkoop. Wij zaten in een klein hotel tegenover het strand en dicht bij uitgaansgelegenheden. Was een netjes hotel met lekker eten!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:32

Calella is niet zo apart hoor in onze vriendengroep+de mensen die we van uitgaan kennen is bijna iedereen weleens op zon, zee&zuipvakantie geweest naar Calella(en daarom zijn we er toen als groep dus maar heengegaan Lloret was te afgezaagd Salou hadden er een paar wat mindere ervaringen mee)
Calella is in 1 woord : geweldig

we zijn op de heenweg met de bus gegaan een HEL(ben snel wagenziek ) terugweg waren we te brak en ziek voor de bus, dus we zijn brutaal gaan vragen of we met t vliegtuig terugkonden, oke we moesten een halve dag eerder en 's nachts met t vliegtuig, maar we hoefden niets bij te betalen en waren zo snel thuis
terug in de bus met een mega kater had ik nevernooitniet overleefd wij allemaal niet trouwens

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Re: zomer 2006 Calella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 12:45

Ik ben in 2005 geweest.
Ik vond het niet leuk, het stand is er heel smal we hadden veel last van kwallen, het was niet zulk mooi weer.
Doordoor liepen die geulen vol met regenwater, zag er allemaal heel smerig uit.
Calella zelf vond ik qua winkelen niet zo, je hebt het zo gezien.
Nee ik zou zeker niet nog een keer naar Calella gaan. Was in 2004 in Tenerife geweest en dat vond ik echt 10x zo leuk

Zoetje_

Berichten: 2755
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Drunen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 22:38

ik had juist gelezen dat het brede stranden waren.. en ja het weer, daar kun je verder niet zo veel aan doen...

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:07

Nou ze lopen opeens heel stijl af, waardoor je daar dus amper kan liggen

Michel_
Berichten: 116
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: IJsselmuiden, Overijssel

Re: zomer 2006 Calella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:33

Ik ga dit jaar ook naar Calella voor het eerst met een maat van me..
Apartement Hotel Miami in augustus

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Re: zomer 2006 Calella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:14

Ik heb 8 jaar in Calella gewoond, de jeugdreizen zoals gogo tours zijn erg leuk zover ik weet.
Wij krgen vaak jeugd van gogotours in de discotheek en ze waren allemaal even enthousiast.
Calella is een leuke plaats als je jong bent.
Veel vertier overdag en s´nachts.
Ik ben er nu al 6 jaar niet meer geweest dus er kan een hoop verandert zijn.
Het strand is enorm lang en er zijn best brede stukken, het nadeel is wel dat het ineens steil afloopt.
Ik wil je een hele fijne vakantie toewensen.