[vraag] Ervaringen met ´Trailfinders´ reisorganisatie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ir111

Berichten: 11960
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Re: [vraag] Ervaringen met ´Trailfinders´ reisorganisatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 12:19

Chely schreef:
wij hebben ook een paar keer via trailfinder geboekt, en op de plaats van bestemming bleek dan dat de reis een flink stuk goedkoper was


Die ervaring heb ik ook. Heb een geweldige vakantie gehad hoor, en goede service van Trailfinders. Alleen voor meer geld dan gehoeven had.

Later bleek ook dat ik heel makkelijk had kunnen afwijken van een deel van het reisprogramma zonder paarden. Dat had ik echt heeel graag gewild. Maar toen ik daar achter kwam (op plaats van bestemming) was het te laat. Jammer. Je bent een stuk flexibeler als je het zelf regelt.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:55

ik heb ook via traildinders geboekt. we zouden eerst naar ierland naar ( wat op de vorige pagina ook een bokker heeft gedaan) maar dat vonden we niet meer reeel voor een weekje aan kosten.
dus Trailfinders doorgenomen en toen zijn we naar Le Morrilon in frankrijk geweest.
alles was werkelijk perfect geregelt via trailfinders. de arme meneer heeft minimaal 1.5 uur besteed om alle goedkope routes voor ons uit te zoeken ernaar toe

en de vakantie? top, echt, volgend jaar wil ik er weer heen!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 18:28

ik heb trailfinders geboekt, maar wel in eigen land (was toen jeugdkamp). Vrij goede ervaring.
Voor volgende reizen zou ik misschien inspiratie opdoen via trailfinders, maar dan toch zelf verder uitstippelen.

Elanor

Berichten: 6777
Geregistreerd: 25-08-04

Re: [vraag] Ervaringen met ´Trailfinders´ reisorganisatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 18:36

Iowara: wij wilden ook eigenlijk naar Ierland / Engeland of Schotland, maar dat is inderdaad écht belachelijk duur. Met die prijzen zou ik twee keer de trektocht kunnen doen die ik nu ga maken.