Werken in een Animatieteam?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Werken in een Animatieteam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 19:39

Wat ik mij af vroeg, zijn er hier op bokt ook mensen die in een animatieteam hebben gewerkt Internationaal?

Zoja, waar heb je gewerkt, hoe lang heb je er gewerkt, hoe werd je huisvestiging geregeld en hoe ben je er bij gekomen om in een Animatieteam te gaan werken?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 10:05

Ik heb niet in een animatieteam gewerkt maar ken wel een paar mensen die dat hebben gedaan, en heb zelf ook informatie aangevraagt, maar het spreekt mij zelf niet aan omdat ik het te veel werken vind. Het is natuurlijk wel erg leuk werk maar ik vind mn vrije tijd erg belangrijk.

Meestal slaap je in het hotel/resort zelf of anders word er vaak ergens een appartementje geregeld. En er zijn verschillende organisaties die mensen zoeken voor entertainment.
Zoek gewoon op google Animatie Turkije o.i.d. en je krijgt al gelijk een heleboel sites.
(ik neem tenminste aan dat je in Turkije wil )

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 12:39

Heb je misschien meer informatie over hoe die mensen dat gedaan hebben. Het is nog niet zeker als het Turkije is, ga er in ieder geval heen voor 3 maanden als het goed is vanwege vrienden daar. Als ik dat kan combineren met Animatieteam is het leuk ...