Waarheen voor goede horsetrekking?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Waarheen voor goede horsetrekking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 13:26

Hoi

Ik ben deze zomer een trektocht te paard gaan doen te Ijsland. Dit was voor mij een geweldige ervaring, en graag zou ik volgende zomer iets gelijkaardigs doen. Het liefste wil ik terug naar Ijsland, maar zowel mijn budget als mijn gezond verstand zeggen dat ik ook andere bestemmingen in gedachten moet houden.

Ik ben dus op zoek naar vakanties die:
* veel natuurpracht tonen, dus niet op al te grote of drukke wegen
* zeker een week duren
* waar veel gereden wordt
* een budget van 2000 euro respecteren (inclusief vlucht erheen!)

Ik heb al de brochure van Trailfinders weer uit de kast gehaald, vooral bestemmingen als Mongoliƫ of Marokko spreken mij aan.

Iemand die goede ervaringen heeft of tips?

Oja, en als iemand zich als reismaatje wil opgeven, prima

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Waarheen voor goede horsetrekking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:44

Heej!

Heb je al overwogen om naar Ierland te gaan?

Zelf zijn we van de zomer een week gaan paardrijden in Ierland (geboekt via Trailfinders). Dit was echt gaaf! Zelf hebben we een standplaatsvakantie gedaan, maar je kunt op de Horse Holiday Farm ook trektochten maken. Voor meer info check:

viewtopic.php?f=71&t=418876

of:

http://www.horse-holiday-farm.com/dutch.htm

* lid van het promotieteam 'Ruitervakanties in Ierland' *

Cemlys

Berichten: 14958
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Waarheen voor goede horsetrekking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:02

ik neem wales denk ik volgend jaar, al wil ik niet alleen gaan trekken met paarden. welshjes gaan zoeken ja

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 17:31

Marokko is erg mooi en betaalbaar wij hebben daar veel gereden op rondreis en dat gewoon ter plaatse geregeld.
Mongolie staat nog hoog op mijn verlanglijstje.

lindsey

Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-04-05

Re: Waarheen voor goede horsetrekking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 17:36

Kust van de lusitano in portugal is ook een echte aanrader.
Heb ik een paar jaar terug gedaan. Toen nog via time-out.
Kun je nu boeken via trailfinders.

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waarheen voor goede horsetrekking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:38

Ik ben op rancho la paz in andalusie eweest een week. standplaats met 4 daagse trektocht, op het strand rijden bij gibraltar en nog een dag 2 keer een tocht was 500 euro. vliegen naar malaga kan vanaf 100 euro. Ik vond het geweldig! Er is ergens bij bokt internationaal nog een topic en in mijn profiel staan voor foto's! bij de ranch zelf is de omgeving toeristisch. als je eenmaal het binnenland in gaat is het prachtig en gibraltar is ongelofelijk! en de ranch doet het al 20 jaar, ze hebben 250 paarden en fokken ook... alles is echt super geregeld door de ervaring die er is. Paarden lopen er ook super bij! Jammer is dat alles Duits is, dus geen echt spaanse mensen sferen....
echte aarader! ze hebben een website....
Ik wil ook snel weer gaan... sparen... arme student.... safari staat hoog op me lijst!
O en kijk eens bij trailfinders voor een reis naar uhh volgens mij peru. heel goedkoop en vet coowl!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 13:22

Tip. als je rechtstreeks boekt, betaal je vaak geen boekingskosten ed, wat je bij trailf. wel betaald. bijna alle reizen zijn rechtstreeks te boeken, met een beetje zoeken op internet!