Vakantie naar Turkije!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 22:15


Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 22:34

Aaah, ik tracht m'n koffer in te pakken!
Ik neem altijd te veel mee, dan gooi ik er wat uit. Dan stop ik het er later toch weer in. Die 4 shirtjes die je dan minder meeneemt wegen ook niks.

Riannetje02

Berichten: 1032
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Gapinge, Zeeland

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 16:57

Het is hier geweldıg weer in Alanya! ik wil niet meer terug naar Nederland!!

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 20:36

Haha ik ken het gevoel!
Vandaag m'n tickets binnen, nog 3 dagen en dan gaan we!!!
Kreeg vrijdag ineens te horen dat we brandstoftoeslag moeten betalen. 15 euro per persoon. Beetje jammer.

Deau
Berichten: 5900
Geregistreerd: 15-02-04

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 23:26

Ben inmiddels alweer terug.
Kimble, van waaruit vertrek jij? Wij moesten vanuit maastricht 10 euro betalen. Mensen uit het hotel vanuit Eindhoven en Ams hoefden dat niet te betalen

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 00:14

Ik vertrek dinsdag om 19.45 vanaf schiphol.
Waarschijnlijk zijn we dan rond 4 uur/half 5 in ons hotel. Gaap!!!
Wij moeten dus 15 euro extra betalen, beetje jammer. Maar ja niks aan te doen.
Ik heb er zo'n zin in!! Nog 2 dagen!

Riannetje02

Berichten: 1032
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Gapinge, Zeeland

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 15:38

İk ga woensdag terug, en kom rond 3 uur, half 4 snachts thuis als alles mee zit... en ik moet de dag erna meteen weer naar school omdat ik deel school examen heb !! Gromm.....

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:31

Ik ben vorige week ook bij Alanya in de buurt geweest. Riva Club N, zo'n all inn resort. Is wel jammer dat dat erg ver van het centrum af lag, dan ben je erg gebonden aan het hotel.
We hebben wel geweldig weer gehad! En verder was alles super georganiseerd door DTI...

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:04

Ik ben net terug uit Marmaris, heerlijk even bijtanken!

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:17

Nog 2 dagen en dan mag ik eindelijk!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Re: Vakantie naar Turkije!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 12:20

Veel plezier alvast.

Ik moest trouwens 10 euro brandstoftoeslag betalen de laatste keer, op schiphol. Ik vloog toen met Inter Airlines.

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:23

Hallo allemaal, even een berıchte vanuıt Alanya.
Super mooı weer hıer! Lekker temp. en heel veel zon!
Ik voel me al weer helemaal thuıs. Zal wel weer een drama worden als ık naar huıs moeten over 1,5 week.

Riannetje02

Berichten: 1032
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Gapinge, Zeeland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 18:54

hou op... ik zit nu alweer thuis.. vannacht half 3 terug gevlogen ik wil terug....

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:36

Vandaag echt klote weer.
Weınıg zon en vanmorgen zelfs een stortbuı. Verder de hele dag heel veel wınd.
Voorspellıngen zeggen dat het nıet veelbeter zal worden.
Echt balen, maar we blıjven posıtıef!

saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 19:57

Ik ben ook weer thuis. Supermooi weer gehad en heerlijk tot rust gekomen maar ben wel blij dat ik weer thuis ben. (Hoewel ik het weer hier al aardig zat ben).

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 18:18

Hallo allemaal,

ik ben weer thuis. Vanmorgen om 6 uur thuis gekomen.
We zouden eigenlijk om 19.15 landen, maar zaterdag hoorde we dat dit 0.15 zou worden. Zondagmorgen keek m'n ma op het internet en toen stond die vlucht ook als geannuleerd en stond de aankomsttijd op 3.00.
Wij vanuit het hotel Corendon in Alanya bellen of ze zeker weten dat de vluchttijden kloppen. Ja dat wisten ze zeker.
Niet dus, toen we eenmaal voor de gate zaten begon de ellende. Het begon met 1 uur en 50 min. Uiteindelijk gingen we om 1.15 de lucht in en waren we rond 4.25 NL tijd op schiphol.
Erg triest dat ze niet gewoon toegegeven hebben dat ze wisten dat die vertraging er was. Dan waren wij niet met de transfer bus meegegaan. Hadden we lekker in het hotel gebleven. Daar gegeten en dan eventueel een taxi gepakt naar het vliegveld.

Beetje jammer dat het zo gegaan is, maar ik heb een top vakantie gehad. Dat kan ook niet anders in Angora Beach!!
Ik mis iedereen nu al en ik kijk al uit naar volgend jaar!!!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:11

Wat balen maar mooi dat je zo'n goede vakantie hebt gehad

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:31

Ja zeker weten!
Zit ook helemaal op een roze wolk!

Riannetje02

Berichten: 1032
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Gapinge, Zeeland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:42

Hier nog één

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:42

Vertel vertel vertel!!!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:18

Dan beken ik ook schuld

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:37

Nou vertel!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 11:06

Tja ik kwam daar en zag een onwijs leuke ober. Ik vriendin gesmst 'Ja loopt onwijs leuke ober hier' Nou ja elke keer lachen naar elkaar en hij werd steeds leuker en af en toe wat woordjes naar elkaar mompelen. Donderdag gingen we op excursie (hem dus de hele dag niet gezien) Nou ja 's avonds ik ging wel drinken halen (hij stond niet achter de bar maar wel met die gene te praten)
Ik kom aanlopen ga achter degene staan die aan de beurt is en die ober begint dus te lachen, dus ik terug lachen. Nou ja hij stoot die ober aan zegt wat in het turks en knikt naar mij. Hij pakt een briefje uit zn borstzak en legt het op de bar. Nou ja *oink oink nouk gek* Komt mn vader aanlopen en toen was ik dus aan de beurt. Die van het briefje loopt weg en die achter de bar schuift het briefje opzij
Nou ja ik dacht zal wel stom geweest zijn wat ik dacht, besteld en terug naar de tafel. Nou ja later staat die ober met dat briefje (zal gelijk naam aan hangen wnat praat moeilijk zo, Emin) achter me en geeft me als nog het briefje Dus ik terug naar de tafel gegaan, super lief briefje dattie vanaf de eerste dag naar me keek en dattie wilde zeggen dattie me leuk vond. En dattie die avond graag met me weg wilde omdat het zijn laatste dag was.
Nou ja mocht (natuurlijk) niet mee van mijn ouders, dus hem terug geschreven, met emailadres erin.
Nou ja ik kwam zaterdag thuis, internet was dood (had kabeltje avond voor we vertrkken kapot gemaakt ) dus ik in de stress ruzie hier in huis, maar mn vader heeft hem wel gemaakt Nou ja geen mailtje niks...
Ik balen was bang dat ik niks meer van hem zou horen. Nou ja de dag erna nog niks, en toen de volgende dag hattie me opeens op msn toegevoegd Ik helemaal hyper en blij, gelijk hem gemaild. Nou ja wat mailtjes over en weer en spreek hem nog regelmatig op msn!
Ik heb regelmatig zo'n dag dat ik denk van het kan niet, het mag niet... Maar het wil niet weg gaan hij is zo leuk Had alleen een sneaky genomen foto van hem, maar nu ook andere foto's (via hi5 ) Toen ik die zag nou ja toen was het helemaal erg...

Nu jullie

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 13:34

Apo werkte in het hotel waar wij altijd heen gaan. Ik heb hem daar in oktober ontmoet, toch heb ik nog steeds het idee dat ik hem eerder heb gezien. We weten allebei alleen niet waar.

Ik had al 1,5 jaar wat met andere jongen (Erkan) uit het hotel, athans dat dacht ik. Tot hij dus op een avond met een ander meisje zat te rotzooien, echt nagenoeg voor m'n neus. Foute boel!
Ik heb uren moeten praten voordat hij tenminste wilde toegeven dat hij met haar gezoend had. Op dat moment was het voor mij helemaal over. Uiteindelijk heb ik het hem vergeven, boos blijven heeft toch geen zin. We zijn gewoon goede vrienden, maar een relatie zal niet meer mogelijk zijn. Ik vertrouw hem gewoon niet meer, maar ik hoop hem volgend jaar gewoon weer te zien. Als hij dan niet in het leger zit tenminste.

Apo werktte 's nachts achter de receptie. We hebben gewoon super veel lol gehad samen. Hij heeft ook de meest rare cocktails voor me gemaakt.
De laatste dag heb ik met hem gezoend. Hij was te laat toen we werden opgehaald. Sindsdien missen we elkaar verschrikkelijk. Ik vond hem toch wel veel leuker dan ik eigenlijk dacht. Allebei verschrikkelijk spijt dat we niet eerder hadden gezoend enzo. Hij eigenlijk meer uit respect voor Erkan, omdat het een goede vriend van hem is. Ik, misschien durfde ik niet goed , ik had geen idee hoe hij zou reageren.
We hebben nu iedere dag wel contact. Voornamelijk email, proberen elkaar zo goed mogelijk te leren kennen.
Mijn enige geluk: volgend jaar gaat hij weer terug naar Duitsland om daar te studeren en werken. Hij heeft al eerder een aantal jaar in Duitsland gewoond. Dusseldorf is een stuk dichterbij dan Alanya.
We willen der allebei echt voor gaan en hij wil nu zo snel mogelijk naar Dusseldorf. Iets wat van mij niet hoeft, hij moet namelijk weer z'n familie achterlaten en ik weet dat hij het daar moeilijk mee heeft.

Alles is bij ons dus nog heel pril, maar hopenlijk komt daar verandering in en kunnen we elkaar weer snel zien!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=3LMHMDKF
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZHCCZY6P

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:30

Is het niet heel moeilijk jij hier, hij daar? En met wat ze vertellen over turkse jongens in hotels?