Roompotparken, positieve ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Roompotparken, positieve ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 10:53

We gaan morgen een weekje op vakantie naar Roompotpark Kijkduin. Nou was ik op internet aan het kijken naar ervaringen, en die zijn nou niet bepaald positief.. Zijn er mensen die ooit in Kijkduin of een ander Roompotpark geweest die wél positieve ervaringen hebben?

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: Roompotparken, positieve ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:26

ik ga al me hele leven lang paar x per jaar naar een roompotpark.
bevalt ons er prima, alleen als je het vergelijkt met bijv centeparcs is dat nou eenmaal wat luxer en uitgebreider qua zwembaden enz..

iig veel plezier

_maartje_

Berichten: 337
Geregistreerd: 09-03-05
Woonplaats: Kampen

Re: Roompotparken, positieve ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:02

ik ben naar roompot beach resort geweest in zeeland.
opzich is het een leuk vakantie park, er is namelijk ook een manege bij maar het was alleen verschrikkelijk druk!!
wij waren toen wel in de zomervakantie miss scheelt dat, maar vooral als je op de camping staat sta je echt tegen elkaar aan
maar in iedergeval veel plezier

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Roompotparken, positieve ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 09:59

Mijn ouders hebben een jaar een huisje gehad op de Roompot in Zeeland. Toen was het net nieuw en allemaal nog wat kaal. Wel erg luxe huisjes met sauna erin.

BarbaLala

Berichten: 9613
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Roompotparken, positieve ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:01

maartje15 schreef:
ik ben naar roompot beach resort geweest in zeeland.
opzich is het een leuk vakantie park, er is namelijk ook een manege bij maar het was alleen verschrikkelijk druk!!
wij waren toen wel in de zomervakantie miss scheelt dat, maar vooral als je op de camping staat sta je echt tegen elkaar aan
maar in iedergeval veel plezier



ben ik ook geweest en idd heel erg druk en veel skinheads echt niet gezellig dus. er is wel jongeren disco wooow en gelegen heid om met de bus naar de hooizolder te gaan

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Re: Roompotparken, positieve ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:26

Wij zijn ook naar een roompot park geweest de katjes kelder en vond er eerlijk gezegd geen bal aan

Flippertje

Berichten: 2269
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Den Haag

Re: Roompotparken, positieve ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:51

Fitzroy schreef:
Mijn ouders hebben een jaar een huisje gehad op de Roompot in Zeeland. Toen was het net nieuw en allemaal nog wat kaal. Wel erg luxe huisjes met sauna erin.

Vrienden van mij hebben daar een huisje en wij zijn er dus regelmatig. Ons bevalt het prima, problemen worden altijd netjes opgelost, het huisje en de fasciliteiten zijn prima voor ons.

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Roompotparken, positieve ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 13:21

Ben inmiddels weer terug. We hebben een leuke vakantie gehad, alleen er waren wat aanmerkingen op het huisje.

- De boiler was kapot. Wij naar de receptie: ja, we komen er zo aan. Afijn, wij zitten wachten (in de koud ), het duurde 3 uur voordat de reparateur er was. Uiteindelijk wel warm water.
- Er waren 6 (!!!) lampen kapot.
- Vloerbedekking in de slaapkamers was gewoon smerig.
- Deur naar het terras ging wel op slot maar had een behoorlijke gebruiksaanwijzing..
- De koffietafel was gewoon smerig.

Maargoed, na een uurtje schoonmaken, lampen vervangen en laten luchten hebben we toch wel een erg leuke vakantie gehad. Het park is opzich erg rustig en schoon, de winkel heeft een vrij uitgebreid assortiment en de ligging van het park is echt ideaal.