Camping Stoetenslagh (Hardenberg,Overijssel)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Camping Stoetenslagh (Hardenberg,Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 22:52

Na twee weekkies overijssel, ben ik nu weer terug.. is er al eens iemand eerder daar geweest?
Het was op zich best leuk, er ontbraken wel wat dingetjes zoals een zwembad en een fatsoenlijk winkeltje maargoed.. het was wel gezellig..
wel slecht weer,maar veel lol gehad en veel mensen leren kennen..
en verliefd geworden op overijssel.. ik zou zo verhuizen!
zo'n mooi groot huis, onwijs veel land.. vrijstaand,en dat voor even duur als een rijtjeshuis hier in leiden..
Maar ach.. het was iig erg gezellig, ook nog een dagje naar Slagharen geweest.. heb het zeker naar m'n zin gehad!

boer

Berichten: 118
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Ommen

Re: Camping Stoetenslagh (Hardenberg,Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:06

hehe ik woon ongeveer naast hardenberg

mooie opgeving he

Stoetenslagh s opzich wel mooie camping.. weet niet of je kinderen ofzo hebt.. de kleine belties in Rheeze (hardenberg) is ook heel leuk.. ook voor kinderen.. maar met zn 2en kun je het ook prima naar je zin hebben
daar zit wel zwembad bij en winkeltje.
En!! wij komen er elke week met de menvereniging ritjes maken over de camping... altijd leuk

de kleine belties is echt een aanrader! super camping

Solitair
Berichten: 1885
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Camping Stoetenslagh (Hardenberg,Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:05

had eerder gezegt dat je daar heen ging! ik woon dr nog geen halve kilometer vandaan!
maargoed..je had ook bij ons kunnen komen, we hebben namelijk ook een camping, en als ik eerlijk mag zeggen vind ik onze toch wel beter dan stoetenslagh.
hier komen ook pony's om ritjes te maken en menners om door het bos te rijden. zeer leuk.