Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 15:36

Hallo Doei!

Een beetje vroeg, maar ik ga volgend jaar een weekje (of iets langer) met drie vriedinnen naar een camping in Nederland.
Daarom was ik vast aan het rondkijken, omdat ik zoiets graag geregeld heb en ruim van te voren de camping kan boeken Clown
Waar moet de camping aan voldoen?
- mooie omgeving
- ruime camping, met goede faciliteiten, liefst ook snackbar en zwembad.
- in de buurt van een dorp (fietsafstand)
- camping moet geen bezwaar tegen jongeren hebben
- zeker niet te duur
- manege in de buurt
Wij zijn gezellige paardrijdende (bokkende) meiden, hoeven niet per sé uit, willen wel lekker iets kunnen doen in de omgeving (pretpark oid. zou heel leuk zijn, maar iets anders kan ook), we willen niet op een jongerencamping, we houden wel van rust Knipoog Het moet niet te duur worden, rond de 160 euro per week, met twee tentjes en 4 'volwassenen', is wel maximaal (40 euro per persoon). We hoeven geen electra oid.
Het liefst niet te ver van Zuid-Holland, dus Utrecht, Gelderlang, overrijsel, zeeland, brabant e.d. zijn nog te doen, maar friesland/groningen/limburg is te ver.

Kom maar op met die leuke campings waar jullie zijn geweest, en vertel even waarom het zo leuk is (site?)

Namens Ilse (calice @ bokt), Tessa (HopelessGC) en Mariëlle (mariatjuh),

Tamara

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 15:37

Oja, dan zijn we 18, 17, 17 en 16 jaar oud Lachen

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 19:48


Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 21:08

Waar zitten alle jongeren: Texel, Terschelling of Renesse. Clown

Als het de bedoeling is om een tot-laat-uitgaan-veel-zuipen-en-zoenen vakantie te houden zijn dat de plekken waar je moet zijn...

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 13:38

xtwisterx schreef:
Als het de bedoeling is om een tot-laat-uitgaan-veel-zuipen-en-zoenen vakantie te houden zijn dat de plekken waar je moet zijn...


Het is de bedoeling dat het een gezellig-veel lol-maar ook rust-misschien 1 keer uit-vakantie wordt Knipoog
We willen zeker niet in die toerischtische plaatsen, eerder lekker bij het bos oid Lachen

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:35

Dan moet je naar Drenthe gaan. Ja

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 00:38

In Peize (op de grens van Groningen en Drenthe) zat altijd een camping aan de manege vast. Hier kon je paard huren, had je een hele mooie omgeving waar je mooie buitenritten kon maken, was het lekker rustig en je kon ook met de bus naar Groningen.

Als je meer wil weten moet je maar even pbtje sturen Lachen

otje_en_nuffy_lover

Berichten: 351
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: wezep

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 21:13

In beekbergen, vlak bij Apeldoorn heb je een hele mooie camping!
Wij gaan er elk jaar nog heen. Het heet de Bosgraaf, ik zou eens even kijken of ik de site kan vinden, oke?

Is zeker een aanrader!! Tong uitsteken

otje_en_nuffy_lover

Berichten: 351
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: wezep

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 21:17

Hmm.. de website is gewoon http://www.bosgraaf.nl Tong uitsteken
Trouwens ik ben 16 en vind het nog steeds een hele leuke camping!
Er is voor elke leeftijd veel te doen. Misschien het kijken waard? Tong uitsteken

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 17:05

Op texel schijnt het wel leuk te zijn

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:39

Bloemendaal aan zee, op camping...uhm shaijt, hoe heet die ook alweer...iig dat is een gewone camping, met een jongerenveldje. op loopafstand woodstock waar je leuk kunt uitgaan, en 's nachts gewoon rust op die camping. je ligt in de duinen en lekker dichtbij het strand.

Ik heb even gegoogled hoe die camping ook alweer heet, volgens mij de lakens, maar wete ik niet zeker.

Wendy15

Berichten: 11101
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 14:16

Texel is erg leuk. Strand, bos, duinen... Maar ook goede uitgaansmogelijkheden.. Verder zijn er maneges waar je buitenritten kan maken (bos en strand). In de Koog is een jongerencamping waar je met je tentje in de duinen zit (best veel ruimte). Als je echt rust wil kan je ook camperen bij de boer (waarschijnlijk goedkoper ook). Is alleen wel in Noord Holland...

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 16:05

Camperen bij de boer is duurder dan je denkt, en je hebt niet de faciliteiten van een camping...en de eilanden zijn echt te ver voor ons

boer

Berichten: 118
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Ommen

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:20

Camping Denneoord in ommen
jongerencamping op fiets afstand van Ommen
Manege zit er naast waar je paarden kunt huren en uuren over de heide en de bossen van ommen kunt rijden

Pretparken in de buurt: slagharen ( was eerst pony park slagharen.. nu Atractie park slagharen.. doen nog veel met paarden.. heel leuk) En atractie park hellendoorn

als je nog vragen hebt.. email of pb maar

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 14:59

Jammer dat Friesland te ver is, anders kon je naar Terschelling, camping Appelhof
IS echt heel leuk daar

Iris82

Berichten: 39853
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 23:24

boer schreef:
Camping Denneoord in ommen
jongerencamping op fiets afstand van Ommen
Manege zit er naast waar je paarden kunt huren en uuren over de heide en de bossen van ommen kunt rijden

Pretparken in de buurt: slagharen ( was eerst pony park slagharen.. nu Atractie park slagharen.. doen nog veel met paarden.. heel leuk) En atractie park hellendoorn

als je nog vragen hebt.. email of pb maar




Jaaaaa Dennenoord is echt heel erg gaaf.
Daar ben ik dus op mn 20e nog naar toe geweest, met mn vriend van 28 en we hebben zo'n ontzettende lol gehad! Er komen veeeeeeeel jongeren, maar ook 20érs die nog steeds gek in de kop zijn.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 09:18

Ik ben 2 keer op camping oostappen geweest, zit in asten/ommel in de buurt van eindhoven. Ik vond het die 2 keer heel leuk en zou er zo nog een keer heen willen terwijl ik nu 'al' 18 ben en de meeste mensen dan niet meer van campings houden De site www.oostappen.nl doet het bij mij alleen niet, als je op google camping oostappen in voert krijg je er ook wel wat informatie over.

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 13:47

Euhm camping in vierhouten. www.samoza.nl. Was eerder iig een leuke camping.
Manege op de camping, binnen, en buiten zwembad. snackbar, kantine, discotheek.
alleen geen idee hoe duur
maar ik heb me er altijd prima vermaakt

Chely

Berichten: 982
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: born

Re: Welke camping in nederland voor 4 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 18:42

mijn vriend en ik zijn naar zeeland geweest, naar camping De Kievit in Oostkapelle.

Het dorpje is op 3 minuten fietsafstand, daar is een redelijk groot centrum met supermarkt,bakker, slager, viswinkel, apotheek, frituur, paar heel leuke en betaalbare restaurantjes, strandwinkel en nog echt vanalles zelfs een paar kledingszaken!

Het strand is op 8 minuten fietsen van de camping, schoon groot strand, niet superdruk veeeeel jongeren en strandhuisen waar goed gefeest kan worden!

De camping zelf is best klein maar supernette douches en wc, met onbeperkt warm water gebruik! Ook worden er dingen georganiseerd als volleyballen, barbequen met de hele campingen. Toen wij er waren was ong. 75% van de mensen onder de 20.
De fiets kon je droog en gratis stallen, er was een ruimte waar je tv kon kijken, lekker wat kon lezen of spelletjes spelen.

Wij waren voor 2 personen met 1 tent voor 6 nachten kamperen dacht ik 45 euro kwijt. (Goedkoop of niet?!?!?)

en de manege ligt aan de overkant van de weg