Verslag vanuit Israel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Verslag vanuit Israel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 21:59

ik wist eerst heel niet dat je hier je vakantie dingen kwijt kon haha Haha!

maargoed zoals de titel al zegt...ik zit in Israel!
Ik ben hier met mijn moeder om familie op te zoeken(stiefzus van mijn moeder is getrouwd met een Israelische man).
Hij heeft een vreselijk ziekte waardoor 1 voor 1 alle spieren in z`n lichaam er mee op houden. (ben ook naar een concert geweest waarme ze van de opbrengst onderzoek kunnen gaan doen naar deze ziekte...)
We zitten in een kibboets, nouwja die is nu falliet. Vaak kun je s avonds en s nachts jakhalzen of hyenas horen janken....echt heel apart...ik heb het geluid met mijn telefoon op kunnen nemen Tong uitsteken
We hadden maar een weekje en morgen vliegen we al weer terug naar Nederland helaas..
Deze week hebben we niet echt lekker weer gehad Tong uitsteken Veel regen enzo, ze zeiden wel dat dit weer voor hun ook extreem is Tong uitsteken De laatste twee dagen(vandaag en gisteren) was het wel heerlijk weer Lachen
We hebben wat paardjes gekeken Tong uitsteken Mooie arabische paarden, o.a. 1 prachtige hengst, zweetvos.....en een prachtige vos merrie met hele licht manen maar een voskleurige staart Lovers Verder hebben ze ook veel quater horses.
Vandaag hebben zijn we naar een heel oud arabisch stadje geweest, echt geweldig Haha! Er reden een paar jochies op een kar rond emt een prachtige arabische schimmel ervoor.....in volle galop over de weg...... Lips are sealed Scheve mond
Verder hebben we veel van de omgeving gezien...bananen en avocado plantages(hebben ook wat meegenomen Tong uitsteken)

Heb lang niet alles verteld maar hoop dat jullie het een beetje leuk vonden Tong uitsteken

-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Verslag vanuit Israel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 22:01

Pebblesje schreef:
ik wist eerst heel niet dat je hier je vakantie dingen kwijt kon haha Haha!

maargoed zoals de titel al zegt...ik zit in Israel!
Ik ben hier met mijn moeder om familie op te zoeken(stiefzus van mijn moeder is getrouwd met een Israelische man).
Hij heeft een vreselijk ziekte waardoor 1 voor 1 alle spieren in z`n lichaam er mee op houden. (ben ook naar een concert geweest waarmee ze van de opbrengst onderzoek kunnen gaan doen naar deze ziekte...)
We zitten in een kibboets, nouwja die is nu falliet. Vaak kun je s avonds en s nachts jakhalzen of hyenas horen janken....echt heel apart...ik heb het geluid met mijn telefoon op kunnen nemen Tong uitsteken
We hadden maar een weekje en morgen vliegen we al weer terug naar Nederland helaas..
Deze week hebben we niet echt lekker weer gehad Tong uitsteken Veel regen enzo, ze zeiden wel dat dit weer voor hun ook extreem is Tong uitsteken De laatste twee dagen(vandaag en gisteren) was het wel heerlijk weer Lachen
We hebben wat paardjes gekeken Tong uitsteken Mooie arabische paarden, o.a. 1 prachtige hengst, zweetvos.....en een prachtige vos merrie met hele licht manen maar een voskleurige staart Lovers Verder hebben ze ook veel quater horses.
Vandaag hebben zijn we naar een heel oud arabisch stadje geweest, echt geweldig Haha! Er reden een paar jochies op een kar rond emt een prachtige arabische schimmel ervoor.....in volle galop over de weg...... Lips are sealed Scheve mond
Verder hebben we veel van de omgeving gezien...bananen en avocado plantages(hebben ook wat meegenomen Tong uitsteken)

Heb lang niet alles verteld maar hoop dat jullie het een beetje leuk vonden Tong uitsteken

-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-

Anoniem

Re: Verslag vanuit Israel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:05

Haaa vet!! nouja ik word zaterdag waarschijnlijk bijgepraat ofniet dan Tong uitsteken

Mag je lekker weer je eigen paarden verzorrgen, benk eindelijk van die fjord af!!! hahaha nee hoor grapje ze zijn heel braaf Knipoog
Vind het (nog steeds) heel leuik om Mylla te rijden, ze rijd zoo fijn!

Ik heb ff al mn meligheid opgespaard, dus als je trug komt.. whahaha

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Verslag vanuit Israel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 22:06

Alacairion schreef:
Haaa vet!! nouja ik word zaterdag waarschijnlijk bijgepraat ofniet dan Tong uitsteken

Mag je lekker weer je eigen paarden verzorrgen, benk eindelijk van die fjord af!!! hahaha nee hoor grapje ze zijn heel braaf Knipoog
Vind het (nog steeds) heel leuik om Mylla te rijden, ze rijd zoo fijn!

Ik heb ff al mn meligheid opgespaard, dus als je trug komt.. whahaha



ojeee.................... Vork

Byebye
Berichten: 133
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Prive

Re: Verslag vanuit Israel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 09:57

hoipipeloi

Geen geluk gehad jij! Het weer is hier normaal prachtig! (ik woon al anderhalf jaar in Israel) Welke stad/ dorpje zat je?
Ik heb rijles in jeruzalem, echt een fantastische omgeving, ik zal blij ziojn als ik eindelijk alleen buiten mag rijden, daar in de heuvels en het bos. Hoe is het verder met de stiefzwager van je moeder?

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Re: Verslag vanuit Israel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:54

jammer voor de reden dat je daarheen bent gegaan..

maar het zal er ongetwijfeld super mooi zijn geweest.

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Verslag vanuit Israel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 12:51

We hebben wel veel van de omgeving gezien dus het weer maakte mij niet uit Tong uitsteken We gaan miss deze zomer terug...
Enja met mijn stiefzwager dus...het kan alleen maar slechter gaan met hem..echt vreselijk gewoon, hij heeft zoveel goeds gedaan in z`n leven en uitgerekend hij moet dat zo`n klote ziekte krijgen..
Wij zaten in het noorden in Matzuva bij Nahariyya ofzo, aan de grens bij Libanon, we konden vanaf ons huisje de grens zien en de zee Vingers aflikken