Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
enny
Berichten: 2245
Geregistreerd: 01-11-04

Re: Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 14:15

Ik ga waarschijnlijk een weekje met moeder, broertje en vriend naar Valkenburg. Mijn moeder wou liever niet alleen in een huisje zitten en vroeg of wij zin hadden mee te gaan. Dus ook lekker dingen met vriend doen en af en toe met de rest van de familie. Ideaal, vooral omdat er geld bespaard moet worden om te kunnen gaan samenwonen dit jaar Haha! Alleen wordt er nu wel van mij verwacht dat ik fanatiek mee ga mountainbiken....

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re: Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:36

Ik denk nergens heen. M'n ouders en zusjes gaan wrs naar Frankrijk en Spanje, maar ik denk dat ik niet meega. Wil wel een NH-cursus gaan doen en als het uitkomt ga ik nog een paar weekjes naar Roemeniƫ, maar dus nog niet echt concrete plannen.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Re: Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 23:03

Mexicooooooooooooooooooo mexihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicooooooooooooooooooo Lachen
onze honeymoon gaat daar heen in september. 3 weken lang rondkijken in guatamala, belize & yuactan en mexico.
Vooral luieren op belize spreekt mij aan Lachen

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:42

Ik ga in Mei een weekje op vakantie met de camper naar Italiƫ.
In juni ga ik 3 weken naar Orlando in Florida Party!!
En in juli ga ik nog een weekje naar een camping in Nederland.
En augustus misschien nog een weekje naar Turkije.

En dan in december naar Oostenrijk Lachen

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Re: Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:18

Van AM naar BI.

jamiro

Berichten: 178
Geregistreerd: 31-10-04

Re: Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:16

Ik ga in de zomervakantie 11 dagen naar LLoret de Mar met drie vriendinnen. Haha! Haha! Haha! Ik kan haast nie wachten Tong uitsteken

En ojah eind februari ga k nog skieen!. Cool Met me zusje, oudersl, en me oom en tante en neefjes en nichtje !

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Re: Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 09:37

Ben net terug uit Zuid Afrika, maar ga in april alweer een weekje naar Mexico, op uitnodiging van mijn vriends z'n werk naar een of ander super de luxe oord! Bloos Daat zitten we vier dagen en daarna gaan we zelf lekker in een hutje aan het strand zitten ofzo.

Verder moet ik dit jaar zoals elk jaar, ook weer naar mijn 2e vaderland Ierland.

Zucht...het leven is zwaar Tong uitsteken

Ssusan
Berichten: 394
Geregistreerd: 01-01-05

Re: Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 10:29

Ik ga dit jaar met de caravan naar Zwitserland, daar blijven we ong 1,5 (beetje rondtrekken). Dan gaan we verder naar Frankrijk, daar zetten mijn ouders mij af in de Auvergne: daar heb ik een ruiterreis van 5 dagen geboekt! Na die reis halen ze mij weer op en trekken we verder naar het noorden van Frankrijk waar mijn oom, tante en neefjes wonen. En dan gaan we weer trug naar Nederland.. dit alles moeten we proberen te doen in 3 weken.

Wat ook leuk is is Zweden en Noorwegen! Daar zijn we laatste paar jaren geweest met de caravan, je kan daar prima rondtrekken en het land is geweldig!! Het is er helemaal niet zo druk en toeristisch als in Frankrijk/Spanje, maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk of je dat nou juist wel of niet wil. Aan gezien jij naar Salou bent geweest, vind het vast niet heel erg als het erg druk is. Maar Zweden is echt een aanrader! Als je niet met de caravan gaat kun je ook leuk van hutje tot hutje trekken!

Veel succes en plezier met het uitzoeken van je vakantie!

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Re: Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:15

volgende week naar Zwitserland
in mei weekje naar zeeland
in juli/augustus naar Thailand met mijn ouders en met een vriendin naar Engeland

*hoezo verwend*