Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Op vakantie...waar gaan jullie heen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 17:17

Ik zag net de foto's van Marieke in het topic over de vogel en moest het kwijl tussen mijn toetsen van mijn toetsenbordje vandaan soppen toen ik haar uitzicht vanuit haar bak zag Lachen

Ik wil dit jaar weer graag op vakantie! Graag naar een lekker warm oord, met prachtig witte stranden en waar het een beetje rustig is. Salou was leuk voor een keer, been there, done that. We gaan verder kijken Lachen
Vorig jaar naar Amerika geweest voor 2 maanden, maar voornamelijk om verder te leren in de westernsport. Dit jaar wil ik eigenlijk weer ouderwets op vakantie, al is het maar een weekje of 2!

Maargoed, de hamvraag, waar ga jij naartoe dit jaar? Lachen

MocroGirl
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-05
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:18

Ik ga naar marokko zoals elk jaar, voor een maandje naar de familie!! echt leuk is het daardan, feesten feesten en nog eens feesten Hyper! echt super

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:21

We gaan in maart 5 dagen naar Praag en in december waarschijnlijk een dag of 10 naar Boedapest... Ik moet bekennen dat de bestemmingen de keuzes zijn van mijn bf (aangezien hij voor mij vanuit Australie naar Nederland is ge-emigreerd vond ik dat hij de eerste vakantiebestemmingen wel mocht kiezen... als het aan mij had gelegen waren we naar Texas of een Grieks eiland oid gegaan... maar goed, ook die bestemmingen komen wel weer aan de beurt... als we wat beter bij kas zitten) .

Murru

Berichten: 373
Geregistreerd: 24-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:22

Ik ga in maart een weekje Spanje, in juni willen we een lastminute naar iets... als het maar warm en all-incl is en lukt dit niet dan gaan we met de auto en tent ergens naar toe... en dan doen we weer een poging eind sept om iets warms en zonnigs te boeken.....
Het liefst wil ik de Dom. Rep. of (voor de zoveelste keer Aruba en Curacao) maar we zien wel.. ga wel in mei eens kijken wat er in de aanbieding is.

lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:23

Ik ga in aug met vrienden naar mallorca,
en in april met mijn vriend + ouders + zusje en vriend naar turkije *LOL*

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:23

ik ga 30 juni naar Rhodos toe 15 dagen Haha! en heb er vet zin in

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:23

Doordat m'n ouders gaan scheiden en alle gevolgen daarvan gaan we dit jaar niet op vakantie..

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:25

Naar Turkije met mijn vriendinnen Haha!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:25

Misschien dat ik dit jaar 'even' mijn broer in Cambodja ga opzoeken Haha!

Voor de rest heb ik eigenlijk nog geen plannen. Salou en al die andere feestplaasten trekt me niet aan. Feesten kan ik hier ook.
Ik ben vorig jaar oktober in Dublin geweest met een vriendin en ik vond het daar geweldig!
Misschien dat ik dit weer jaar naar Ierland/Dublin wil gaan, misschien zo een ruitervakantie, dat lijkt me een ervaring! Alleen moet ik eerst iemand vind die met me mee wilt Nagelbijten / Gniffelen

Jemawi

Berichten: 3347
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Zuidlaren (Dr.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:27

Nog geen plannen, hangt ervan af wat mijn pad gaat kruisen Lachen
Al m'n vriendinnen allemaal gesetteld en met hun vriendjes/mannen op vakantie, dus ik ben redelijk remi dit jaar.

Mocht ik toch nog gaan, wil ik graag een keer naar Portugal, nog nooit geweest.

Hurrycane

Berichten: 1448
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Papenburg OT Aschendorf - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:27

Dit jaar waarschijlijk nergens naartoe.. nou ja. We zullen vast wel een aantal keer wat dagen in Zeeland zijn bij mijn schoonouders verspreid over het jaar maar om dat nou vakantie te noemen. Als goed verloopt eind mei/begin juni een veulen en geen zin om dan meteen weg te gaan. Afgelopen zomer naar Oostenrijk geweest met uitstapjes naar Italie, Liechtenstein en Zwitserland.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:29

Waarschijnlijk richting achtertuin. Haha!
Misschien nog een paar daagjes rondtrekken, in Nederland, misschien richting Oostenrijk, met de camper.

Mandyy

Berichten: 30503
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:30

Frankrijk..2 weekjes Lachen

mriekie

Berichten: 1760
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:42

meestal gaan we naar Frankrijk, Italie of Denemarken. Maar dit jaar gaan we waarschijnlijk 4 weken naar Afrika omdat mijn ouders wat te vieren hebben

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:51

Ik weet het nog niet heb wel zin maar er moet hier thuis zoveel gebeuren, huis verven, bak opknappen en ga zo maar door.
Maar we zitten hier toch stiekum weer plannen te maken voor de US of A en dan weer cowboy country; Texas, Oklahoma, Kanses en ga zo maar door.
Ik twijfel nog.

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:14

Ik ga naar Rimini ik ga met nog 3 andere vriendinnen en we gaan 15 dagen lang.. heb er echt heel veel zin in ik wou altijd al zo graag naar Italiƫ en nu ga ik eindelijk Lachen

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:16

Cornwall Lovers

Galisteka

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:17

Alberta Canada, Cowboy up YiiiiiiiiiiiiiiiihAaaaaaaaaaaaaaaa Koe Go jij! Go jij!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:18

Ik ga eerst in Mei met school een weekje Rome onveilig maken, en in de zomervakantie naar Oostenrijk Lachen

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:20

eerst eens in april lekker een week naar turkijke Haha! Haha! en in de zomervakantie ga ik neit mee naar portugal dus hopelijk met wat vriendinnen terschellign onveilig maken Tong uitsteken

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:21

Ik ga dit jaar naar spanje (voor de 5e keer) en Deesjuh mag dit keer met me mee Haha!
We gaan ergens tussen Salou (waar ik vorig jaar ben geweest) en Barcelona in.
In juli en we vertrekken ook nog eens op Deesjuh's verjaardag Go jij! Go jij!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:23

ik ga eerste week van maart met mijn moeder nog op vakantie, en nog met een heel stel vrouwen en meisjes Knipoog waar we heen gaan weten we nog niet, maar ik stem voor een lekker warm land, aangezien de jongens gaan zeilen in sint maarten.. Schijnheilig dan ga ik de week voor pasen nog een week naar rome met school, met pasen zelf wilde we als het kan met de zaak naar New York gaan. Van de zomer zullen we ook vast wel op vakantie gaan, meestal 2 tot 3 weken, waarheen is nog de vraag Knipoog en ik hoop van de zomer nog met stel vriendinnen naar griekenland te gaan, mits ik dat hier thuis geregeld krijg met mijn ouders Cool

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:25

ik ga 19 feb naar spanje een weekje Cool

Rachel_T
Berichten: 354
Geregistreerd: 13-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:31

ik ga nooooooit meer op vakantie zonder mijn paard,
ik ben vorige jaar naar Barcelona gegaan met kenissen
en toen had ik me paard net 2 maanden ofzo maar toen al zo goeie band
maar goed ik was dus op vakantie en toen kreeg 1 van die kenissen wat aan de buik
en ze ging naar de EHBO maar werd verwijsd naar het ziekenhuis (we zaten er toen 3 dagen)
daar aangekomen mocht ze gelijk blijven, wat had ze nou galstenen en een virus,
de longen werkte niet meer goed en de alvleesklier (als ik het goed zegt) was ook iets mee.
en een hele toestand, ze moest dan 2 a 3 weken blijven.
en ik en haar dochter werden opgehaalt door haar zus en gingen terug naar Nederland.
(we waren toen iest langer dan een week daar geweest)
en haar man was bij dr gebleven.
en nu is alles weer goed maar ze is wel maanden ziek geweest.

nu denken jullie wat heeft dat met je paard te maken.
nou zulke erger nachtmerries heb ik nog nooit gehad daar in spanje over me paard.
en jah heb tog liever me mannetje bij me als ik weg ga
dus dit is mijn belevenis.


Miranda40

Berichten: 2446
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Bij de goudkust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:40

Oke dan... maar als jullie op vakantie gaan, wat doen jullie dan met je paardje????
Ik ga in febr. 4 dagen naar Sauerland met familie, in april 4 dagen naar Parijs en in november naar Gran Canarie met schoonouders. Grote vakantie lekker thuis! Had vorige jaar de vakantie al geboekt; laat ik net een uitnodiging krijgen voor de provinciale. Flink balen dus!! Een last minute kan altijd nog dit jaar....