Weet iemand iets over paardrijden in Miami?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Weet iemand iets over paardrijden in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 13:02

Op 5 april is het zover... Dan vertrek ik voor de tweede maal naar de VS. En weer: helemaal alleen! Ik vlieg via Cincinatti naar Miami toe (extra staat erbij!! *LOL* ) en ga daar eerst een paar dagen op visite bij een vriendin die in Boca Raton woont. Daarna ga ik echter zelf weer een tripje maken (ben van plan of naar de Bahama's of naar Key West te gaan... dat laatste is betaalbaarder!).
Nu vroeg ik me af of er iemand is die enig idee heeft of je daar kunt paardrijden? Ik ben zelf aan een beetje aan het zoeken geweest op internet, maar ik kom niet veel tegen. Misschien mensen die daar al zijn geweest?
Overigens ga ik dus van 5 tot 20 april daarheen Haha! Dus verhalen zullen nog wel volgen!!

*I love to travel all by myself!*

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:42

Wow leuk hoor! Haha!
Ik zou mezelf alleen niet zo snel alleen zien gaan!
Veel plezier alvast Knipoog OK dan!

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:12

Ik ben 2 jaar geleden in Key West geweest en daar is geen natuur om te paardrijden als ze daar al paarden hebben want het is niet meer dan een stadje met zee erom heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:17

Ja ik weet het, het is erg lastig daar! Maar het lijkt me gewoon erg leuk om daar te gaan paardrijden. Zie het al voor me, over het strand ed... Maar ja moeten er wel paarden zijn Haha! hahaha!

Yessy

Berichten: 23039
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Weet iemand iets over paardrijden in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:39

Ik ben er van de zomer geweest, en heb eerlijk gezegd geen paard gezien. Het is ook niet echt een paardvriendelijk klimaat daar Knipoog
Sowieso had ik erg pech, want de enige manege die ik tegen ben gekomen was dressuur, en laat ik nou al jaren western rijden Haha!

loeskim
Berichten: 749
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Weet iemand iets over paardrijden in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 19:06

hallo,'

Lekker h00r dat je gaat naar Miami.
Ik ben ook al een paar keer in fl0rida geweest, en ik zal je vertellen dat ik heb paardgereden Haha! (daar)
T was m0eilijk te vinden maar, Wel bij 0rland0 in de buurt,Kissyme zow spreek je het uit.
wel HEEL ERG duur....voor 1 uurtje. 00k echt van die STANDAARD kn0llen.

Enne K vindt het niet aan te raadu.. want de helft die mee reed kon niet eens blijven zitten:| en dat n0emt men daar gev0rderd.
Beetje jammer weer.
Veel plezier daaro Haha! ,maar dat zal wel lukken dnek ik

Yessy

Berichten: 23039
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Weet iemand iets over paardrijden in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 11:40

en nu in normaal Nederlands?
Kissimmee is een stad in de buurt van orlando, ofwel de disney area Knipoog 5 uur rijden van miami Haha! Clown

Anoniem

Re: Weet iemand iets over paardrijden in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 15:22

hmm toevallig ga ik naar Orlando want ik ga naar Disneyworld (gister ff gebeld met vriendin die daar woont, dus die zei dat we dat waarschijnlijk gaan doen) Haha! dus wie weet!

iig onwijs bedankt voor de reacties!!!!!!!!

Haha!