Wat was je leukste/gekste vakantie ooit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
teqil_mikey

Berichten: 2139
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: ridderkerk

Wat was je leukste/gekste vakantie ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 23:28

Nou de vraag is duidelijk he
Als het kan ook nog wat over vertellen waarom hij zo leuk of gek was *LOL*

Mijne was in Belgie vorig jaar. Ik ging met Mr_mikey naar Belgie kamperen in een tentje Haha!.. we hebben daar de gekste dingen meegemaakt haha. Zoals in de rivier met je dronken kop gaan zwemmen met je kleren aan om 4 uur 'snachts haha Clown En natuurlijk elke avond strontlazerus je tentje inkruipen. Heel de dag een kater hebben hoort er ook nog bij en dan nog met je halve dronken kop 'sochtends een ritje door de ardennen maken van 4 uur met je paard.
De volgende ochtend de kots op moeten ruimen van Mr_mikey die de wc niet meer kon halen dus het maar voor de tent neergooide Misselijk en natuurlijk vlogen de spetters weer op mijn slaapzak. En die poedersuiker natuurlijk gewoon lekker verder slapen en ik zat in de stank
Die ik toen buiten heb laten slapen Ach gut eigen schuld Clown

De volgende dag was ik de banketstaaf en mocht ik elke 5 minuten naar de wc rennen Misselijk DAt heb ik geweten, lach nooit iemand uit die heel de nacht loopt te kotsen Tong uitsteken

En ja verder hadden we de grootste lol, zelfs toen we ziek waren konden we de lol ervan in zien. Echt hele leuke herinneringen aan Lovers
En dit jaar gaan we samen Kroatie onveilig maken haha ~~}> Extreme duivel

Nou kom op met jullie verhalen Haha!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:31

Turkije 2003 was fantastisch

Ik kan er alleen geen verhalen over vertellen die jullie leuk zullen vinden waarschijnlijk Tong uitsteken

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:35

Miess moet je dat verhaal nou echt over mij vertellen Bloos Ik kon er ook niks aan doen hoor Ziek Had je die tent maar op tijd open moeten doen Tong uitsteken en niet lekker doorslapen als ik je hulp vraag he poedersuiker Tong uitsteken
Maar was ook mijn leukste vakantie *LOL* En dit jaar Kroatie wordt echt heel leuk Haha!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:38

Ik denk dat Venetië toch op een welverdiende eerste plaats staat Lachen

jipkip

Berichten: 803
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:39

uhm ben niet met sophie op vakantie geweest maar wel in de vakantie leuke dingen gedaan.. in de tuin in een tentje slapen of gewoon in de open lucht.. en dan stiekem het dorp in om te zuipen jaja.. en dan ballet opvoeringen doen, fietsen van glijbanen laten gaan dat soort geintjes.. maar dat is altijd als we gaan stappen op onze manier... Haha! dit jaar samen op vakantie!!!

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:49

Hmm, moeilijk kiezen.
Op 1 staat toch wel de reis door Canada. Geweldig Lachen
Maar de wintersport met school was ook super. Hadden super weer, sfeer, sneeuw... Schitterd off-piste, snachts met een luchtbed van de piste, zo veel lol gehad Knipoog
En alle wintersportvakanties met onze vaste groep. Helaas alleen dit jaar gescheiden Scheve mond
Maar eigenlijk waren alle vakanties leuk Haha!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 12:43

Verplaatst, van AM naar BI

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 14:18

Uhmzz Lloret was erg leuk !!!!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:27

uhmm lanzerote!!! leuke mensen ontmoet, prachtig weer, lekker eten,heel mooi hotel,leuke activiteiten en de stranden waren er geweldig!!!! Het water was kristal helder en we hebben er prachtig gedoken.. ik zou er zeker nog eens terug willen!

Jasmijn_

Berichten: 1577
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:35

um fuerteventura was ook heel leuk...heel veel lol gehad...omkleden in een strandtentje met windkracht 8 Haha!
heel leuk hotel, bountystranden, hheerlijk weer en geweldige zee...
en het eten...aah..mmm zooo lekker Tong uitsteken

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:21

Rome (school-excursie) was echt dé top vakantie Haha! terwijl iedereen een zware werkweek had, zaten wij heerlijk in het zonnetje prachtige gebouwen te bekijken... maar verhalen... jah zoveel.. zooow ranzig Haha! dus dat bespaar ik jullie maar

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:30

Voor mij de Romereis met school! Oktober 2004. Ik heb even je profiel gecheckt prustertje, maar je zit niet bij mij op school Lachen.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 14:08

Die van mij was 7 jaar geleden.
Toen ben ik met een vriendin en haar ouders meegeweest naar Italie.
We deden alles wat niet mocht Haha!

's nachts zwemmen in het zwembad (we hadden de sleutel van het hek gevonden)
bij het meer rondhangen 's nachts (wat verboden was, politie is toen ook geweest)
en natuurlijk lekker ouwehoeren en rotzooien met de jongens Haha!

capopjekop

Berichten: 30677
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:25

Mr_Mikey schreef:
Miess moet je dat verhaal nou echt over mij vertellen Bloos Ik kon er ook niks aan doen hoor Ziek Had je die tent maar op tijd open moeten doen Tong uitsteken en niet lekker doorslapen als ik je hulp vraag he poedersuiker Tong uitsteken
Maar was ook mijn leukste vakantie *LOL* En dit jaar Kroatie wordt echt heel leuk Haha!


wahaha. Reken er maar op dat je profielviews zullen gaan stijgen Tong uitsteken

Mijn beste vakantie is als il helemaal alleen 's ochtens vroeg op mijn boardje op de sneeuw sta.

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 01:56

capopjekop schreef:
wahaha. Reken er maar op dat je profielviews zullen gaan stijgen Tong uitsteken

Mijn beste vakantie is als il helemaal alleen 's ochtens vroeg op mijn boardje op de sneeuw sta.


Haha ja dat wel Haha! maar toch Bloos

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 19:11

De mijne was afgelopen jaar met de vriendinnen, naar Terschelling. (de leukste en zeker ook de gekste Knipoog )
en het hoogtepunt was voor mij tot nu toe New York.

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Re: Wat was je leukste/gekste vakantie ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:12

Ik heb veel leuke vakanties gehad en ook wel wat gekke (zie ook mijn website voor een verslag over een bizar weekend in Belgie)

Ben net terug uit Zuid Afrika en we hadden daar ook wat spannende momenten.

We waren op safari en hadden die middag al een Hyena achteloos onze tent voorbij zien wandelen. Ik had al het idee dat ie even de boel kwam checken. We waren al gewaarschuwd om eten achter slot en grendel te zetten en onze koelkast ging "op slot" met een touw. Op de deksel van de vuilnisbak hadden we bakstenen gelegd. Maar goed, dat beest liep langs en verdween verderop in de struiken.

We lagen 's avonds in bed toen we lawaai hoorden. De Hyena en de vuilnisbak. Mijn vriend keek door het muskietennet van de tent en zag de Hyena in de keuken in de vuilnisbak vroeten. En nu??
Terry pakte mijn sandalen en liep resoluut naar buiten. Ik dacht nog: " Als ie maar niet met m'n sandalen gaat gooien, want die ben ik dan mooi kwijt!" Haha!
Hij liep op het beest af terwijl hij met de zolen van de sandalen tegen elkaar klapte. Dat beest bleef hem gewoon staan aankijken! Uiteindelijk koos hij toch het hazepad, maar uiteraard kwam hij later terug. We hadden alles opgeborgen en in een afluitbare kast gelegd. De vuilnisbak hadden we alvast voor hem op zijn kant gelegd, zodat ie meteen kon zien dat ie leeg was.

Ik zat rechtop in bed en keek door het muskietennet naar buiten toen het beest doodgemoedereerd de veranda opliep en mij stond aan te kijken. Nu pas kreeg ik een indruk van hoe groot Hyena's eigenlijk zijn en ik vond hem echt angstaanjagend. Het was echt een griezel. Ik stond op en liep met grote bewegingen in zijn richting (Ik bleef wel in de tent!) en toen koos hij eieren voor zijn geld en verdween. We hebben hem gelukkig niet meer terug gezien.

Jammergenoeg heb ik geen foto van hem.

Wel van onze tent, zodat jullie een idee krijgen.

Onze safaritent. Meneer Hyena stond dus doodleuk vanaf de veranda de tent in te kijken!
Afbeelding

Zijaanzicht van onze open keuken
Afbeelding

LuckyandMiej

Berichten: 1203
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: leerdam

Re: Wat was je leukste/gekste vakantie ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:34

Duistland 2004 en Dominicaanse 2004/2005 was coowl Haha!