Terug van Wintersport

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Terug van Wintersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 20:27

Hey, ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar ik moet het vertellen, vind het zoo leuk.

Ik ben vanochtend vroeg teruggekomen uit Oostenrijk, kitzbühel. Het was echt harstikke leuk. Ik was eerst bang dat er geen sneeuw zou liggen, omdat de temperaturen hoog waren en er regen zou gaan vallen. Dat was gelukkig niet waar Haha! .

Het was heerlijk weer alleen maandag was er storm, dat was erg moeilijk skiën omdat je niks kon zien en woensdag heeft het geregend Boos! Er waren toen veel liften dicht en bijna niemand die zo gek was om in een stoeltjeslift te gaan zitten in de regen, wij wel dus. Bovenop sneeuwde het waardoor het heel lekker skiede en er was ook bijna niemand. Donderdagavond hebben we nachtgeskied, ook heel erg leuk.
Afbeelding

Ik heb zaterdag gesnowboard, dat was ook harstikke gaaf. Ik had mijn eerste les. Snowboarden heb ik al vaker gedaan, maar ik heb het mezelf geleerd zegmaar. Die leraar zei dat ik het heel goed kon en dat ik er gevoel voor had. Bloos
Afbeelding

ik vond het zo jammer om weer naar huis te gaan. Ik wil over een tijdje in oostenrijk gaan wonen en skiles gaan geven daar.

Zijn er nog meer mensen op wintersport geweest en was het leuk?

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:46

vorig jaar carnaval in frankrijk (vlakbij val thorens)
toen vond ik het super en over 4 weken mag ik weer Haha!
jammer dat de ski-foto bewogen is

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 00:32

ja best wel, staan nog meer foto's in mijn profiel, ik klikte per ongeluk al op 'ok' ipv 'voorbeeld' en ik krijg het nu niet meer ge-edit.

alvast heel veel plezier over 4 weken, ik ben jaloers...

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:34

ik ben vandaag terug gekomen uit fulpmes (vlak bij insbrük) oostenrijk...... totaal verliefd op een duitse jongen...... hahaha mn vakantie was wel goed, maar een dag slecht weer gehad, en geen regen.......xxx

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 15:25

die skyfoto ziet er wel gaaf uit jammer dat ie bewogen is.,
Ik wil ook snowborden Vork