Belgische ardennen is geweldig

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_ilse_

Berichten: 731
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Alblasserdam

Belgische ardennen is geweldig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 18:22

Fotos van mijn ruiterkamp in de belgische ardennen.. Het was de geweldigste vakantie die ik ooit heb meegemaakt.. hier wat foto's

Het huis waar we in sliepen.. De groep bestond uit ong. 13 mensen
Afbeelding

Djaroevie mijn paardje(ik kon de foto niet meer draaien op internet.)
Afbeelding

Die oren Bloos
Afbeelding

het uitzicht
Afbeelding

ikke even zonder zadel niet op mn hand letten
Afbeelding

chessabell paard van mn vriendin
Afbeelding
Afbeelding

check up van mn andere vriendin
Afbeelding

dat was het maar het was geweldig aan te raden!! *LOL* Tong uitsteken Haha!

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:04

Het ziet er wel heel erg mooi uit! Vooral waar jullie sliepen! Waar zijn jullie precies geweest?

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:15


Eva_vanO
Berichten: 316
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:55

Heee daar ben ik ook geweest. Het was inderdaad geweldig.Mijn paardje was Fach Falla. Het was er echt cool. Leuke begeleiding, leuke paarden, hele mooie tochten. Was ook erg gezellig!

mooneyes
Berichten: 1731
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:42

he leuk, ik ken die waar jij op reed er reed een meisje van de groep op, die valk Djaroevie, hij kreeg de bij naam berggeit. weet ik nog klom overal als eerste op.

en chessabell reed ook mee. daar reed een vriendin op, dacht alleen dat ze issabel heette, maar dan hebben we dat verkeerd verstaan, de vlekkenpatroon klopt in elk geval:D

_ilse_

Berichten: 731
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 11:34

Jacqje4ever"]
Heee daar ben ik ook geweest. Het was inderdaad geweldig.Mijn paardje was Fach Falla. Het was er echt cool. Leuke begeleiding, leuke paarden, hele mooie tochten. Was ook erg gezellig!
[/quote]
[quote="mooneyes schreef:
he leuk, ik ken die waar jij op reed er reed een meisje van de groep op, die valk Djaroevie, hij kreeg de bij naam berggeit. weet ik nog klom overal als eerste op.

en chessabell reed ook mee. daar reed een vriendin op, dacht alleen dat ze issabel heette, maar dan hebben we dat verkeerd verstaan, de vlekkenpatroon klopt in elk geval:D


Jah fach falla is een heel leuk paardje.. En djaroevie is zo lief Haha!

ldwtje
Berichten: 23
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 15:21

heey, ben daar ook geweest, ik zat op fleur d'lise ( weet niet precies hoe je het schrijft (A),
was echt heel erg leuk, wil daar volgend jaar wel weer is heen!

_ilse_

Berichten: 731
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 17:52

ldwtje schreef:
heey, ben daar ook geweest, ik zat op fleur d'lise ( weet niet precies hoe je het schrijft (A),
was echt heel erg leuk, wil daar volgend jaar wel weer is heen!

Ja ik weet wie dat is daar zat karel nu op Haha!

Tripper

Berichten: 80
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:09

Wij zijn er ook geweest op ruitervakantie. Lachen Samen met mooneyes en nog iemand. Wij tweeen reden op Isabell of Chessabell en op Mika.
Leuk zo zonder zadel. Hebben wij niet gedaan. Wel waren het leuke ritten. Het landschap was ook afwissellend. Heel anders dan in Nederland. Bijvoorbeeld die steile afdalingen. Hoe lang zijn jullie geweest? Wij hadden een weekend. Dus twee keer een dagtocht.

Eva_vanO
Berichten: 316
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:47

Wij zijn er een week geweest van zondag tot vrijdag. Hebben ook van donderdag tot vrijdag een trektocht gemaakt en overnacht in een tentje. Wij hebbe alleen de woensdag en vrijdag regen gehad. Woensdag gingen we naar de rivier en was de heenweg behoorlijk warm en zonnig maar toen we terug gingen kwam de regen. Vrijdag zijn we helemaal zeik en zeik nat geregend en hebben we 6 uur in de regen gereden dat was niet bepaald een pretje maar voor de rest was het echt geweldig.

_ilse_

Berichten: 731
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 22:35

Tripper schreef:
Wij zijn er ook geweest op ruitervakantie. Lachen Samen met mooneyes en nog iemand. Wij tweeen reden op Isabell of Chessabell en op Mika.
Leuk zo zonder zadel. Hebben wij niet gedaan. Wel waren het leuke ritten. Het landschap was ook afwissellend. Heel anders dan in Nederland. Bijvoorbeeld die steile afdalingen. Hoe lang zijn jullie geweest? Wij hadden een weekend. Dus twee keer een dagtocht.


wij zijn een week geweest.. Op chessabell zat mijn beste vriendin sannetjuh op bokt en op milka zat tess.. Niet op bokt geloof ik .. Was gaaf he Tong uitsteken

_ilse_

Berichten: 731
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 22:37

Jacqje4ever schreef:
Wij zijn er een week geweest van zondag tot vrijdag. Hebben ook van donderdag tot vrijdag een trektocht gemaakt en overnacht in een tentje. Wij hebbe alleen de woensdag en vrijdag regen gehad. Woensdag gingen we naar de rivier en was de heenweg behoorlijk warm en zonnig maar toen we terug gingen kwam de regen. Vrijdag zijn we helemaal zeik en zeik nat geregend en hebben we 6 uur in de regen gereden dat was niet bepaald een pretje maar voor de rest was het echt geweldig.


Wij hadden ook 1 dag regen maar die nacht in dat tentje gingen we braadworsten eten.. en die waren niet helemaal goed doorbakken.. dus waren mijn 2 vriendinnen (van thui) en nog een meisje ziek.. Dus hebben we neit mee terug kunnen rijden naar het de stalle.. moesten we met de auto

mooneyes
Berichten: 1731
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 00:16

das balen..

bij ons was ook een ziek, en die reed ook niet mee terug, dat was wel balen.

in de regen hadden wij ook, staat ook bij de reisbeschrijving soms zware tochten..

in de regen hadden we gellukkig waterdichte jas en regenbroek aangetrokken in de pauze, maar was wel koud want het begon net voor de pauze hard te regenen! kouwwwd was dat tpen in deregen brood eten enzo, en dan hield je ej cap op:d als regen scherm:d

Eva_vanO
Berichten: 316
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:50

Bij ons was er ook een meisje ziek geworden. Ik was zelf ook niet helemaal lekker. Maar het was die nacht in de tent echt noodweer. Wij sliepen met z'n 4-en in een grote 4-persoons bungelow tent. Toen het begon te regenen kwam iedereen naar onze tent Tong uitsteken. Zaten dus uiteindelijk met z'n 11-en in de tent. Later maakten we ook nog een grapje ofzo over de krat bier kregen we die dus onze tent ingeschoven. Hebben we gewoon bier zitten drinken daar:P Uiteindelijk begon het te onweren enzo en begonnen we allemaal griezelverhalen te vertellen. Was echt gezellig. Ook was er gezegd dat als je naar de wc moest je wel bij Karel kon die had een kamer daaro in de herberg. Hebben wij dus uiteindelijk midden in de nacht hem wakker gemaakt omdat we naar de wc moesten:P Het was wel jammer van de mensen die ziek werden maar er is niemand terug gegaan met de auto, wel 1 keer gekotst Tong uitsteken in het weiland maar het regende dus was wel snel weg gelukkig.

Eva_vanO
Berichten: 316
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:00

Wij hadden ook 1 van de 1ste dagen een loslopende koe die ging meelopen in de rij. Alleen vonden de paarden dat nie zo prettig maar het is allemaal goedgekomen Tong uitsteken koe is weer terug uit de rij gegaan.
Maar ik had trouwens een vraagje: Die melk die ze daar hadden, zijn jullie daar misselijk van geworden? Ik was 's ochtends elke keer egt misselijk en 's avonds ook als ze het door het eten hadden gedaan. Op de laatste dag kwam ik erachter dat het door die melk kwam. Maar hadden jullie daar ook last van ofniet?

mooneyes
Berichten: 1731
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:06

ik heb er wel melk gedronken niks van gemerkt.

wat een noodweer dan wow. ik sliep gewoon daar boven in dat landhuis, was er maar een weekend met 2 dagtochten, heel mooi daar.

_ilse_

Berichten: 731
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 15:09

Ik heb geen melk op.. Van die houdbare melk hou ik niet hoor Tong uitsteken maar ik ben wel met de auto terug gegaan ik kon mn 2 beste vriendinnen niet achterlaten.. Ik heb zelf 1 x gekots maar die andere 11 x en die ander stuk of 6 x dusss...

lotjuhh

Berichten: 916
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: hendrik-ido-ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:50

gaaf joh, da paardje van sanne egt sweet die van jou ook hor

_ilse_

Berichten: 731
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 13:49

jaa idd vooral die van mij :p

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:17

Hoe heet deze ruitervakantie? Is er misschien een site van? Ik ben wel benieuwd!

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:20

_ilse_ schreef:
wij zijn een week geweest.. Op chessabell zat mijn beste vriendin sannetjuh op bokt en op milka zat tess.. Niet op bokt geloof ik .. Was gaaf he Tong uitsteken


Niet op bokt? Al jaren!!!! Haha!

Het was echt leuk he ilse?!
En volgens mij heette mijn paardje daar toch echt mirabel? Verward

mooneyes
Berichten: 1731
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:30

piedrolover schreef:
Hoe heet deze ruitervakantie? Is er misschien een site van? Ik ben wel benieuwd!

www.timeout.nl zie zwerven door de ardennen OK dan!

mooneyes
Berichten: 1731
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:31

haike schreef:
Niet op bokt? Al jaren!!!! Haha!

Het was echt leuk he ilse?!
En volgens mij heette mijn paardje daar toch echt mirabel? Verward

wij dachten issabel, anders weer chezabell

moeilijk dat frans Scheve mond

is wel zelfde paardje die vlekken op haar hoofd:d

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 15:26

ziet er leuk uit hoor *LOL*
fijn dat je zo veel plezier hebt gehad..,