Paardrijvakantie met foto's!!**Gewoon even kijken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Puk25

Berichten: 141
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: Ermelo

Paardrijvakantie met foto's!!**Gewoon even kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 18:39

Haha! Hallo Allemaal!! Haha!
En dan nu een stuk over de paardrijvakanties die we in Belgie gehad hebben. Mijn zusje en ik hebben in de Belgische Ardennen gezeten bij een jong stel >Henk, Laurenca en hun zoontje Siskel. En dit was heel gaaf!!! Ze wonen in het plaatsje Hoursinne en dit is niet eens zo heel ver de grens over, maar je zit al wel in het prachtige gebied van de Ardennen! *LOL* *LOL*
De mensen zijn ontzettend leuk, vriendelijk, vrolijk en gastvrij en we hebben een boel lol met ze gehad.
Daarnaast is het erg leuk dat er buiten de paarden ook een heleboel andere dieren rondlopen. Van katten tot konijnen en van honden tot geiten. Een echte dierenvriend kan er zijn lol op! OK dan! OK dan!
Tijdens de vakanties hebben we prachtig weer gehad en genoten van heel erg mooie en ook wel spannende buitenritten. Het is er anders rijden dan in Nederland doordat het er zo heuvelachtig is en dit maakt het toch wel extra speciaal!! Ook wordt er een boel afwisseling aangebracht door bijv. een keer een rit zonder zadel of het wisselen van de paarden. Je kunt zelf aangeven hoelang je wilt rijden, we hebben wel eens een halve dag als lonely ruiters door de bossen gezworven. HEERLIJK!! Op en top natuur en het gevoel van vrijheid blijheid!! Haha! Haha!
De paarden genieten er ook van en ze worden hartstikke goed verzorgd. Dit is natuurlijk ook niet onbelangrijk! Ze zijn lekker fanatiek tijdens het rijden en je kunt merken dat ze er lol in hebben! OK dan! OK dan!
Het bos is er op loopafstand en dus ben je voor je het weet in de mooie natuur van de Ardennen. We zijn er al een keer herten tegen gekomen. Tong uitsteken Tong uitsteken
Ik zal er gewoon eens even wat foto's bijzetten, die zeggen genoeg.....


Suus die een kijkje neemt bij Joram, Lolita en Millie.

Afbeelding


Yuri is 1 van de honden van Laurenca en Henk. Suus vond hem geweldig en zeg nu zelf is het geen schat van een beest!!

Afbeelding


Kippie is van de markt gered. Hij zat opgepropt in een krat met andere beesten. Het leuke is dat Kippie een haan is en dat hij erg aanhankelijk is. Was het tijd voor hem om te gaan slapen dan ging hij op je hoofd zitten en wilde hij naar binnen. Super toch...

Afbeelding


Na een gave buitenrit kregen de paardjes te eten en gingen wij er eens even lekker bij zitten.

Afbeelding

Barbequen konden we als de beste!

Afbeelding


Suus en ik komen hier terug van een buitenrit samen met henk.

Afbeelding

Afbeelding


De paardjes mogen weer lekker de wei in.

Afbeelding


PRACHTIG!!!!!!

Afbeelding

Afbeelding


Daar gaan we dan. Op weg naar het mooie heuvelachtige bos!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Zonder zadel rijden was er heel gaaf. Deze foto's zijn tijdens de laatste rit gemaakt! We hebben er echt een top tijd gehad en gaan er zeker nog eens naar terug!!

Afbeelding

Afbeelding Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Men_Sven

Berichten: 2571
Geregistreerd: 02-09-03
Woonplaats: Texel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:42

Wow ziet er echt heel gaaf uit Haha!

Puk25

Berichten: 141
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 16:52

ja was het ook. We hebben het er echt top gehad!!!! Pling Pling

mooneyes
Berichten: 1731
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 21:23

wauw mooie foto's!
ik heb ook door de ardennen gereden. super joh, die omgeving

ik heb toen ok herten en wilde zwijnen gezien.

maar zonder zadel heb ik niet gekund, we reden ook 6 uren buiten:d

leuk dat je zelf kan weten hoe ver je wil!

Puk25

Berichten: 141
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 01:32

Haha! Haha! Dat was inderdaad gaaf. Zo konden we de ene keer een lekker lange rit van een paar uur maken en de andere keer 2 uur zonder zadel rijden. Is trouwens erg leuk een heuvelachtige omgeving en zonder zadel rijden *LOL* *LOL*

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Paardrijvakantie met foto's!!**Gewoon even kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 04:20

Ziet er hartstikke gaaf uit. Hoe heb je die mensen gevonden?

Puk25

Berichten: 141
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: Ermelo

Paardrijvakantie met foto's!!**Gewoon even kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 16:36

Hoi,
We zijn via via aan dit adresje gekomen. en het was dubbel en dwars de moeite waard!! Pling Pling

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Paardrijvakantie met foto's!!**Gewoon even kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 12:51

Ziet er leuk uit zeg!

Puk25

Berichten: 141
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: Ermelo

Re: Paardrijvakantie met foto's!!**Gewoon even kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 00:07

Hilde 66 als je me even je mailadres geeft dan kan ik je nog meer info toesturen. Ik heb namelijk een folder van ze op de computer staan.
Je kunt er van de zomer gewoon heen als je wilt, ze zijn namelijk een paardenbedrijf in de Ardennen dat trektochten en buitenritten doet. je kunt er blijven slapen of niet, net wat je wilt. ERG LEUK ALLEMAAL!!! Knipoog Knipoog