Wellness vakantiehuisje Veluwe met hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hollyleaves
Berichten: 1945
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

Wellness vakantiehuisje Veluwe met hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-24 09:55

Hi allemaal!

Mijn vriend en ik willen er graag een weekendje in juni of juli op uit naar de Veluwe, met hond.
Nu ben ik aan het zoeken geweest en heb ik meerdere parken gevonden waar het huisje wat wellness faciliteiten heeft en tevens een hond welkom is. Het blijkt best lastig te zijn om alles bij elkaar te vinden.

We zoeken een huisje met eigen faciliteiten, geen gedeelde met de buren.
Daarnaast zoeken we een huisje welke een omheinde tuin heeft (niet alle huisjes schijnen dat te hebben).

Voor de rest is het belangrijk dat het schoon is, bij voorkeur niet te basic is maar iets luxer qua inrichting, rustig is en niet stikt van de kinderen bij elke stap die je zet. Het zou leuk zijn als het park andere mogelijkheden zoals een eetgelegenheden, zwembad, speelhal e.d. heeft.

Zijn er vanuit bokt aanraders welke hierbij in de buurt komen? :)

BloemBloem

Berichten: 16595
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Wellness vakantiehuisje Veluwe met hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 09:58

Hier zelf eens geweest, super fijne plek :)

https://www.onthaastenindeachterhoek.nl ... MqEALw_wcB

Het is alleen niet echt een vakantiepark, maar dat hadden wij er wel voor over, je bent echt heerlijk
op jezelf, en er zijn genoeg restaurants in de buurt.

Speelhal en je opmerking over het niet stikken van de kinderen strookt niet echt
met elkaar :D

simongek

Berichten: 5342
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 10:00

Ik weet niet of een park een must is.

Wij boeken vaak via natuurhuisje een mooi huis met omheinde tuin zodat de hond mee kan. Ook vaak een hottub en sauna erbij.

Wij hebben zelf 2 kids maar houden niet van de drukte op een park. Ook heb je vaak nul privacy en staat de jacuzzi half in het zicht van de buren :j

Vorig jaar zaten wij bijv hier.
https://bos7.nl/huisjes/

Redelijk groot huis en was super netjes.

Maar er zijn vast wel bokkers die wel naar parken gaan en misschien een wat luxer park weten waar de buren niet bij je op tafel kijken. :D

Rose94
Berichten: 265
Geregistreerd: 12-10-13

Re: Wellness vakantiehuisje Veluwe met hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 10:08

Berkenrhode? Zelf geen ervaring mee, maar ziet er wel netjes uit.