Huisje gezocht met leuke activiteiten in Nederland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Earth

Berichten: 7920
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Huisje gezocht met leuke activiteiten in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 14:45

Voor onze familie van 14 personen zoeken wij een huisje dit jaar voor het najaar. Simpel zou je denken maar we zijn vorig jaar in Landal Miggelenberg geweest waar er ook een hele leuke herfstmarkt was. En dat vonden we superleuk. Ga dan terug naar dat park zou je denken, maar dat kan dus niet meer want dit zit al vol. -O-
Dus we zoeken een park waarbij er ook wat andere activiteiten zijn. Dat mag rond de herfstvakantie zijn, maar mocht het op een ander moment in het najaar zijn dan is dat ook prima.

Het huisje mag ook voor 12 personen zijn. Er zijn kinderen bij waar we een bedje voor kunnen meenemen.

sallinara

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-03-21
Woonplaats: Friesland

Re: Huisje gezocht met leuke activiteiten in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 14:51

Eilanden ook goed? Schiermonnikoog heeft wel iets leuks, vlakbij de zee en een bos.

prompter

Berichten: 11124
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Huisje gezocht met leuke activiteiten in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 15:01

Zit Landal heideheuvel ook al vol? Zit bijna naast Miggelenberg, kun je toch naar de herfstmarkt :)

Earth

Berichten: 7920
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Huisje gezocht met leuke activiteiten in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 15:08

@Sallinara dat heeft niet onze voorkeur, omdat we ook al aan het strand wonen. Althans het grootste deel van de familie, ik niet meer :P Maar bedankt voor het meedenken.

@promter ik denk dat mijn stiefzus daar al naar heeft gekeken maar ik zal eens kijken. Goede tip wel :P

Ilse_123

Berichten: 3772
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 15:11

Beekse bergen? Heeft meerdere verblijfsopties met (binnen) zwembaden en natuurlijk het safaripark.

Earth

Berichten: 7920
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 15:15

Ilse_123 schreef:
Beekse bergen? Heeft meerdere verblijfsopties met (binnen) zwembaden en natuurlijk het safaripark.

JA! Supergoed idee, dank je wel. Ik ga eens kijken.