Wat doe jij op vakantie/op een reis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goof

Berichten: 28795
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 20:08

Supervixen schreef:
Zoveel mogelijk zien en doen!
Uitrusten doe ik thuis wel weer :+.


Ik kom inderdaad vaak moeier thuis dan dat ik weg ging :')

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doe jij op vakantie/op een reis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 21:32

Hoog tijd om er wat ervaring aan toe te voegen. Maar ik merkte dat ik bij mijn laatste reis eigenlijk graag vroeg op weg ging, terwijl ik echt meer dan voldoende tijd had. (Niet heel vroeg hoor, maar ik nam bijvoorbeeld 10u als richttijd om de trein te nemen, maar was vervolgens klaar om te gaan om 9 uur.)

De hele dag is voor mij teveel. Ik vind het dus heerlijk om aan het eind van de middag 'thuis' te komen, douchen, niksen, lezen, en daarna bij het avondeten weer naar buiten te gaan.

Supervixen

Berichten: 12840
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 21:43

Goof schreef:
Supervixen schreef:
Zoveel mogelijk zien en doen!
Uitrusten doe ik thuis wel weer :+.


Ik kom inderdaad vaak moeier thuis dan dat ik weg ging :')


Ik soms ook haha.

Komende zomer 3 weken naar Zuid-Afrika, daar zijn we lekker van zonsopkomst tot zonsondergang bezig/onderweg.
Met zonsondergang (rond 17.30) gaat de braai aan en is het tijd om te relaxen. Dan lekker op tijd naar bed, want je kunt na zonsondergang eigenlijk niet veel meer doen onder andere ivm de veiligheid.

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Wat doe jij op vakantie/op een reis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 22:25

Ik ga graag naar wat onbekendere en minder toeristische plekken. En dan ga ik het liefst zoveel mogelijk doen. Elke dag een uitje, excursie, wandeling etc. Ik mag dit ook graag thuis al plannen en uitzoeken, dat vind ik echt bijna net zo leuk als de vakantie zelf.

Ik ga graag uit eten, dus dat het liefst ook elke dag :j